New style of proposing

New style of proposing
New style of proposing a girl: I have spent many sleepless nights in your love, and I don''t want my son to do the same for your daughter. So lets make them brother & sister.
  

May, 24 2010     175 chars (2 sms)     3545 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi
Aaj Se 100 Saal Pehle


Shaam K Waqt






1 Gaon Main



Theek 7 Baje



1 Gali Main







Kuch Bhi Nahi Hua Tha

Chalo Apna Kaam Karo Bohat Shauq Hy Msg Parhne Ka ;->
Hockey Aur Cricket Main Kiya Faraq Hai?

.
.

Sochoo...

.

Nahi Pata?

.

Hockey Main Pakistan Ek Ghanta Zaleel Hota Hai.
Aur Cricket Main Poora Din.
Ab Aaya Samajh Main?
Sardar proposed his BoSs daughter.
BoSs: Jitni teri pay hai us me to meri beti k lye toilet paper b nahi ayega.
Sardar: Jay inni potti krdi ay te fir reyn do.
Wife: Suno Jii DR ne mujhe ek mahinay ka aaram ke liye kisi Hill Station par jane ko kaha hai Hum Kaha Jayegaye?

Husband: Dosray DR ke Pass
''''''''jub bhi tere awaz sunne ko g chahta hai,,''''


**dost**



**utha k pathar kutte ko maar deta hoon,,,,**aaoon aaoon aaoon''
The guy who invented the first wheel was an idiot; the guy who
invented the
other three, he was the genius.
L ======
O ======
V ======
E ======



L=Loss of Money.
O=Out of Mind.
V=Vaste of Time.
E=End of Life.

SO,
Don''t LOVE


Sirf Line Maaro!
;-)
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.
Teacher to Sardar: What is Number “Seven” , Even or Odd
Sardar: Even
Teacher: How can you make seven even?
Sardar:Remove the ‘S’!!
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta