its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     204 chars (2 sms)     3429 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Sardarji & his wife going to city in auto.
Driver adjusted miror.
Sardarji shouted you are seeing my wife.

Go & sit back. I will drive auto…:D
Dua hai Ki Kamyabi ke har sikhar pe aap ka naam hoga,
aapke har kadam par duniya ka salam hoga,
Himat se mushkilon ka samana karna hamari dua hai ki waqt
bhi ek din aapka gulam hoga.
Happy Birthday
Night Was Dark

Moon Was High

Boy Stopped His Bike

Girl Asked Why ? ? ?

Boy Came Close

She Felt Shy


He Told In Her Ear










DHAKKA MAAR

PEtrol KhattamHo Gya Dear . . . ;->
Oh tErI...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aaj bAdI ThAnD hAi ..
rAjAaAi uDh Ke sO JaA.->
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->
If You Are Job Less ... !

Then

Scroll ... !!!













































Kerne Se Kuch Bhi Nahi Milega ... ;->
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
4 Log badnaseeb hain.>
(1)who jo Maa Baap ki qadar na kare .
(2)who jo ustad ki qadar na kare
(3)who jo waqt ki qadar na kare
(4)who jo mere SMS ki qadar na kare,
1 bhoot dusre bhoot se-Yar bade arsay ki baat hai ADAMI marne k bad BHOOT ban jata hai, lekin yeh AURAT marne k bad b CHUREL ki CHUREL hi rahti hai
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Teachr: Ande Me Se Murgi Ka

Bacha Kaise Nikla?

Banta: Madam Ye Koi
Badi Bat Nahi Hai,

Jyada Interesting Ye Hai

Ki Wo Usme Gaya Kaise ?!