New style of proposing

New style of proposing
New style of proposing a girl: I have spent many sleepless nights in your love, and I don''t want my son to do the same for your daughter. So lets make them brother & sister.
  

May, 24 2010     175 chars (2 sms)     3551 views       Funny

more Funny SMS Messages

Koi Dost ho tou Tum Jesa

Koi Chahnè wala ho tou Tum Jesa

Koi Dil se pyara ho tou Tum Jesa




Pata nhi Q sb Mujh se yehi kehty hyn.. ;->
Doctor: U Look Exactly LIke My Third Wife.

Lady: How Many Wives Do You Have?

Doc : Two...






MoRaL : Express Smart Ideas , SmarTLy ..
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
Which part of body is most sensitive while watching adult movies .?
Guess what?
Ha ha ha u r wrong.
Its ur ear 2 make sure k koi aa to nahi raha.
Agar ap ko bura na lagy,


Mood theek ho,


Time ho pass,


Sab kam chor k,


Thora ehsas ho to,


Dil mane to,

to

to

aik

(SMILE PLZ)
Two lions broke loose in the zoo and were eating a clown.
One lion said to the other …
''''Does this taste funny to you?'''' ;->
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In
APKI BATAIN...




APKI BOLI...




APKA STYLE...




APKA CHALNA...




APKI SMILE...





APKA SHARMANA...





APKI ADAA...





.........UUUFFFFFF ALLAH..........





KOI AIK CHIZ THU THIK HO...
1st Girl Proudly Says: Meri To Her Sans Par Ek Insan Marta Hai!

2nd Girl: Yaar Tum Acha Tooth Paste Kyoun Istemal Nahi Karti ;-)
Seen oN A Famous Beauty Parlor iN Karachi :

Don''t Whistle aT The Girl Going ouT From Here . . .

She May B Your GrandMother . . . ;-> . . . :p
''aaj pink panther ki barsi hai,us k liya plz yeh sms kam se kam kisi 1 cartoon ko zaror send karen , main ne apna farz poora kar diay ,ab ap ki bari hay..