If Any Fat Girl Cross U...

If Any Fat Girl Cross U...
If Any Fat Girl Cross U...

But Come Back 2 U At Listening Of Ur Whistle. . .


Th¡S Situation Iz Ca|LD. . . .

"GOLMAAL
RETURN"
  

May, 17 2010     137 chars (1 sms)     3569 views       Funny

more Funny SMS Messages

Before U
Judge A Person,
Walk A Mile In
His Shoes..




After That,
.
.
.
.
Who Cares?

He''s A Mile Away & The Shoes R Yours!!
Take & Run..
Janay kia huga es mulk ka ?

Parhay likhay honay k bawajooj

Log anguthay ka estimal kertay hain

Ab es SMS perhnay walay ko hi dekh lo..

"Paindoo Kaheen k"
PathAn KA Interview Ho RAhA ThA: BatAo " N W F P" Ka KyA MatLAb Hai??


PathAn BoLA

.



NO WOMEN FOR PATHAN . . .
After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
girls are like phones.
girls are like phones. we like to be held and talked too- but if u press the wrong button u''ll be disconnected
ek aadmi hospital main admit hota hai us ka bhai us se milne aata hai
to ek khobsorat si nurse aati hai who us ko side per le ja ker puchta
hai ke is ke baren main kya khayal hai koi umeed hai ya nahi to nurse
kehti hai ke mera aur us ka mizag bilkul nahi milta who to meri taraf
dekhta bhi nahi har waqt allah allah karta rehta hai
Raju: Meet my Wife Tina.
Raghu: Oh! I know her.
Raju: How?
Raghu: V were caught sleeping 2gether.
Raju: What d Hell?
Raghu: 10yrs ago, In d History Class... ;->
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
if u dnt smoke,
dnt drink,
dnt have gurl frnd,
dnt play cards,
no late nites,






then visit our site..
www.paida ku howa.com
B careful!
1Unkown No Se Apko sms Aa Sakta Hy
Jis Se Screen Pe Meri Foto A Jye Gi Plz Dekhe Bina Delete Kr Dain QK Pehle He Aadha Karachi Dewana Ho Chuka Hy ;->
YE Dunya Bari Zalim Hai

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Rehne do tumhare Button Press Kerne Se Nahi Badle Gi . . . ;->
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,

U Know Y?

WhenEver U Face Any Problem

Just C Ur Pic

& Say 3 Times

"If i Can FaceThis,

i Can Face AnyThing."