A sardarji’s boy asked his dad:

A sardarji’s boy asked his dad:
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
  

May, 25 2010     114 chars (1 sms)     4087 views       Funny

more Funny SMS Messages

An interviewer to an engg student:"what is engg"

student:,#@! #@#$#

Interviewer: Mujhe kuch samajh mein nahi aaya

Student:Same is the situation here
Subha shaam teri Yaad aave hai,
Sari sari raat jagavey hai,
Karne ko to kar lu call tujhe,
Per kambakhat customer service ki larki balance low batavey hai,
Boy :Tum Shadi K Baad Apne Lye Alag Ghar Tu Nhi Mango Gi?


Girl : Bilkul Nahi, Bus Tum Apni Amma Ko Alag Ghar Lai Daina.
////////
((((@ @))))
( ! )
Kon hai yeh?




Kon hai?


Nahi pata na?

Lekin u fone walon se pochiye

Kehte hain

"TUM HI TU Ho... =P ;->
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.
Shair Arz Kia Hy
Zara Tawaja Farmaiyega


Khushi Milain tumhain Har Qadam Ba Qadam





Khushi Milain tumhain Har Qadam Ba Qadam












Khuda Ki Qasam Shair Khatam ... ;->
This is "Top Secret"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And
This is Bottom Secret ;->
Kindly observe SILENCE for two minutes in the memory of those poor mosquitoes who died last night after sucking ur blood. .


Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->
Kya aap confidence se chalte hai...

kya aap penalty bharte hai...

kya aap mobile ke bill se darte hai...

To aap sms kyon nahi karte hai?
TeStInG Ur BlOoD


PlEaZ WaIt . . . .






33% COmPlEtE




66% COmPlEtE




100% DONE




RePorT

HIV +


DaRo NaHi

It MeAnS

"HoNeY In VeInS"

ThAt''s Y U R So SwEeT . . . . ;)
Pathan: Me N Khat Likha Tha K Mri Shadi Pr Ana.

Tm Q Nh Ay.

2nd Pathan: Mje Khat Mila He Nhi

1st Pathan: Me Ne Likha Tha

K Khat Mily Ya Na Mily Tm Zaror Ana.:-)