kick off ur shoesta

kick off ur shoesta
Kick off ur shoes,take a break,Crank the tunes,Dance & Shake,light the candles,cut the cake .Make ita a day,that''s simply Great!!! Happy B''Day....
  

May, 03 2010     149 chars (1 sms)     3378 views       Funny

more Funny SMS Messages

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
Mjhe Pata Hai Tum Aaj Bhi Usay Pasand Kerte Ho

Wo Aaj Bhi Tumhain Chahti Hai

Jab Bhi Tum Us Ki Gali Main Jaate Ho

Tou Wo Bhonk Bhonk Kr Apna Pyar Jatati Hai
Do u kno which is D oldest animal in D world?



?


Give up?


?

?


Wel its,



Zebra-Coz its still in black and white
Kia Andaaz Hy

Kia Jalwa Hy

Kia Style Hy

Aur

Kia Smile Hy

Message Kerne Main Tou Jaan Jati Hy

Aur

Ghurur Se Kehte Hyn Mere Paas Mobile Hy :(
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.


Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)
''Lovers with Mobile in Pakistan Cities:ISLAMABAD: Hello JanChalo Aaj CHINEESE Restaurant mai Dinner Meri Taraf se.RAWALPINDI: Hello JanKahan ho Tum?Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon.LAHORE: Hello JanAaj to film ka mood ban Raha hai.Aur wo bhi Tumhry saath.KARACHI: Hello JanWhat a Fantastic Mosam,Chalo Beach py Jaty hai.PESHAWAR: Hello JanKahan ho Tum? Abhi abhi BOMB BLAST huwa hai.Mari To Nahi?''

Wo kOn c Movie Hai jO AP Awaz Band Kr k Bhi Dekh Saktay, or Entertain Ho Jatay hO..

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?



"MR.BEAN" ;->
Sun Makes Moon Shine

Curent Makes Bulbs Shine

Wax Makes Candles Shine But,I''m Realy Confusd

Wat Makes Ur Teeth Shine?

''Harpic''or ''Domex''


In maths class

Stdnt: Y do we have to learn dis?
Teachr:To save lives
Stdnt:How does math save lives?
Teachr:It keeps idiots like u out of medical college!
''1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phir Uski Behan Ka phone Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga
Logon Ne Pucha,kya hua?
Pathan: Meri Bahan K Abu Ka B Intiqal Ho Gya