''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
Boy 2 Girl: Suit bohat acha pehna hai . Girl: Thanks . . Boy: Lipstick b achi hai . Girl: Thanks . . Boy: Makeup b bohat acha hai . Girl: Thnx "BHAI JAN" . . Boy: Phir b buri lag rahi ho :-P