Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:

Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
  

May, 14 2010     173 chars (2 sms)     3150 views       Funny

more Funny SMS Messages


Son : Padosi ki ladki ko english nahi ati

Father: Tujhe kese pata?


Son : "GIVE ME SWEET KISS"

kaha 2 thappad marti hai
DoORse dekhA tO aNd3 ubAl rAhe tHe


aRre egGs w3r3 bOiling idiOt

DoORse dekhA tO aNd3 ubAl rAhe tHe



pAss gAyA khA liy3

wAise h| bhoOk bAhUt lAgi tHi..!
"Rang De Basanti" movie
Dekh k Santa ko bahut gussa aaya

Friend asked: Why are you so angry?

Santa: Poori film mai Basanti to dikhai nahi di
Future Mein Price List Is Tarha Ho Gi,

Chawal 1 Rupay K 2 Danay,

Daal 50 Paisay Ki 4 Danay,

Oil 10 Rupay Ka 2 Drop,

Doodh 2 Rupay Ka 1 Qatra,

List K Neeche 1 Zaruri Note Bhi Likha Hoga Kay Jo Bhi Yeh Sab Cheezein Khareede Ga Usay Asli Desi Ghee Ki Khushboo Muft Soonghnay Ko Milay Gi.
Gum me jine ka maza aata hai, Garibo k dar pe bhi khuda aata hai,Ek hum hai k har roz SMS karte hai,ek tumhara SMS jaise..4 saal baad WORLD CUP aata hai!.
In case there is a breakoff between Saif and Kareena, he will have his tattoo changed to ........ guess wot guyz....

.
.
.
.
.
.
.
.

KAMEENA..:))
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.
''"Khudi ko kar buland itna k K2 ki choti pe ja puhnche
K Iqbal tujh se puchhe, ulu k pathay utray ga kesay?"


Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
Our Friendship
START
























Kya Dekh Rahe Ho
END Karne Ko Soch To
Encounter Ho Jayega
Wot u see as truth wot u see as lies remember that true friendship never dies.although we may change & drift apart,ill always value u deep within my heart!


There are 3 kind of Men..

Do u know...?

1-The ASIANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their wife the most.

2-The AMERICANS-
They hv 1 wife & 1 girlfriend but they love their girlfriend the most.

3-The PAKISTANIS-
They hv 1 wife & 4 girlfriends but they love their house-maid the most... ;->