A sardarji’s boy asked his dad:

A sardarji’s boy asked his dad:
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
  

May, 25 2010     114 chars (1 sms)     4083 views       Funny

more Funny SMS Messages

The boss came early in the morning one day and found his manager kissing his secretary. He shouted at him, "Is this what I pay you for?"

The manager replied: "No, sir, this I do free of charge." . . . ;->
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
Height Of Unreasonable Demand ??





2negroes Wearin Black Suit

Standin Infront F A White Wal

N Asking 4

a Color Phtograph

Qayamat Ki 5 Nishaniyan

1-Zardari Imandari
Krega

2-Altaf Karachi Ayega

3-Musharaf Pr Muqadma
Chalega

4-Sheri Rehman Parda
Kregi

5-Adliya Bahal Hogi ;)
- interview -

Question: To bataiye PANI ke bina insan kese marega?

Answer- Sir, PANI Nahi hoga to insaan tairega kaise? Tairega nai to doob jayega!! den dead...
Khaufnaak Andheri raat ke sannatay mey aik Bhoot dosray ko samjha raha tha:
Bhai,ghabra mat ye sab teray dimag ka waham hai, PATHAN-WATHAN khuch nahi hotay
g/f: meri mummy bhi tumhe bahut pasand karti hai.
b/f:kuch bhi ho , par mai shadi tum hi se karoonga.
Sardar Was Writing Something very slowly, friend asked: WHy u r writing so slowly ?
Sardar: I''m writing 2 my 6 year old son, he cant read very fast
Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.
Machar marne ka asan
Tareqa

Phle ek zinda machar
Pakrain

Phr use zamin pe lita
Den
Phr use gudgude karen
Jse hi machar hasne k
Lye mu khole



Use Morten pila den.->
D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun