TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy

TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
  

May, 14 2010     96 chars (1 sms)     3270 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
I always pray 4u that.

May ur life b bright & sunny
& ur partner b fat & funny

May ur life b filled wid roses
&
U have children with pheeni pheeni noses.
Teacher - How Do
You Spell "Wrong" ?

Santa - "R-O-N-G"

Teacher - That''s
Wrong !!

Santa - That''s What
You Asked, Isn''t It ... ? ;->
yaaro sab dua karo, mil k faryad karo, dil jo chala ghaya hai, ussey abad karo, yaro tume mera saath do zara,

aata leney gaya jaib mein paisay b they kam,dharkan ruk ghayee nikley na dam,

kaisee subsidi kaisi zarayat,khaney pein ghey bun
Dere Is Always

Always A Little Truth Behind
Every Just KIDDING

A Little Curiosity Behind
Every Just WONDERING

A Little Knowledge Behind
Every I DON''T KNOW ... (:
Falling in love is when he lays in your arms and wakes up in your dreams." What a joke!
Main B Mulk Ka Naam Roshan
Krna Chata Tha "Pappu"


Magar Load Shaiding Ki
Waja Se Kr Na Saka...=P;->
PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
Ek Sardar 2 A Man :
Yaar Musibat K Waqt
Gadhey Ko Bhi Baap
Banana Parta Hy ...

Man :
Wah Yaar Bari
Himmat Hy
Jo Teri Amma Maan
Bhi Jati Hy ... ;->
Wot u see as truth wot u see as lies remember that true friendship never dies.although we may change & drift apart,ill always value u deep within my heart!
Doctor: Ye White Tblts Subha, Red Tblts Dopeher
Blue Tblts Shaam Aur Yellow Tblts Raat Ko Khani Hyn Aur
Yaad Rakhain Tamam Tblts Pani Se Khani Hyn ...

Patient : Magar Doctor Mjhe Beemari Kia Hai ???

Doctor : Aap K Jism main Pani Ki Kami Hy ... ;->