''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2941 views       Funny

more Funny SMS Messages

If Someone Asks Me
What Is humanity ?

I Wud Sit Next To You,

Pull You Close To Me,

Put My Arms Around You

And Say Proudly ...



















"Loving Animals"

That''s Humanity ... ;->
Q: Why do boys go to temples?
?
?
?
?
?
?
?

Becoz temple is the only place where they can find..

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
Pooja
Bhakti
Prarthana
Bhawna
Shraddha
Aarti
Archana
Aradhana
Shanti
Jyoti
Tripti
Deepti
Durga
Saraswati
Lakshmi
parvati
BEER Is Now

Cheaper

Than PETROL!




"DRINK"







Don''t DRIVE
Difference Between Pati & Gadha.

ANS:Pati Gadha Ban Sakta Hai,

But Gadha Itna B Gadha Nahi K Pati Bane!!

PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Love is something special, a treasure I want to find... to others, love is blind but for me, its not true, coz when I fell in love...I saw you.
NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->
Nokrani: Begum Sb Blanket Khirki
Se Gir Gya Hai

Malkan: Oh Ye Tm Ne Kiya Kr Diya
Mune Ko Thand Lag Jaye Gi

Nokrani: Fikr Mt Karain
Muna B Blanket Me Hai. :-)
ISHQ hy to IZHAR bhi hona Chahiye,
ADMI ko 1 Din BEEMAAR bhi hona Chahiye,
Apni YAADON se Keh do 1 Din ki CHHUTI de den,
Aakhir ISHQ me ITWAAR bhi hona Chahiy@@
Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
I Told My Dad That I want An Apple or Blackberry ...

He Replied:

.

.

.
Mango Ka Season Hai Beta Aam Khao!
''Heer: Main Tumhare Ishq Main Barbaad Hogai, Ruswa Hogai...!!


Raanjha: To Main Konsa UBL main Manager Lag Gaya Hun...''