Girlfriend Ko I LUV

Girlfriend Ko I LUV
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
  

May, 24 2010     227 chars (2 sms)     2901 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Humien Garibon k Saath Pyar se Paish Aana Chahiye.
Boy: Acha Ab Samajh me Aaya.
Teacher: Kya?
Boy: Yehi k Papa Aksar Maasi ko Galay Kyun Lagatay hain.
''akhoon akhoon !!!!


aRz kiya he !!!!!






A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!





W@H W@H W@H W@H W@H !




A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!








zARa SiDe PE HO jAo saans lene vali nali main phanse ho''
1 Pakistani
dozakh se nikla
or chup ker
Janat mai
chala gia

Farishton ne
pakerna chaha to

Cheekh ker bola
Koi paas na aye
werna
Khudkush
dhmaka kr donga ;->
Allama Iqbal Apni GirlFriend Ko Kis Trha Sms Kerte . . .

Ae Jaan-e-Jaan Tere Intizaar Main Aankhain Nam Hyn


Ye Last SMS Hy Kyun K Balance Kam Hy . . . ;->
go in2 dark rum
go2 write msg...
activate dictonary,
den hide ur screen n type....

434680709278464084630

nw read!!!!!
Do you want to hear a dirty joke?



???





???





???





???





???





???







OK









A white horse fell in the mud... :->
Dil ka Dard Humain Batate Kion Nahi

Dosti Ka Haq Hum Pe Jatate Kion Nahi

Mer JaoGe Aise Roz lga Lga Ker

Qabz Hai Tou Hashmi Churan Khate Kyun Nahi :p


The Most
Dangerous Position
In Which To Sleep





















Is With Your Feet
On Your Office Desk ... ;->
Faraz In Arabic;

Zardari Un Hukmaara Nun Azaabun Fee Insaana Fasa Dun Faraz,
Aata-Tunn Bijli-Sunn Petrol-Gumm Bhum Bhum Dhamakatun Al Kuuttun Kameenun.
1 Pagal khane me bht sare Pagal nach rahy thy,
in ma sy 1pagal khamosh betha tha

Dr ny pucha

tum q khamosh bethy ho?
Pagal ny kaha

bewaquf me ''Dulhan'' hon:
Aaj tum nein kaha tha naa k aaj tumhara dimagh boht chal raha hai!



to yaar jaldi sey chautha(4th) gear lagana mein nein ghar jaldi jana hai



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.