its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     204 chars (2 sms)     3445 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hello Ji..

Haan Ji..

Ji Ji..

Really

Phir

Sachi

Acha Kese?

G Haan

Kiya

Oh Nahee Ji

"Sorry Wrong Number"
zindgi ek peheli he
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-aur janab scroll kerne se solve nahi ho gi yeh


A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y











mujhe pata tha pura parhey bina
tujhe Sukoon thori aaey ga le mar

"Z"
Don Se Shadi Ka Intezar to Bachan Family ke 11 Larkiya kar Rahi hai,
..
Don Se Shadi Karna Mushkel he nai.
Na Mumken Hai,
.~.
Kiyou ke.....
.~.

.~.
Don Shadi Shuda hai... :D
Peshawar Ki Police Ka Bhi Jawab Nahi Hai

1 Pathan Talaab Main Naha Raha Tha

Police Wala Kehta Hai

Chal Ooye Bahar Aa Kar Kapry Pehan

Teri Talashi Leni Hai.:
Ladki Boli : Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi, Mohabbat ek se hoti hai, hazaaron se nahi. Ladka Bola : Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga, Mohabbat agar ek se hogi to hazaron ka kya hoga.

Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
what will himesh say to magnify a picture..?







Zara Zoom Zoom... ;->
Erz Kiya hai..Haseeno na niklo ghar say mera dil beqrar hota hai.....per kiya kerun us waqt Mera Abba v naal hota hai!
Bijli hun main bijli hun,
WAPDA ki main titlee hun,
1 ghanty k liye aati hun
2,2 ghanty jati hun,
0oper pankha rukta hy,
Neeche Munna rota hy,
Mune ki ammi kre Haaye,
Bijli us ko tarpaaye
Munne ki Ammi kaali
Bijli hy nakhron waali...

Brought u by: WAPDA
Geo Bijli k Jhatky laga k..:-D
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->