''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2928 views       Funny

more Funny SMS Messages

Science Teacher :
" Agar Koi Lari Behosh
Ho Jaye Tou Usay Kiss
Kro , Foran Theek Ho
Jayegi ... "

Student:
"Magar , Sir Usay Behosh
Kese Kia Jaye ..." ;->
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
Phool Main Phool,
Phool Jama Phool,
Phool Daar Phool,
Phool Hoon Phool.
Ab Isko Lafz ''Phool'' K Bagair Parho.?
Salmaan Khan- Aaj Mere Baap K Pas 14 Cars Hai

18 Bikes Hai,

4 Bunglow Hai,

3 Farmhouse Hai,

Tumhare Paas Kya Hai?

Abhishek Bachan Mere Paas Teri Lover Hai

Parent:How did you write your exam?

Son:they have given the questions which I don''t know.

So I wrote answers which they don''t know..!!


~ Tip Of The Day ~

''It''s So
"S I M P L E"
To Be
"W I S E" ...


Just
"T H I N K"


Something
"S T U P I D"


And Then


Don''t
"S A Y" It ... ;->
Are U Emotionally Dumbed ?





Creatively Challenged ?






Artistically Void ?





Socially Hopeless ???




And



Financially Desprate ....????







Congrates You Are A





PAKISTANI .... ;->
BoOk SaLeS MaN:TuM HaR RoZ

KiTaBiEn UlAt PuLaT KaR K ChAlE JaTe Ho,

MaGaR AaJ TaK TuM AiK BhI

KiTaB NaHe Le KaR GaYe

LaRkA:JaNaB MaI ToU HaR

RoZ 1,Ya 2 KiTbIeN Le JaTa Ho Ab

ApP Ko PaTa NaHe

ChAlTa ToU MaI KiA KaRo . . . :-P;->
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
one woman to another: Apki sab say bari taqat kaya hay.?
she replied: Mera Husband..!
1st asked: Aur sab say bari kamzori.?
she replied: Tumhara Husband..
what is the diffrence b/w Egyptians Mummies and Pakistani Mummies..?

Children are afarid of egyptians mummies.../

aNd

fathers are afraid of
pakistani mummies .../ ;->