TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy

TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
  

May, 14 2010     96 chars (1 sms)     3276 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo Dekho!

Ammi.

Abbu.

Bhaiya.

Baji.

Jaldi Aao.

Amazing...!

Us

Gher

Mein

Light Hai ;->/
Tere golden face ki beauty ne,
mere komal heart pe attack kiya,
sabko reject kiya tumko select kiya,
request hai tumse,
ise refuse na karna,
dosti ke is bulb ko kabhi fuse na karna.
Shadi Se Pehle Larka:
"Darling! Tum Nahi Tu Mein NAhi Aur MAin NAhi Tu TUm Nahi "

Shadi K Baad Larka:
"Aaj Ya Tu NAhi Ya Main NAhi... ;->
when we throw a ball in the air why does it come down?
no Physics answers
.
?
.
?
.
bcoz no one is there up 2 catch the ball:-DB-):-)
1st Friend : My wife converted me to religion.

2nd Friend : Really?

1st Friend : Yes. Until I married her I didnt believe in hell.
Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!
A Truth

A woman marries a man expecting he will change, but he doesn''t.

A man marries a woman expecting that she won''t change and she does. . . ;->
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!
Agr moulvi films bnana shuroo ker dein to naam hoon gaye,
sub zket day chukay sanam,
maseet mery veer di,
wahabi da khark,
Athra moulvi,
duhman halway da
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))


U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''