Ager Duniya Ko Kuch

Ager Duniya Ko Kuch
Ager Duniya Ko Kuch Kar Ke Dekhna HAi Tu Sunooo Meri Baat ...... Hathi Ke Upar Ulta Khara Ho KAr Photo Khihwao ab Photo Ko Ulta KAr Ke Duniya Ko Dikhayooo ...
  

May, 21 2010     159 chars (1 sms)     2961 views       Funny

more Funny SMS Messages

SaRdar ji went to meet this Chinese fren who is dieing in Hospital!
Man says: CHIN YU YAN and dies.
Sardar jee goes 2 china 2 find meaning of fren last words
The meaning is -> YOU ARE STANDING ON THE OXYGEN TUBE!
aik aurat apny baty ko prosi ky ghar chamcha lyne bhejgi hai.
beta ja kr wapis ata hai ur kehta hai wo nhi deti.
Aurat kheti hai ajkl ky loog ktny kanjoos ho gay hai.Beta jao ja kr almari sy apna nikal kr lao.
mera number change ho ghaya hai.........




Bilkul bewaqoof ho tum, mobile naam show b ho raha hai aur tum maan ghaye,

kee banney gha tera
U May Be BuSy,

U May Be Engaged

With Lots Of Works.

U Have 1440 min Per day.

Atleast For 1 min

Think
















Kahin Aap K Sms Na Kerne Pe Koi Aap Ko Galiyan Na De Rha Ho . . . ;->
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->

Shoaib malik sania mirza se shadi kr k pakistan la raha hai..

.

.

mein b soch raha hun k ab katrina ko b ly aaon... ;->
Kiya Nazara Tha Hamaray Match Ka



Ek Hamary 11 Players Khassi


Aur


Unka Ek


"Mike Hussey" :-)
I Know
U R Sweet
U R Caring
U R Artist
U R Kind
U R Intelligent
U R Attractive
U R Smart

BUT. .
Thorra Aur IMPROVE Karo Tabhi MERE Jaisey Ban Sakte Ho:-
Yesterday whole night i was thinking about only U...
.
.
.
.
.
Today i was
thinking of V
.
.
2nite i wil definitely think about..
W,X,Y&Z...hehehe!!!


What R U Searching

?

?

?

No Msgs Today
.

.

.

.

.
Bcoz
.


Kashmir Day Is Holiday :-
The best day to propose a gal/guy




april 1st ............!





















if she/he agrees then its ur luck





















if she/he rejects.......fool..!
sister/brother..... fool april fool.........!!!!!