A woman had triplets

A woman had triplets
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
  

May, 22 2010     142 chars (1 sms)     3000 views       Funny

more Funny SMS Messages

santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
''Girl to Teacher: Ye Pyar kya Hota Hai?

Teacher: Jab Tum Barri ho kar Achi Bachi Banogi to Tumhai 1 pyar karne wala mile ga.

Girl: Agar Achi na Bani to?

Teacher: To Bohat Saray Milenge.''
SIrf Is Baat Par Hum Road par Is Tarha Pittay hain Faraz!!!
K Rally MQM Ki thy Aur Hum G.A.Bhutto Keh Gaye.
A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y









mujeh pata tha pura parhey bina tumhain Sukoon thodi aaey ga
lo
maro

"Z";-)
Jab Kabhi Toot K Bikhro to Batana Mujhko...





Main Tumhain Welding waly k Paas le jaon ga. :-)
Pathan Saw A Very High Mobile Tower
&
Red Light Glowing On The Top , Seeing This
He Said : We Are Developing So Fast
We Have Trafic Signals For Aeroplanes In The Air Also ;->
In Ghajini
If Amir Khan Was Killed Instead Of Kalpana,
The Movie Will Get A Gross
Collection Of 500 Crores..




How ? ? ?





Then Da Grl Hv To Write 0n Her Body Everythng...;->:-D
I Told My Dad That I want An Apple or Blackberry ...

He Replied:

.

.

.
Mango Ka Season Hai Beta Aam Khao!
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
Definition Of GirlFriend . . .

Jo Har Baat Par Tumhain Tok-Tok Ker Pehle
Tumhari Saari Aadatain
Badal De
Aur Phir Saal Baad Bole
"Ab Tum Pehle Jese Nahi Rahe" ;->
Viraney main duya jalane se kia hoga,
Bujhi hoi raakh main aag lagane se kia hoga,
AAp ko KABZ hai isliye pressure nai aata,
AB bewajah zor lagane se kia hoga