Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:

Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
  

May, 14 2010     173 chars (2 sms)     3162 views       Funny

more Funny SMS Messages

AAJ
MERi
SiM
Ki
BiRTHDAY
HAi.
AAP
CHAHAIN
TO
GiFT
SAMAJ KAR
ISME
100 Rs.
KA
BALANCE
DALWA
SAKTE
HO
ALLAH
NY
CHAHA
TO
AGLY
MAH
MOBiLE Ki B Birth''DAY MNAAIN GY
Khan : Yar Abi Tumhara Amma
Ka Khansi Kaisa Hy?

Friend : Band Ho Gai Hy
Magar Sans Rok Rok K A Rahi Hy

Khan : Koi Bat Nai,Allah Kary Ga,
Wo Bi Band Ho Jay Ga
Wife : Luk A Thief Has Entered Our Kitchen

N He Is Eating D Cake Prepared By Me

Husband: Whom Shud I Cal

Now Police Or Ambulance..


Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
Apne Chehre Ka DEEDAR
Na Do,


Apne Dil Ka QARAR Na
Do,

Apni Aankhon Ka KHUMAAR Na
Do,

Suna He Buhat KANJOOS Ho TUM,


Kisi Ko Apna BUKHAAR Na
Do....;->


Apni Pasand Ka
Number Choose Kare''n

10 , 20 , 30 , 40 , 50
60 , 70 , 80 , 90 , 100





















Aur

Utna Balance Mere
Number Pe Easyload
Kerw De''n ;->
Larki: mein shadi k baad tumhare saray dukh baant lo0ngi.

Larka: lekin mujhy tu k0i dukh hai hi nhi!


Larki.......
mein shadi k baad ki baat kr rahi ho0n :-)
koi na hay aisa.....?



koi nai hay aisa....?



"Waves Triplet" k Jaisa. ha ha ha
Arz kiyA hAi . . .

ZindAgi nE diyE bAhot sE sitAM




WAh WAh







ZindAgi nE diyE bAhot sE SitAM








wAh wAh




KhudA ki KAsAM
EID khAtAm... :d ;->
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->