A woman had triplets

A woman had triplets
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
  

May, 22 2010     142 chars (1 sms)     2989 views       Funny

more Funny SMS Messages



A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
AAj apko pani se coca-cola banana sikhata Hu
1botle pani fridge me rakho 2ghante baad nikalo
paani 1dum thanda hoga
aur

''THANDA MATLAB''

Coca-Cola
a sardar to another:name 5 animals living in water.
sardar:1 frog.
2nd sardar:theek hai hor dus,
sardar:frog da praah,pheen,piyo,te maa
Girls are like phones. . . .

We love to be held. . .

Talked too. . .

But

if you press the wrong button you''ll be disconnected. . . ;-
Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Arz Kia Hai...

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Waah Waah

.

.

.

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Those Who Do Not,
Go To Hell . . . =P ;->
Sushmita Sen
00919821420167

Bipasha Basu
009193164574

Malika Sherawat
00919822923242

Karina Kapoor
00919874572585

Ja Aur Enjoy Ker
Sirf Tumhare Liye Hai
Ab Na Bolna Kisi Larki ka Number do...... ;->
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..
Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Are utho…

Ye koi soney ka waqt hai?

Jab dekho sotey rehte ho?

Kya sari zindagi so so ke bitani hai?

Aur haan jaag jao to shor mat karna

Mein so raha hoon..