I don''t understand

I don''t understand
I don''t understand why Cupid was chosen to represent Valentine''s Day. When I think about romance, the last thing on my mind is a short, chubby toddler coming at me with a weapon ;->
  

May, 19 2010     187 chars (2 sms)     3038 views       Funny

more Funny SMS Messages

This poem was nominated 4 best poem of 2005,
written by an African child:

When i born, i black.
When i grow up, i black. When i go in sun, i black.
When i get cold i black. When i scared, i black. When i sick, i black & when i die, i still black.
And u White fellas:
When u born, u pink. When u grow up, u white. When u go in sun, u red. When u cold, u blue. When u scared, u yellow. When u sick, u green. When u die, u grey,
But u call me colored . . . ;->
Tum Chand Se Khobsorat Ho Sitaron Se Poch Lo

Tum Pholon Se Khobsorat Ho Bharon Se Poch Lo

Tum Larki Se Bhi Khubsurat Ho
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathano
Se Poch Lo..
SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
Sir :pyar or ishq mai kya farq hai,

Student:sir pyar wo hai jo
Aap apni beti se krtay hain,


Sir :GOOD!Or IHSQ?



Student:sir jo mai ap ki beti se krta hon.>
1 darzi logon k kpry le kr farar hogya

Koi kehta mri shalwar

Koi kehta meri qameez

1 patan b ro rha tha Logo ne pocha q ro Rahy ho?

Pathan:Hmara naap ly gya
Khubsurat Phoolo’n Main




Haseen Wadiyo’n Main




Dilkash Baagho’n Main




Aap Jesa













1 Keeda Zarur Hota Hy ;->
Larki apne B.F. se:
Mera Bacha!
Mera Shoonu!
Mera Gugluu!
Shadi Karo Gey?
Bolo Baby …

B.F.:
Tum Mujhey Propose Karna Cha Rahi Ho Ya Adopt?
Larka apni Grl frnd sy: Janu 7up peene k baad kuch krne ko dil chah rha hy..

GF: (sharmaty hUe) krlo G
Larka:
) ' (
/ ) ).poooon
_/ /

GF: durr fitte muu :@
Bohat Dino''n Se Main Bhoola Hua Tha Dosto''n Ko






Aaj Film " Kameeney " Dekhi Tou Sab Yaad Aa Gaye ;->
College ki galyon main ajeeb khel hota hay... Class k bahanay dilon ka mail hota hay... Notes ke jagah love sale hota hay... Iss liye to PAPPU her sall fail hota hay...
Tumhara Blood Group Kya ha?
.
.
.
.
.
.Urgently call karke bata
.
.
.
.
.
.
.
Mere Dost ke Kutte ka accident ho gaya hai
.
.
.
.
.
.
Doctor ne kaha kisi aawara kuttee ka khhon chaiye