Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:

Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
  

May, 14 2010     173 chars (2 sms)     3165 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Acha silla dia to ne mere piyar ka"
"Yar ne hi loot liya ghar yaar ka"

Remix by FARAAZ

"Acha kurta siya tu ne mere naap ka"
"Naap liya mere sey dia mere dia mere baap ka"
Boys Philosphy . . .

Shaadi Aise Ghar Main Ho

Jahan Sasur Maaldar Ho

Aur Saas Beemaar Ho

Biwi Kaisi Bhi Chale Gi

Par Saaliya''n d Chaar Ho . . . ;->
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)


Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->
Munna Bhai asked Circut!Boly Tu SMS prhny wala MONKEY ha k DONKEY?Circut:Bhai Simple agr rply kiya to MONKEYnhi tu DONKEY.Boly Tu Abi pta chal jayiega.
''Na jane kab TAaRAY toot jayen


na jane kab AANSU ANKH se choot jayen



kuch pal HUMARAY sath bhi HANSS lo



najane kab TUMHARE DAANT toot jaen.''
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..
9876543210

Ye

Mera

Naya

Number

Mat Samaj Lena, mamu Ye To 0 Se 9 Tak Ulti Ginti Likhi He!
Kis kadar Khub hai dilagi aapki,
aaj bhi dil basi hay Mohabat aap ki,
jab bi fursat ke lamhe Mile hame dil ne mahsoos ki hay kami aap ki
wife:Suniye zara aap kitchen se garam masala le kar aaien
Husband:magar yahan to nahi ha
Wife:mujha pata tha apko nahin mila ge is liya main pehle ley aai thi
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->