''aaj subeh mujhe chirhion

''aaj subeh mujhe chirhion
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
  

May, 24 2010     265 chars (2 sms)     2921 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek Pathan Ghalti Se Motorcycle Qabristan Main Le Gaya.

Aur Bola:



Ye Pehli Sarrak Hai, Jis pe Itne Speed Breakers Hain.

Aainda Hum Is Sarrak pe Nahi Aayega. :-)
''Mehsoos Ho Rahi Hai Fiza Mein

Tamatar aur Andon Ki Khushboo faraz,

Lgta Hai Mery watan Ki

Cricket Team Wapis Aney Wali Hai...''
Kisi Unknown Number se Miss Call Ya Call Aaye to...

.
.
.
.
.

Receive Kar Lena,

Ho Sakta Hai,

Tumharay Kisi Jannay Waly Ne Apna No Change Kar Liya Ho. :-)
Salesman ; This Computer Will cut your work Load BY 50%

..

...


...


...


...


...


...
Sardar
GREAT
Oye Menu Te 2Dede...;)
koi gum nahi fir bhi mann udas hai,
koi rista nahi fir bhi ek aas hai,
kahne ko to bahut hai apne,
par tu hi ek khas hai,
jyada khus mat ho ye sab bakwas hai.
BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
Aik din hum un k ghar gaye...


wo soye hoye the....


Aik din wo hamare ghar aaye...


hum soye hoye the...


Moral:-



''''JaisA kaRo gE wAisa bhAro gE..''''
After returning back from a foreign trip,
santa asked his wife, Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Santa: In London a lady asked me r u a foreigner?


Laado De Lashkare Jag Mag Kapre Sare!

O Laado Sabun...
O Laado Sabun...
















Ye Comercial BREAK Tha

Now

U Continue Ur Work Jo Kr Rahe Thay ;->
This is my leg
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Itne Dair Dabane ke Liye Thanks.I Feel Much Better Now... :-)
KamEEnAy

BeghAirAt

KutTAy

BehAyA

ZalIl

mAnhOOs


jAhIl

GadhAy

MaIn FuZool mAin yeh Sab tUmhAre bAraY mAin SoChtA rehTa Hoon..
MeRe yEh SochnE Se pEhlE hE SmS kArdiyA kArO =P *
Kia Andaaz Hy

Kia Jalwa Hy

Kia Style Hy

Aur

Kia Smile Hy

Message Kerne Main Tou Jaan Jati Hy

Aur

Ghurur Se Kehte Hyn Mere Paas Mobile Hy :(