If Any Fat Girl Cross U...

If Any Fat Girl Cross U...
If Any Fat Girl Cross U...

But Come Back 2 U At Listening Of Ur Whistle. . .


Th¡S Situation Iz Ca|LD. . . .

"GOLMAAL
RETURN"
  

May, 17 2010     137 chars (1 sms)     3564 views       Funny

more Funny SMS Messages


Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->
Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.

After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.


Agar pagal khaney k pagal sey jhaghrada kar k pagal khaney ka doctor paghal ho jaye to news mein khabr kaisay aaye ghee?


"ghar kee baat ghar mein hee reh ghayee"
Man:My wife is too good.
She can talk on any subject for hours
Friend:Ahh!!!My wife is better,
She does not even need a subject to talk
I Thought Of Suicide Went 2 Railway Trak but got ur SmS & aftr Reading it I thought of Life, U Inspired Me
Coz
If A uselass Person Like U Is Alive Y Shud I Die?? :-D
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->
Sardar ji Agar Ap ki Wife Ko Bhoot Utha Ley Jayein Tou Ap Kya Karein gey ??


Sardarje: Mein Kia Karna Hai,Galti Bhoot Ki Hay,,,


Ab Bhugtey.....


A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

:-( Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”



Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)