Girlfriend Ko I LUV

Girlfriend Ko I LUV
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
  

May, 24 2010     227 chars (2 sms)     2911 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-
Asif Zardari ne
Islamabad men
Nawaz Sharef k
Sath MilKr
Coca Cola pi
Or Nawaz Sharif
ne Kaha K Judge
Kab Bahal Hongy?

To Zardari ne Kaha







BRRRRRRRRRRR!!
Whtz The Difference b/w Hockey n Cricket?
.
.
.
.
.
Hockey Mai Pakistani 1 Ghantay Mai Zalil Hotay Hain
Jab Ke Cricket Mai 6 Ghante Lag Jatay Hain
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
Ek Din 1 Farishta Janwaroo Ko Unki Zat Bata Raha Tha
Sher-Jutt
Cheeta-Rajput
Hathi-Butt
Zebra-MAlik
Khota-Pathan
Khota Replid O Pai Jee Mai Khota hi Theek Aan
Girl : Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti theen..

Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere gaal kheench k kehti

"AB TUMHARI BARI HAI"

Phir mainay un ki ye aadat khatam karwa di.

Friend : Kaise ?

Girl:Jab koi Mar jata tou mai un k Gaal kheench k kehti...

"AB AAP KI BARI HAI"
Difference Between LOVE n EXAM

In LOVE You Have Thoughts But You CAnt Express Your Thoughts

n

In Exam You Don''t Have Thoughts Still You Have To Express Your Thought . . . ;->


Teacher: Tell Me Your Name in English.


Student (After 2 Mins): "Age Long Oven"

Teacher: Iska Kya Matlab Hai?


Student: Umar Daraaz Bhatti. :-)
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
Naila nay zazia ko shabana nay shabnam ko rehana nay rukhsana ko alia nay anela ko bushra nay babra ko farah ne farzana ko humera nay hameeda ko akbar nay asghar ko basheer nay babar ko tanveer nay saleem ko imran nay ishaq ko khalil nay rahman ko kashif nay kamran ko liaqat nay lugman ko zeeshan nay zaman ko aur main nay app ko yeh sms ker diya ha!
''Faqat i$ liye hum ne mehfilon may jana chorr diya MOHSIN....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K koi pooch he na ley
"Putter tyra result kido aa raya a!''