''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2924 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 student exam k paper pay apne hath ka diagram bana raha tha to nigran nay pocha k iss paper main to hath ki diagram ka swal nahi hai

student reply.
sir main diagram nahi bana raha paper banane wale pay lanat bhaj raha hon''
''Teacher 2 pthan jiss ; ko sunai na de use english main kya kahenge?
pathan: jo marzi keh do g .

us ko konsa kuch sunai de ga;-)''

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->


A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)
WIFE:main maeke ja rhi han,te tenu talak de notis bhej dewangi.
HUSBAND: ja ja aive mithian galan krke mainu khush karan
di koshish na kar
Hi cute sweet
Most Graceful the smartest Beautiful person
Pretty Loving caring


AB KHUSH???

Chalo ab tum aram kro dosron ko b pagal banana hai..:-)

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
BOY:I''ll climb the tallest mountain,swim the deepest ocean, walk onhot coals barefoot just to meet you!!!
GIRL:How sweet!! can we meet now??
BOY: not now!! it''s raining outside!!!!!
Doctor: Jab Ap Ko Pata Tha K Chipkali Ap K Mu Me Ghus Rhi Hy To Ap Chup Q Thy?
Sardar: Pehle Cockroch Gya Tha To Muje Laga K Chipkali Usy Pakar Legi.. ;-)
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
Agar kisi ki maa ke paas bohot daulat hai to use kya kahoge???



Socho....



maa badaulat!