its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     204 chars (2 sms)     3437 views       Funny

more Funny SMS Messages



"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
Jo Dil Main Hai USay Jatate Rehna

Jise Chahte Ho Usey Btate Rehna


Nahi Tou




Nahi Tou



Us Ki Shaadi Me ''''TENT'''' Aur ''''KURSI'''' Sajate Rehna ;->
Teri ummid tera intizar krte H

Ae sanam hm to sirf






















Teri Bahen se pyar karte He
Q) If Draupati will be reborn in 21st Century, who will she marry?
a) Amitabh Bacchan b) Amrish Puri
c) Amir Khan d) Govinda
A) AMIR KHAN kyunki woh paanch ke barabar hai (coca cola)
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
Wife : I will die.
Husband : I will also die.
Wife : why do u want to die?
Husband : because main itni khushi bardasht nahi kar sakta.
1 pathan bhagte bhagte ruk gaya..
.
Kyun?
.
.
.
Yaaaar os ka sans phool gya tha, Jaan ly lo pathano ki.
tum b na
jaan le lo pathano ki
Sardar Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola:

Bohat Khubsurat Hai.
Kitne Maah Ka Hai?

Pathan Gussey Me Bola:

Kameene 1 Hi Maa Ka Hay. :-)
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".
Teacher: Wo 3 Lafz Batao Jo

Sab Se Zyada Boley Jatey Hain?

Student: Mujhe Nahi Pata.

Teacher: Shabash, Baith Jao..!
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!

BB hum sharminda hain

.
.
Wah wah wah
.
.
BB hum sharminda hain

.
.
.
.
ap k shohar zinda hain!:-D