A sardarji’s boy asked his dad:

A sardarji’s boy asked his dad:
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
  

May, 25 2010     114 chars (1 sms)     4053 views       Funny

more Funny SMS Messages

ager kabi tumko mere msg receive na hon to tum preshan na hona ;;;;;;;;;;; kyun k .................
.
.
.
.
main sms di factory nai lai mainu hoor v kam ney .
Birthday is the main festival with invitations, wishes, gifts,
friends, and free animated ecards.
Garnal Major Ne Aik Roz Aik Mulazim Ko
Bulaya Aur Sakht Lehje Mai Kaha

Mai Ne Pechle 2 Saal Mai Ye Bat Khas Tor Par Note Ki Ha K Jub Bhi Apni khala Ki Bemari Ka Keh Kr Daftar Se Choti Le kr Jate Ho Us Roz Zoror Koi Cirkt Match Hota Hai

Mulazim Sar Kujate Howe Bola Ap Ka Kehne ka Matlb Ye Ha K Meri Kala Bemari ka Bhana Karti Hai . . . ?
HEIGHT OF COURAGE:

A Senior student during ragging says:

"On ur marriage I will kiss ur wife."

Junior: "Ok fine sir,

but i''m going to marry ur sister!"
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,



khud kar k ultey kaam mar tujhe pardwayoun gha
Dis is a warning to all those people who don''t Smoke..
One day, you''ll lose all ur friends,
They will all die
&
you''ll be left alone..
So, Start smoking... ;->
Jo log chand niklnay ka intezar kar rahy hain
Un
K
Liye
Arz hai k
.

.
Wo aaram
Karain

Kyon

K
.
.
.
Mera aaj ghar
Say
Bahar
Nikalnay
Ka
Koi
Irada
Nahi....

You Are Sweet , Cute
& An Ultra-Dynamic
Personality .. !!

You Are One In A
Million With A Golden
Heart .. !!

For More Jokes
&
Funny Sms









Dial
0900-78601 ;->
Mausam Ne Li Angrai

Aur Hum Ne Phad Li Razai

IceCreAm Se Hy Larai

MongphaLi Hi Sirf Ghr Main Aai

Cold Drink Se Muun Mor Lia

Chai Cofee Se Nata Jor Lia

HaPpY WiNtEr . . . :)
Log Kehte Hain Ki Achche Log Mar K Sitare Ban Jaate Hain,

Magar Hum Kehte Hain Ki Marne Ke Baad Bhi..

Aap Jaise Log

Ghost Ban Ke Hume Daraate Hai..
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"


Pakistani m0vies Fl0p Q h0ti hYn?













Bec0z j0 Act0r Hain Wo Hak0mat Sanmbhal k Bethay hYn.