Kion har bar mosam

Kion har bar mosam


Kion har bar mosam ki tarah badal jate ho,
Har bar hamara dil dukhatay ho,

Yeh bat sun ker hamari roh tak kanp gaye,
Ae dost tum masjidon se chapal or lote churate ho
  

May, 25 2010     177 chars (2 sms)     2447 views       Funny

more Funny SMS Messages

" Aisi Konsi Jagha hai Jaha Mard or Auraat dono k baal "CRUELY" Hotye hain "


Kiya ??

Socho ??

Ek chance or lo ?

You dirty mind ...


ans: AFRICA
Aik Dost Toilet Ma Dosra Bahir Sa Awaz Da Raha Ha Ka Jaldi Ker

Ander Sa Awaz Ati Ha

(Tatti Abi Baqi Ha Meray Dost) :-)
1-5 YEARS GIRLS LOVE "MOM"

6-14 YEARS GIRLS LOVE "DAD"

15-21 YEARS LOVE "ME"

22-50 YEARS LOVE "HUSBAND"

51-100 YEARS LOVE
?

?

?

?

?

?

?

?

?
"TERE BHI JALWE KAM NAHI HAIN YAAR"........ :p
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha


Husband: Today is sunday &
I have to enjoy it.

So i bought 3 movie tickets.

Wife: Why three?

Husband: 1 For U and 2 for ur parents.
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
Ek Khubsurat Larki
Bank gai Aur
Bank Manager Se Pucha:
"Me Joint-Account Kholna
Chahti Hon..."

Manager: "Ye Tou Achi Baat
Hy, Aap Kis K Sath
Joint-Account Kholna
Chahti Hyn ...? "

Larki: "Mujhe Ziada
Nakhry Dikhany Ki
Aadat Nhi

Bas





Jis K Paas Bank Balance
Ziaa Ho, Us K Saath Khol
Loongi ..." ;->
Fact ...

A Lot Of Fellows
Now A Dayz Have

B . A,
B . B . A,
M . B . A,
B . E,
B . S,
Or
P h . D

Unfortunately

They Don'' Have A
J . O . B ... ;->
Shohar. Chalo Tumsay Shadi ker kay mujhe ek to bohat bara faida howa.

BV. kon say fida,

Shohar. Mujhe maray GONAHUN ki saza dunya may hi mil rahi hay.....

If A PARATHA & A PIZZA Is Thrown From A 50 Feet
Building,Which Will Reach The Ground First?









Ans:PIZZA,Coz Itz A FAST FOOD!!
I mess u...
i mes yo....
i mmisss yooo..
i mis yuo.......
Maybe i didn learn
how to write it....
but u taught me
how to feel it.......
Sacha waqiya....


ek buzurg kisi kay ghar tashreef lay gaee sara khandan baba jee pas jama thaa ksi nay shan main gustakhi kar di. theek 10 mint bad sara khandan andha ho gaya aur zoor zoor say ronay aur chillany laga, baba jee hamain maaf kar do hum par raham karoo atnay main baba je uthayy aur joti uthai aur sub ko ek ek lagaee aur farmaya...

.

.

.

kambakhto light chali gaee.