''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2942 views       Funny

more Funny SMS Messages

If A Man Smiles All The Time ...




He Is Probably Selling



Something


















That Doesn''t Work ... ;->
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D


Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
Ek Phatan Ko Hotle Me Job Mil Gye, Hotle Malik Ne Us Ki Duty Namak Dani Me Namak Bharne Ki Laga Di

Sham Ko Jb Malik Aaya To Us Ne Deakha K Phatan Ne Sirf Ek Namak Dani Namak Se Bhari Hai

Malik Guse Se Bola : Hudd Haraam Ho Tum

Phatan Bola ! Kocchaa Hm Kya Krta Is Ka Soorakh Hi Boht Tung Thaa

:-) :-)
You Are

"ABCDEFGHIJKL"




A - Adoreable
B - Briiliant



C - Cute
D - Dashing




E - Exciting
F - Fantastic




G - Great
H - Humorous



I - Intelligent




J K L - Joke Kesa Laga . . .
What did Tarzan think when he saw a dead cheetah??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yuppie.... New Shorts . . . ;->
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
Son: I Don''t Want To Go School Ma!
All The Teachers Think I Am Stupid
&
The Kids Hate Me.

Mom:No!
U Should Go, Bcoz U R The




"Principal"
''1 mandir tha jis main buri niyat waalay log ghaeb ho jaatay thay.....Imran Hashmi gya,,,,,, ***Imran*** gaeb. Salman Khan gya,,,,,, ***Salman*** gaeb.
Nargis gae,,,,,,,,,,, ***Bhagwaan***gaeb.........''
Q: Agar William Shakespeare Hyderabad me paida hua hota to uska kya naam hota?
Socho Socho…..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans: Wali Miya Sheikh Peer…
There is a great saying ...
"If u want to b Great,
u must walk with Great people"...




seriously,I hav no objection.
you can walk with me
Bas Bohat Hua

Bura Lage Tou Sorry
Me Ne Neeche Saaf
Saaf Likh Dia Hy ...
































"SAAF SAAF" ;->