''Molvi taqreer krty howy

''Molvi taqreer krty howy
''Molvi taqreer krty howy

Ap men jo LONDEBAZ OR RANIBAZ hy wo alag alag hojayen

ek admi kabhi wahn bethta to kabhi wahn molve gusy sy bola tu kia hy?

Wo bolo men chutu hon kahan bethon?

Molvi yahan aao mery sath betho...
  

May, 24 2010     232 chars (2 sms)     4229 views       Funny

more Funny SMS Messages

Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!
A man from Agra went to Ajmer. His wife was in her parent''s house in Delhi .

When the man went to Ajmer, he asked his servant to send a telegram to his wife indicating about his trip to Ajmer.

He sent a telegram. When the wife received the telegram, she fainted.

It was written:

''Sethji aaj mar ! Gaye! (Sethji Ajmer gaye)


(yeh sms kaisa laga mujhe msg karke zaroor batana plz)
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..



Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
''Tere liye har GUM ka Rasta mor don
Tere liye "CHAND TAREY" tor don
Bas tu aik bar "HANS" k dekh lay
Teri Kasam tere saray "DAANT" tor don.''
ICC has decided 2 shorten d

durationof next world cup.


It will consist of opening ceremony,
photo-session,& presenting d world cup
2 AUSTRALIA..!!

"U-fone" Pesh Krta Hy
12 Aaney Package
Apne Un "Jazz"
Safeen k Liye Jinho''n
Ny 1st October 2008 Sy
Apni "Telenor" Sim
Istimal Nahi Ki,
Foran "Warid" Ka 100 Rs
Wala Recharge Kro
Aur Sab Keh Do ...

Mazeed Tafsilat K
Liye Apne
"Ptcl" Sy Dial Kare''n
0900 78601

Telefun Telefun ;->
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->
Bv:ap nay pichlay sal eid par
meri ami ko lohay ki kursi di the.
Is saal kia irada ha.
Shohar: is saal us main
current chornay ka irada ha. :->


Nargis ne ek school mai urdu teaching start ki aur 1st day hi us ko nikal diya
Nargis to students: parho
Alif, bay, pay, tay
way gujra way way gujra way.
Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai
Ek Commerce ki Larki gaali kese de gi?

Salay Bounced Cheque.

Zameen pe Liability.

Pedaishi Bad Debit.

Insolvent Aadmi Itna maarongi k teri Balance Sheet bhi Telly nahi hogi.