Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:

Pakistani Ny Chinese Sy Kaha:
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
  

May, 14 2010     173 chars (2 sms)     3160 views       Funny

more Funny SMS Messages




Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Walk on ur own path..
Love in ur own way
Talk watever u wish 2 say..
Do wat ur heart
desires
&
One day
The world wil say




Hay he
DHEEETT ... =P ;->
''Na jane kab TAaRAY toot jayen


na jane kab AANSU ANKH se choot jayen



kuch pal HUMARAY sath bhi HANSS lo



najane kab TUMHARE DAANT toot jaen.''
Ek Ladka Ghar Der Se Lauta.
Ma: Kahan The?

Beta: Film Dekhne Gaya Tha ''Ma Ka Pyar''.

Ma: Ab Upar Jake 1 Aur Film Dekh...


''Baap Ki Maar''
Boy:
Ye Ratein
Ye Hawaein
Ye Chandni
Ye Ghataein
Ye Nadiya
Ye Kinare

Girl Interrupts Say:
Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study..
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
If Gal Vomits, Her Parents Asks-Kon Tha Wo

Kamina?

If Boy Vomits-Kamine,

Kahan Pikar Aya He?

MORAL:No Mattr Who Vomits,

Boys R Alwys Kamina
Master of puppets is pulling ur strings, twisting ur mind n smashing ur dreams. blinded by me, u can''t c a thing when i count to 3 u shall fall asleep 1,2,3,Zzz
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
How Do U CUT Roads . . . ? ? ?









By LAUGHING. . .










How. . . ? ? ?













B''coz






''''Hanste Hanste CUT jayen Raste'''' ;->
A Touching Love Story

A Boy n A Girl luv
each othr ...
One day they were
talking ...
Boy touchd girl''s hand n
Girl touched boy''s hand ...









Wh8 a touching story ;->
Wh8 d Hell !!

Are
U
Mad ?

U
Don''t
Hve
Ne Work
2 Do
So
Doing
Sch
Type Of
Nonsense

Reading
A
SMS
Worth
Nthing

But

Really
It
Suits
U

So
Going On
Nonsense ;->