''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2933 views       Funny

more Funny SMS Messages

Na
Waqt
Se

Na
Aarzo
Se

Na
Udasion
Se


Sirf
Aur
Sirf
Mohabbat
Se

Khuloos
se

Pyar
Se

Bare
Ehtram
Se

Poray
Dil
Se


"LANAT HAI AAP PER"........
Arz kiya hai :- jale ko Aag kehte hain Bujhe ko khaak kehte hain

wah wah

Aap mein jis cheez ki kami hai us hi ko to"DIMAGH"kehte hain.
Hamei tu

Sms

ne Loota

Call

Main Kaha

Dum Tha

Mere

Sms

Waha Ponchay

Jaha Balance

Kam tha.


Acording 2 a recent
survey
Men say
d 1st thing they notice
abt a woman is their
eyes
&
Women say
d 1st thing they notice
abt men is
aThey r bunch of liars ;)


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->

Shahbaz Sharif:

Zardari Ki Beti Aj Phir Kisi K Sath Gai Hai . . .

Nawaz Sharif:

Koi Baat Nai 5 Baje Wapis A Jai Gi . . . .

Zardari:

Nai Bahi Ge 6 Baje Ay Gi Ghanta Agy Ho Gya Hai ...=P;->


Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja















Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja











Double Sawari Band
Hy, Tu Bus Pakar
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
Kya yaar tum bi ajeeb ho,
mere dil ke kitne kareeb ho,
na milte ho na sms karte ho ,
kya tum mujse bi jayada garib ho
A bOy Goes To See NighT clUb dAncE,
His Mom GetS angrY & AskS Him:
DiD yOu See AnythIng thErE ThAt You WeRe nOt SuppOse 2 See.
Boy: YeS i Saw DaD..!
Child 2 d Sales Girl in a Sweets Shop:
Miss, will u marry me when I grow up.

Girl smiled & said:
Yes

Child:
Can u give ur Future Husband a free Chocolate! ;->