''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2918 views       Funny

more Funny SMS Messages



Meri zindagi per faqat itna ehsan ker do,
ik benam si mohabbat mere nam ker do,

ik subha ko milo aur shaam ker do,
Aur sham tak mere ghar ka sara kaam ker do:p
A beautiful young bride said to her 80 years old husband: "Sweetie, lets go upstairs and make love".He replied: "Make a choice, I can''t do both''''
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)

Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P
Tourist: Whose Skeleton Is That?

Santa: Tipu Sultan''s Skeleton.

Tourist: And Smaller Skeleton Next To It?

Santa: Tipu''s When He Was Child
Ek aadmi raat ko 3 baje utha or, Tahajjud parhne k bad dua mangte waqt bola..

''mere Mola sab so rahe hain or mai teri ibadat kar raha hoon,

to saath wali charpai se Aawaz aai

''Bahi tu apni dua maang humari kyun shikayat kar raha hai... ;->
_!_

) | (
!!!!!!!!
*MUBARAK HO*

SMS Na karnay par aap ko
(AWARD OF KANJOOSI 2oo8)
diya jata hai.
Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
Do u want to hear a dirty joke?
.
.
.
Are you sure?
.
.
.
Ok, here you go…
.
.
.
A white horse fell in the mud
''Woh ye keh kar meri saari 7UP pee gaya Faraz.....









Tu meri adhuri pyaas pyaas, Tu aagai Man ko raas raas''
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.
Your birthday is the perfect day to say I care,
because you will remember me when u certainly make it a
big affair and when you do hold a party... I bet you will
be the one who would care to make ur special day a costly affair!