''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2934 views       Funny

more Funny SMS Messages

A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)
Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.


Wife:
Jaanu kash aap SMS hotay,
Main aap ko save karti,

Husband:
Jaan-e-man, kaash tum ring tone hoti,
Main her haftay tumhe change karta ;-)
"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
Question : What do you call a woman who knows where her husband is 24 hours a day & seven days a week..?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Answer : A WidoW... ;->
GirlFriends r Appetizers....
Taste Gud Any
Time

Misteress r Tomyams.... Hot & Spicy,

Eaten Frequently

Wives r Maggie....

Eaten When There''s

Nothing To Eat ;->
''kabi to hamari gali aao,,,
thora sa sharmao,,,,,,
aur muskrao,,
apni ankhon se zulfen uthao,,
hamary ghr ki bell bajao,,,
aur,,,
awaz lagao,,,
kachra de doooooooooooo,,,,''
God Thought That He Cudn’t Be Everywhere
He Mad A Mother

Then

Devil Thought That He Cudn’t Be Everywhere So
He Made
Mother In Law ;->
''In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!''
what is the height of kAnjoOsi...!




Buying second hand nAno cAr with LPG kiT..!
Aik Bachey Ne Zardari Se Kha
Janab 14 Mahine Ho Gay Humare
School Main Teacher Nahin Aya.

Zardari To School Kaise Chal Raha Hai,
Bacha Jaise Mulk Chal Raha Hai
''1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.''