Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Bewaqofon Ki nishaniya::: 1.Hamesha bewaqt misscall karenge………. 2.SMS muskura k padenge…………. 3.niche mat padna……………. ………… ……… ……………………….. ……….. Jo bat mna karo wo zaror krenge
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
''Girl Ao chupan chupai khelty hy
Agr tmne mjhe dhund lia to men pora ander longi
Boy:agr main na dhund saka to?
Girl: aisa na kaho mein chhat py chupi hon gi''