I don''t understand

I don''t understand
I don''t understand why Cupid was chosen to represent Valentine''s Day. When I think about romance, the last thing on my mind is a short, chubby toddler coming at me with a weapon ;->
  

May, 19 2010     187 chars (2 sms)     3052 views       Funny

more Funny SMS Messages

*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
Boys Philosphy . . .

Shaadi Aise Ghar Main Ho

Jahan Sasur Maaldar Ho

Aur Saas Beemaar Ho

Biwi Kaisi Bhi Chale Gi

Par Saaliya''n d Chaar Ho . . . ;->


Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->
''OPEN WITH
LOVE
,,,,,/////////-\\\\\\\\,,,,,,,,,,


KUCH KEHNA HAI,,,,


TUM SE,,,,,,,,,,,


WOHI BAAT JO DIL KO CHOO JAYE......


BAS WOHI


3 LAFAZ!!!!!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
INSAN BAN JA !
Ye ladki bhi ek ajeeb paheli hai,
kabhi teri to kabhi ye meri saheli hai,
paise kharcho to kahti hai darling i love you,
nahi to sorry brother who are you.
Aapke brain ki Xray report aa gyi

10g mitti
10g knkar-pathar
25 type k kire makore
5g makri k jale n
500g bhusa

KAMAAL HAI...! MUJHE LAGTA THA K KHALI HOGA
Professor- Would You Like To Marry

A Girl 20yrs Younger Or 20 Yrs Older To You?

Student- It Depends On Who''s Is Beautiful,

Whether Your Daughter Or Your Wife.
Mere Sugar Se Mithay
Milk Se Goray
Aasman Se Oonchay
Samandar Se Gehre
Baraf Se Thanday
Aag Se Garam



Aur



Sab Se Be-Sharam Dost

Kabhi Tou Msg Kia Karo ;->
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
ek admi apni family doctors ke paas ja kar bola:

"doctor saab, bibi ke liye jukam ka, bete ke liye khansi ka, beti ke liye bookhar ka, mammi ke liye peeth dard ka, papa ke liye ghutno ka dard ka dawai likh dijiye"

doctor saab ne sab ka dawai likh kar phir woh admi se pusha, " baki sab log ghar mein thik thak hai na??
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…