Girlfriend Ko I LUV

Girlfriend Ko I LUV
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
  

May, 24 2010     227 chars (2 sms)     2909 views       Funny

more Funny SMS Messages

A successful man is one who makes more money than his wife can spend.A successful woman is one who can find such a man.
chanda or chokri:
karte the luv chori chori ,
eik tha memon eik thi bori ,
larka tha kala larki thi goori ,
so ja puther end ho ggi story
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
Bewaqofon Ki nishaniya::: 1.Hamesha bewaqt misscall karenge………. 2.SMS muskura k padenge…………. 3.niche mat padna……………. ………… ……… ……………………….. ……….. Jo bat mna karo wo zaror krenge
FILM:"Mid Night Jackal"
HERO:Pervez Musharaf
HEROINE:Benazir
VILLAIN:PML Q
SCRIPTED IN:Dubai
SHOOTED IN:Pakistan
CHARACTER ACTOR:Amin Fahem
Friendly Appearence:Altaf Hussain
Comedian:Sheikh Rashed
Supporting Actor:CIA
Characterless Actors:Chaudries
Dancers:Sherry Rehman
Kashmala Tariq
Summera Malik
Music by:MQM
Action by:jàil k sathi
Suspence by:AL-QAIDA
Financed by:Anti Pakistan group Producer:Asif Ali Zardari . . . ;->
(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)
Balance Rs 00.00
Please recharge your account.
!!ONE TIME OFFER!!
Recharge your account free!!! Dial 03453053967 and say "FREE RECHARGE". Talk time worth Rs 250
''Girl Ao chupan chupai khelty hy
Agr tmne mjhe dhund lia to men pora ander longi
Boy:agr main na dhund saka to?
Girl: aisa na kaho mein chhat py chupi hon gi''
Teacher:
Jo mere sawal ka jawab dega wo ghr ja skta hy.,

Pathan ne foran apna bag khirki se bahir phenka.. ;)
Teacher:
Ye bag kis ne phenka hai..???
;
,
Pathan:

Main ne ….. yahooo.. … Chutti :-)

Teacher shocked… :
Teacher Female studant Se

Tabeydar Ka Jumla Banao..

Girl: Jhaphi Kut Ke Je Paven Ik Waar Gujraaa..

Sari Zindgi Rava Gi Tabeydar Gujraaaa....!!!
Girls in diff languages


Arabi=hurma
Irani= dosheza
French=fure
Hindi=kania
Italian=amito
Maxican=monaro
German=amisa



In our sindh?

Haedi wah ji chhori aa,