A woman had triplets

A woman had triplets
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
  

May, 22 2010     142 chars (1 sms)     3003 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..
Girls college ki building ko aag lag gayi.
College ki sub larkian door khari huns rahi thi kay chalo ab college to nahi aana paray ga
Lekin eik khubsorat larki
Ro rehi thi
Eik sir ny pocha
''''Beta! Tum kyun ro rehi ho?
Larki nay rotay howay jawab diya
Sir meri book mein "HumAyuN" ki picture thi ..
2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
Name The Animal Which Is Exactly Like Dog But Wakls On Three Legs ..??


???

???

Socho

???

??

Itna Bhi Nahi Pata ...

LANGRA KUUTA
U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Sheikh Sb on death bed: Pinky,my wife, r u there?Wife: Yes i m.Sheikh Sb: Kids r u there?Kids: Yes papa v r here.Sheikh Sb:To ullu k patho dukan pe kon hai?
Arz kiya hai.
Adbi sher, ?
Zara tawaja farmaiye ga.
? ? ? ?

? ? ? ?

Ve GUJRA way.
VeGUJRA way.
''Wat happens when a lion roars????
?
?
?
?
?
?
TOM and JERRY starts !!''
the office boy enters boss''s office
i think its ur phone sir

boss- how do u know??

well a voice said
is that you, u old fool.
Which is the most confusing day in America(U.S.A)?
.
.
Fathers day..!!
coz..
NOBODY knows whom to wish....