Wife: Suno ji, Is Haftey Hum Roz Cinema Dekhne Jaayenge.

Wife: Suno ji, Is Haftey Hum Roz Cinema Dekhne Jaayenge.
Wife: Suno ji, Is Haftey Hum Roz Cinema Dekhne Jaayenge.


Uske Agle Hafte hum Roz Shopping K Liye Jaayenge.


Husband: Aur Uske Agle Haftey Roz Mandir Jaayenge.


Wife: Kyo?



Husband- Bheek Mangenge. :
  

May, 24 2010     217 chars (2 sms)     2845 views       Funny

more Funny SMS Messages

The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
''Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.''
Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Teacher: Ohm's law sunao.


student: Pura tu nae aata bs akhir se aata hai. . .

Teacher: Chalo shabash woe suna do.

Student: "That is called Ohm's Law" :-)
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
Kaali billi apka raasta kaat le to..

To



to



to

to


Samajh lena k
.
.
.
.
.
k
.
.
.
.
.
K




K


K


Billi museebat mein parne wali hai.
Dad goes 2 Bill Gates 4 d proposal of his son
Dad: I want ur daughter 2 marry my son.
Bill Gates: no!
Dad: My son is the CEO of the World Bank.
Bill gates: then ok!
Dad goes 2 d president of da World Bank..
Dad: Apoint my son as CEO of ur Bank.
President: No!
Dad: He is da son-in-law of Bill Gates.
President: Then ok!

This is BUSINESS.
Kash koi "exam result" ka insurance kara deta
to har exam sa pehle premium bharwa deta.
Pass hota to thik
warna insurance claim karwa leta
Birthdays are 4 fun
Enjoys a sticky bun
I''m glad u are my mate
Hope ur birthdays great.
what did clive lloyd say to michael holding during a presentation ceremony??






i am cliverly holding the mike..and speaking lloydly..