''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2925 views       Funny

more Funny SMS Messages

When I waz a kid my
mom told that angels
live in heaven ...


Now I know that it is
not true


B''coz if angels live in
heaven




Why am I here ... ;)

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.
Sayanein kehndey nein," pehley Tolo tey fer bolo".



Menu hun tussi dasso banda har wailey trakdeee ley k tey naeen na phir sakda.
1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
Pathan Halwai Sy
Tum Kitny Saal Sy Jalebi Bana Rahy Ho?

Halwai Bary Fakhar Sy
30 Sal Sy

Pathan: Bari Sharm Ki Bat Hy
Tum Se Aaj Tak Jlebi Seedhi Nahi Bani:-D
Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Ven Tears Cums Out Of Ur Eyes
Reason Is U r Sad

Ven U Smile
Reason Is U r Happy

But Ven Start Laughing While Crying




No Need 2 Tell D Reason




Sab Pagal He Kahenge ;->
# Bhikari Pathan Sy!
Mujhy Khaany Ko Kuch Mill Sakta Hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha Lo Gy?
bhikari: G Han Bilkul.

Pathan: Acha To Phir Kal Time Se Aa Jana... ;->
Luck decides whom u meet in Life..
Ur Heart decides whom u want in Life..
But time decides who gets to stay in ur Life..
Tee Quotes:

On A Guys Tee....

All Women

Are

Idiots

And

I Married

Their Queen..! :)
Boy: Bus Male Hoti hai ya female?
Girl:female ,har koi ispe charthe hai.
Boy: to Phir woh pregrant kyon nahi hoti?
Girl:kyon k sab peachay se charhte hai.


'' 3 '' Cheezen Hamesha K Liye Bhula Do:

1
DarD

2
GhAM

3
RoothNA

'' 3 '' CheeZAiN KAbhi Na BhuLAnA:

1
"HumAyuN"

2
Us K Msgs

3
US KI PERSONALITY.. ;)

''3'' Kaam kAbhi nA kArnA:

1
Is Msg k0 Edit kArnA

2
ApnA nAAm LikhnA

3
DooSroN k0 Msg Bhej k IMpreSS kArnE ki nAkAAm KoShiSh kArnA... =P ;->