''Thanks for not sending any SmS..

''Thanks for not sending any SmS..
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
  

May, 24 2010     124 chars (1 sms)     2947 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Aik SARDAR jee NE APNI SAGAI(ENGAGEMENT) TOD DI.

BATAO KYUN?...







SOCHO SOCHO……






BECAUSE LADKI KUNWARI THI.





STRANGE NA ..



BUT SARDAR Jee HAS RESON FOR THAT?


















- SOCHO Socho





BECAUSE HE BELIEVES THAT

JO LADKI AB TAK KISI KI NAHI HUYEE, WO MERI KYA HOGI.

BALLE – BALLE
"Pakistani di Mushkil"
Ghar wich panjabi bolo
School wich urdu bolo
Parcha angrazi wich hal kero
aur

Marn tu baad hisab arbi wich.;-)!
A

Sincere

Pray

To

"GOD"



"O! God I Don''t Ask
Anything For Me.
Jus Bless My Parents
With
A
Smart
Beautiful
Gorgeous
&
Cute


* Daughter in Law * " ;->
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->

( )
( 0 )
/[,,,]\
_| |_


Wese to es ko
"DAJAL"
kehtey hai
Pr es ka AASLI naam lene
se main darta hu
"Samaj to app gae hon ge.."
Mothers hold their

children''s hands

for a short while,

but their hearts forever.
Behind Every Man''s Success There''s A Woman

But

Behind 16 Gal''s Success There''s a Man




This Is What We See In The Movie

''''CHAK DE INDIA'''' ;->
Kash koi “exam result” ka insurance kara deta,
Toh har exam ka pehle premium bharwa dete,
Pass hote toh thik hai,
Varna insurance claim karva lete
Is kadar hum aapko chahte hai ki duniya wale dekh ke jal jate hai, yu toh hum sabhi ko ULLU banate hai, lekin aap thoda JALDI ban jate hai...