TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy

TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
  

May, 14 2010     96 chars (1 sms)     3279 views       Funny

more Funny SMS Messages


Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Main ijhar mohabat kar ke thak gaya,
Tab pat chala sali yeh toh behri hai...
hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
"Humain"
"Sms"
"kro"
"aur"
"jeeto"
"3 inamat"

1.Bohat sa pyar.
2.Umar bhar ki chahat.
3.Bilkul free stay mere DIL mein.
ye offer mere ache mood tak valid hai.
american bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us kai leg nahi thay hum ne ussay artifical leg laga diye ajj woh bacha atthele hai
russain bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us k haath nahi thay hum ne artifical haath lagwa diya ajj woh boxer hai
pakistani bola yeh tou kuch b nahi hamare mulk mein ek bacha paida hua us ka sir nahi tha hum ne ussay army ki head pehna hii ajj woh hamara president hai
Tragedy of life:

Just about the time

when our income gets us

to a point where

food prices dont

matter anymore,

Calories start to

matter! ;-)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,

wah wah

Na ghabhra teree b sunee jaye ghee pyare,




"Lado k lashkarey jaghmagh kapdey saarey"
If You Are In

"L O V E"

Press Down





































Theher Jao !

Abhi Tumhare Ammi Abbu Ko

Batata Hoon

Bari Pyar Ki Aag Lagi Hui Hai ... ;->
''Who said english is easy???
Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid....''@''
Us Ne Ye Keh Kar Fried Cockroach Khila Dya Ghalib...
.
.
.
K.
.
.
.
Har Cheez Meezan Main Achi Lagti
Hay ..
Never tell a lie to anyone about his love(That he is gonna die), May your this lie Cause a person to Heart Attack or even death.

Do You wana be cause of anyone''s Death, if not then stop April Fooling
Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai