Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:

Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
  

May, 14 2010     173 chars (2 sms)     3166 views       Funny

more Funny SMS Messages

1admi apne(14) bachon k 7 Zoo gya..
guard se kha hamen wo genda dikhao jis k 8 baçhe hain!
kuçh dair baad guard aya or kaha ap yahin theren genda apko dekhne aarha hai... ;->
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P


Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
Husband aur Wife Hotel
me gaye tabhi 1 Lady ne Hello kiya,
Wife nay pocha,”Koun Thi Wo?”
Husband:-Tum dimagh kharab mat karo,
main pehle hi pareshan hun k woh bhi Yehi pochay gi.

I May Walk Slowly..

But...I Never Walk Backwards...

-Abraham Lincoln










I Don''t Need To Walk..Bcoz...

I Have Bike..

HumAyuN
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
Two guls are talking to each other:
HEY I GOT MARRIED!
OH,THATS GOOD!
NO DATS BAD ,HE''S UGLY!
OH DATS BAD!
NO DATS GOOD HE IS RICH!
OH,THATS GOOD!
NO DATS BAD ,HE WONT GIVE ME A PENNY
OH DATS BAD!
NO DATS GOOD HE BOUGHT ME A BIG HOUSE!
OH,THATS GOOD!
NO DATS BAD THE HOUSE BURNT DOWN!
OH DATS BAD!
NO DATS GOOD HE WAS IN IT!
Sardar by mistake goes into ladies toilet .

All ladies suddenly stand up !

Sardar : IZZAT DIL MAY HO BUS YEHI KAFI HAI...... BETHO BETHO
Ded Futiya....Mumbai ka sabse bada bhai hai....

lekin uski biwi usko chhor ke chali jaati hai....

woh itna tut jaat hai ki woh apni pyari gun se shaadi kar leta hai...

agle din saara India uski pooja karta hai... lekin kyon??



arre gun se shadi karne ke baad woh GUN-PATI ho jaata hai....
Americans Invented Cellphone.


Japanese Invented SIM Card.


PakistaniS Invented Missed Call..!!


Proud To Be An Pakistani!
Miyan bv main jhgra hua to bv ne apni maa ko ph kia:
ME AP K HAN A RHI HU
Maa ne kaha:
USE APNE KIYE KI SZA MILNI CHAHYE
Tm wahin thehro me tumare han a rahi hon
Situation
Befor marriage:
rose are red
sky is blue
i luv one, dat is u...
After marriage:
roses are dead i hav flu,
don''t come near,
prray murr tu .->