A woman had triplets

A woman had triplets
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
  

May, 22 2010     142 chars (1 sms)     3004 views       Funny

more Funny SMS Messages

Admi Dukan Dar Se: Zara Jaldi Se Mujhe Ek Zanana Chapal Dijiye

Dukandar: Nap Batayen?

Admi: Nap To Me Lana Bhul Gaya Khair Aap Meri Kamar Per Nishaan Dekh Len


Aik Pathan Road Pe Potty Kar Raha Tha.

Police Ne Usey Pakar Liya.

Jab Usey Le Jaane Lagey To Pathan Bola:


"Saboot To Utha Loa"
A beggar meets another beggar.
A software engineer meets another software
engineer.
Both of them ask the same question to each other.
What is the question ???

So, Which Platform are you Working on ???


1st ever intelligent sardar.

Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?

sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything:-)
Agar Vifaaqi Vazeer barraye Railway Train par Safar karey to kya ho gha?


Ho hee nahee sakta k woh train par safar karrey aarrey yaar dhakkey khanney k liye b koi saaf jagah honee chahiye.

Sania Mirza aur Shoiab Malik Ki
Mangni Se Kya Sabit Hota Hai?

Socho.


Nahi Pata?

Ab

India

Pakistan Ka Saala Hai. :-)
Hum Tumhaien chahtay hain aesay..
Hum Tumhaien chahtay hain aesay..
zero balance wala koi.........
balance chahta ho jaisay
Larki us Aashiq ko to Maf kr Daiti hy jo Mooka se Galt Faida uthae,

Mgr,

Usko Maf Nhi krti jo Moka se Faida hi Na uthae..
(Mohtarma Sheri Rehman)


Hum Gaye Thay Un K Ghar,


Kehna Tha Dil Se Dil Mila Lo,,,,


Unki Ammi Ne Khola Darwaza

Hum Ghabra K Bolay Aunti





Taliban aa gaye hain cable katwa Lo!
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))


Jab Tum Umeed Se
Ziada Mal-o-Daulat
Jama Ker Lo

Tou Mulk Chorh Do
Ye Tumhare Haq Mein
Behtar Hy ...

( ASIF ZARDARI ) ;->
Why Do People Say
That
Love Is Like A Butterfly .... ???


























Because
You Need To Keep
Buttering Your Love
Otherwise
It Will Fly ...;->