Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.

Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
  

Mar, 11 2011     173 chars (2 sms)     3227 views       Funny

more Funny SMS Messages

CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)

Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha
Jhatka kuch is tarah dia sanam ne apni zulfoon ko pappu"


Ikatthi char joein mere daman main aa girin . . . ;->
# Bhikari Pathan Sy!
Mujhy Khaany Ko Kuch Mill Sakta Hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha Lo Gy?
bhikari: G Han Bilkul.

Pathan: Acha To Phir Kal Time Se Aa Jana... ;->
MEN-opause MEN-strual pain MEN-tal illness GUY-necologist HIS-terectomy EVER NOTICED HOW WOMENS PROBLEMS START WITH MEN??

This is How Ayesha Got Married to Shoaib on Phone.

Ayesha: Hello Shoaib, Afghanistan ka Capital Kya hai?
Shoaib: Kabul

Ayesha: Sunai Nahi De Raha hai!
Shoaib: Kabul

Ayesha: Arey baba Phir Se Bolo.
Shoaib: Kabul

And They Got Married. :-)
William Studyfear said...!!!

"This life is too short even to get full sleep...!
I don''t know how people find time to study...!
so ketabain bnd kro
aur so jao..


Acording 2 a recent
survey
Men say
d 1st thing they notice
abt a woman is their
eyes
&
Women say
d 1st thing they notice
abt men is
aThey r bunch of liars ;)
acher 2 pathan : "PAIT" kyun banaya hai? ? ? ?

.

.

.

.

Pathan : SHALWAAR baandhnay k liye!
"Pakistani di Mushkil"
Ghar wich panjabi bolo
School wich urdu bolo
Parcha angrazi wich hal kero
aur

Marn tu baad hisab arbi wich.;-)!

Wh8 d Hell !!

Are
U
Mad ?

U
Don''t
Hve
Ne Work
2 Do
So
Doing
Sch
Type Of
Nonsense

Reading
A
SMS
Worth
Nthing

But

Really
It
Suits
U

So
Going On
Nonsense ;->
What is d Diffrnce btwn POETRY n ESSAY ?

.

.

.

.

.

.

.

Any Word uttered by a GrlFrnd is POETRY.

Anything said by Wife is an ESSAY...