Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.

Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
  

Mar, 11 2011     173 chars (2 sms)     3240 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)
Girl: Is dress ki kia keemat hay..
Shopkeeper: 5 kiss
Girl: Or us dress ki kia keemat hay
Shopkeeper: 10 kiss
Girl: ok dono dressess pack kardo is ka bill dadi dengi


AN IDEA CAN CHANGE UR LIFE





But,





A woman can change your IDEA..


So,




Always change


Women
to change
IDEA(S)





WHAT AN IDEA
Do u want 2 see this world after ur death?

.

.

.

.


.


.
Plz Donate ur eyes
Phone k rishtay b ajeeb hotay hain,

Balance rakh kr b log ghareeb hotay hain,

Msg karnay ki hoti nahi taufeeg jinko

Wo loug b kitnay maskeen hotay hain.
Wife : Sunye Rat Ko Mai Kawab Dekha K Ap Ne
Mujhe Naye Kapre Karidney k Lye 2 Hazar Rupee Diye Ha Ap YaqaNan kud Ko itna Bare Dil Wala Sabit
kare Ga Jitna Mai Ne Kawab Mai Dekha

Husband : Ha Bagum Tum Wo 2 Hazar Apne Pas Hi
Rakho jo Mai Ne tumhien Khawab Mai Diye the . . ;->
''WARNING ! ! !



This is a VIRUS . . .



When you turn your phone off it WON''T WORK AGAIN''
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
Shair arz hai


BHAG GAI ZARDARI KI BETI
GHADA GAARI PE

wah wah

BHAG GAI ZARDARI KI BETI GHADA GAARI PE

IS LiYE USNE LAGADI PABANDI DOUBLE SAWARI PE... ;->
What do you call a soldier''s wife climbing the stairs??
.
.
.


"Chadti Jawani" !!!
Kehdo un parhne walon se,
Kabhi hum bhi parha kertay thay,
Jitna syllabus parh k wo top kertay hain,
Utna to hum choice per chor dia kertay thay,
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)