taniya good news for you

taniya good news for you


Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D
  

May, 05 2010     158 chars (1 sms)     3017 views       Funny

more Funny SMS Messages

The night was dark, the moon was high
I stopped my car....you wondered why?
I leant so close, you felt shy
I uttered those three word

















I.....la
puncture? ;->
1 Chooozay Ne Sherni ko Propose KIa

Sherni Boli : Aby Chal Tu Ne Apni Jaan, Height, Size Aur Shakal Dekhi Hai ?

Chooza Bola: Madam In Sab Ko Choro, Mera Confidence Dekho . . . ;->
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!
Shakespear said, "This World Is A Stage & We All Are Actors".

In Punjabi It Is Translated As,

"Ae Dunya Ik Drama Ae, Tae Tusi Sarray Marasi O".
Yeh ladki

Uffff

Ya allah

ItnI sundar

Haye

ItnI smart

Oye hoye

ItnI mast

Haye main mar janwan

ItnI cute

Itni IntellIgent

ItnI lovable

Aur kItnI sweet hai

WARNING: Iss msg ke sabhi shabd farzii hai.
Inka hamari duniya se koi talaq nahi hai.
eslia aisi chizon par dhyan na dein.”
Wife to husband: Stop looking at girls, u r married now.

Husband: U mean if i am on diet, i cant even look at the menu?
MErE pAs sE Us k¡ KhuSbo0 Aaj Bhi aAti hy "PAppu",,,

MaiNe FursAt mE kAbi Khud sE LAgAyA thA UsAy

.

.

.

.



ItZ
My PerFuME..
DoN''t ThiNk Any WAhiyAt.. ;->



Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
1 Pathan pani P raha tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ab kya Pathan pani bhi nahi p sakta ???Iss main bhi joke chahiay tum logo ko ???
jungle attendence....
tiger,
present sir...
rabbit ,
present sir....
monkey...
monkey...
monkey...
stop reading n give attendence dumboo
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->

Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai