its a nice feeling w

its a nice feeling w
Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
  

May, 03 2010     204 chars (2 sms)     3426 views       Funny

more Funny SMS Messages

5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (:
Din Main Sota Hy
Raat Ko Jaagta Hy
Din Mein Laita Rehta
Hy
Raat Ko Khara Reha
Hy



















"Choukidaar"

Tu Kuch Aur Samjha Na
Be-Ghairat Aadmi ;->

Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)
1 Chutki Naswaar Ki Qeemat Tum Kia Jano Mere Lal

Pathan K Sar Ka Taj Hoti Hy Ek Chutki Naswaar

Har Mochi Ki Dukaan Per Aam Hoti Hy Ek Chutki Naswaar ;->
Message Abhi Baqi Hai Mere Dost..
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Hello..!

This is A.T.D (Any Time Disturbance) Service

!

!

!

We Specialize in Disturbing And Irritating People at Odd Times!!

!

!

!

Hope The Goal is Achieved...

Thank You..!


TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->
Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->
Ek Sheikh Ki Beti Ka Operation Hua
Doctor Ne Kaha Pathri Nikli Hai
Sheikh Bola Lao Mujhay Do
Doctor Ne Kaha Woh Kya Karo Gay
Sheikh Bola Itni Mehngi Mili Hai Bechoon Ga.
Paida Hua Zardari Tou
Shaitaan Ne Kaha

.
.
.
.
.

Lo Aaj Hum Bhi
Sahib-e-Aulaad Ho Gaye

;->


GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
God Thought That He Cudn’t Be Everywhere
He Mad A Mother

Then

Devil Thought That He Cudn’t Be Everywhere So
He Made
Mother In Law ;->