Girlfriend Ko I LUV

Girlfriend Ko I LUV
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
  

May, 24 2010     227 chars (2 sms)     2918 views       Funny

more Funny SMS Messages

chando k chacha nein chando kee chachi kee,

chandani chowk mein chandani raat ko,






Qabr khudwai


HUSBAND and WIFE are like 2 tyres of a vehicle

If 1 punctures, the vehicle can’t move further

M0ral:
always Keep a SPARE TYRE….
Afghanistan Main Kisi Bhi
Khushi K Mauqey Pr Tali Nahi Bajai Jati


Waja






Socho



Soocho




Nahi Pata



Aray

Wahan


TALI-BAN Hyn … ;->
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"


Q:Why is a Sardarji standing below
a tube light with a open mouth?

A:Because his doctor advised him
“Today’s dinner should be light”
Kon kehta hai larki hansi to phansi?.


Musrana to har larki ki ada hai

jo ise muhabbat samjhe wo gadha hai

Jab Tum Umeed Se
Ziada Mal-o-Daulat
Jama Ker Lo

Tou Mulk Chorh Do
Ye Tumhare Haq Mein
Behtar Hy ...

( ASIF ZARDARI ) ;->
Humari Dosti Tab Khatam Ho Gi
Jab 1 Gunga Phone Karega
1 Behri Ko Batane K Liye K
1 Andhe Ne Dekha
1 Langre Ko Daurty Huey
1 Ganje K Peeche Us K Baal Kaatne K Liye ;->
''A 4 Apple B 4 Bara Apple C 4 Chota Apple D 4 Dosra Apple E 4 Eik Ore Apple F 4 Free Ka Apple G 4 Green Apple H 4 Ho Gaya Na Pait kharab Ore khao apple…''
Send Me Mesg On These Time



Morning

6am To 12pm

Noon

12pm To 4pm

Evening

4pm To 8pm

Night

8pm To 6am

Baki Time Tang Mat Karna Kam Karna Hota Hai
:-)
>Sbse Cool?
+Aap Ho
>Sbse Smart?
+Aap Ho
>Sbse Sweet?
+Aap Ho
>Sbse Achay?
+Aap Ho

oh hello Zyda khush Mat ho Msg Mujhko Aaya Tha!

Apko to Sirf Perhaya hai..
Some Translations in Urdu...!!

Wassup babe..?
=
Munni,upar kya hai..?

Listen buddy,dat chick is mine..!
=
Suno dost,wo murghi meri hai..!

R u nuts..?
=
Kya aap akhrot hain..?

Rock da party..!
=
Patthar maro jashan mein..!

Lets hangout..,
=
Chalo bahar lataktey hain.....