''Thanks for not sending any SmS..

''Thanks for not sending any SmS..
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
  

May, 24 2010     124 chars (1 sms)     2948 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 Aadmi Apne Betay k liye Robot Laya jo Jhoot Bolnay per Thappar Maarta tha:

Beta: Papa Aaj mai School Nahi ja Raha meray Pait mai Dard hai
( Chattakh )

Baap: Dekha! Jhut bola, Jab Main Tumhary Jitna Tha To Kabhi Jhoot Nahi Bolta Tha.
( Chattakh )

Bivi: Jhoot to Bolay ga hi Aakhir Aapka hi Beta hai.
( Chattakh )''
Teacher:
Bare hokr kiya bano gye?
Pathan:
Mera bap kehta hy jtna marzi parh, wo nahi ban sakta jo chahta hy.
Teacher:
Kiya banna chahty ho?
Pathan
"LADY DOCTOR"
Girls Psychology - Fraud with Innocent Boys; Fun with Handsome Boys; Friendship with Charming Boys; Contacts with Intelligent Boys; Flirt with Freaky Boys; Love with Faithful Boys & in the end Marriage with the Rich Boy


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Maths Teacher Asks A Boy What Are 2,4,10,17?
The Boy Replies
They Are HBO, ZOOM, SONY And POGO... ;->


Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!
Girl’s Attitude
When Boy Don’t Look @ Her
She Says : “KUTTA Dekh Nah iSakta Kia”
&
When Boy Look @ Her
She Says: “Dekh Kese KUTTO’N Ki Trha Rha Hy”
Assi Jinnan da rah har ghari tak dey reh, O aaye tey ghari ghari, "Ghari" tak dey reh
Package Wale So
Gaye Ker k Baat Apni
Girl-Friend k Saath

Aur Bhatakte Rahe
Sachi Mohabbat Kerne
Wale Saari Raat
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend's gun & He'll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP: U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;) :-)