Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.

Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
  

Mar, 11 2011     173 chars (2 sms)     3236 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q: Why is Christmas just like a day at the office?

A: You do all the work and the fat guy with the suit gets all the credit. . . ;-> a day at the office?

A: You do all the work and the fat guy with the suit gets all the credit. . . ;->
TEACHER: MJHE WO TEEN ALFAAZ BTAO JO CLASS ME SAB SE ZIADA BOLAY JATE HAIN..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
STUDENT: MUJHE NAHI PATA
TEACHER: SHABASH BAITH JAO...!
Son: Mom! Papa Bohat Shareef Hain.

Mom: Woh Kese?

Son: Jab Bhi Kisi Larki Ko Dekhte Hain.




Foran 1 Aankh Band Kar Lete Hain. :-)
Teachr: What''s D Benifit Of Eating Spinach?

Studnt: Eat Spinach & U''ll GrowUp Big & Strong Lyk POPEYE
But
U''ll Also End Up Wid A GirlFrnd Who Luks Lyk OLIVE ;->
H i g h
H e e l s
W e r e
I n v e n t e d
B y
A
W o m a n
W h o
H a d
B e e n
K i s s e d
O n
T h e
F o r e h e a d .. ;->
"Aap Ki Kahani
Humari Zubani"

Aap k pas dimag hy
Chlta nhi wø älag baat hy

Aap smart hyn
Køi mänta nhi alag bat hy

Aap ameer hyn
Kanjus hyn wo alag bat hy

Aap sharif hyn
Lgty nhi wø älag bat hy

Aap k pas cell fone hy
Call nhi krty alag bat hy

kafi izat hy aap ki
Koi krta nhi ye alag baät hy.
Bazu main dam rakhta hun, Dil main gham rakhta hun, Aapki dosti k baad logoun se wasta kam rakhta hun, Pata tha mujhe SMS aayega, Isliye disprin sath rakhta hun!
-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->


Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)
Ek Aadmi Apni B.v Ka Janaza Le Ker Jaa Rha Tha

Janaze K Aage Ek Kutta Aur Peeche Aadmio''n Ki Lambi Line Thi

Ek Aadmi Aaker Poochta Hai : "hai Ye Sab Kaise Hua"

Shohar Bolta Hy :Kuttay K Kaatne Ki Wja Se Mar Gayi . . .!

Tou Doosra Aadmin Bolta Hai : Ek Din K Liye Ye Kutta Aap Mjhe De Sakta Hain ? ?

Aadmi Bolta Hai : Line Main Lag Jao . . . Sab Usi Kuttay K Liye Aaye Hain . . . ;->
You are a DOG…
D = Darling
O = Of
G = Girls
Now u r smiling na?
Am i right??
Tu sach mein kutta hai
Ek truck doosre ko khench k ja raha tha ,, Yeh dekh k ek sardar zor zor se husney laga or zameen pe lotpot ho gia or bola " ek rassi ko uthanay k liye 2 2 truck"