Tum sab dost meri zindgi ho,

Tum sab dost meri zindgi ho,
Tum sab dost meri zindgi ho,

aur,

.

aur,

.

.

aur,

.

.

.

aur,

.

.

.

.

aur,

lahnat hai aisi zindgi pe.
  

May, 21 2010     149 chars (1 sms)     2906 views       Funny

more Funny SMS Messages

Har Baat Se Inkar Nahi Hota,

Har Raasty Par Intezar Nahi Hota,

Yun To or Log Bhi Aap Ko sms Kerte Hain Lekin,

Har sms Hamare Jaisa Shandar Nahi Hota.....

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
Chan Chandni rat meharma,
tim timande taare..

*****
*******
***********

msg koi nai bhejda
LAGDA SO GAYE SAARE.....
Long Time Ago.... Only idiots used.... to read my SMS And Today, The history continues...
Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do...


Boy: Boys r Inteligent Than Girls!

Girl: Any Proof ?

Boy: You Always Say Inteli-GENT
But
You Never Say Inteli-LADY.. ;)
a stupid guy: "Excuse me sir, what time is it?"
MAN: "It''s 3:15."
a stupid guy: (puzzled look on his face) "You know, it''s the weirdest thing, I have been asking that question all day, and each time I get a different answer."
Height of behaving cool
Professor to student:
Nalayak, class me baate Q kar raha hy
.
.
.
.
.
Student: Sir, mere messages free nhi hy esliye
1 Admi Ko Naddi K Us Par Jana Tha.
Aata Piswany
To Bataho Wo Kis Tarha Jai Ga.

















Jahel Soch Kya Raha Hai Aate Ko Piswate Hai Kya.
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
jis larki pe nzar rakhta hon uski ho jati hai shadi

jis larki pe nzar rakhta hoon us ki ho jati hai shadi


NIGHAH-E-MARD-E-MOMIN SE BADAL JATI HAIN TAQDEERAIN!