''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2935 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
()()
('';'')

Munnabhai-Yaar Mast Mast Jokes

Pane K Liye

Kya Karne Ka?

Circuit-Simple Bhai,

www.smskp.com Likhne Ka
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!



Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->
Munna Bhai: Aay circuit, baapu bole toh gandhi ji kapde kyu nahi pehantay thay?

Circuit: Bhai bole toh bapu bhi us time ke Salmaan Khan thay!!!
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!

Pathanon ne eid k baad 5 waqt namaz b saudia k sath parhne ka faisla kia hai...
Nai timings ye hongi
Fajr- Suba 8 bje
Zohr- Sepeher 4 bje
Asr- Sham 7 bje
Maghrib- Raat 10 bje(suraj gharoob hona shart nai)
Isha- Raat 1 bje
Pathan Apni Girl Friend K Sath Date Par Gya ;Or Aishta Se Bola " Mre Dil Mei Ek Bat Ha Magar Kehte Howe Ghbrata Hoon ."
Girl : Keh Do
Pathan : I Really ...... I Really Love ...... I Really Love Your Brother ..

I Feel u Every Day









I Miss U Every Day









I Enjoy U Every Day









I Love U Every Day









Because










“Every Day”
Is The Best Milk For Tea . . . ;->
Sardar was busy removing
a wheel from his auto.
A man asks sardar why are
you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board.
Parking is only for 2 wheeler
Assalam T Alaikum!

Do U Want 2 Listen The Latest News?















Tu Radio Sun Chawala
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->