A sardarji’s boy asked his dad:

A sardarji’s boy asked his dad:
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
  

May, 25 2010     114 chars (1 sms)     4051 views       Funny

more Funny SMS Messages

Neend aur susti hamare Dushman hain.(Allam Iqbal)

Hamain apny Dushman se bhi pyar kerna chahiye.(Quaid-e-Azam)

Ab batao benda BABA ki Maney ya CHACHA ki...!!!
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....


Your Sms R Not My Disturbance

But.....

The Disturbance Is Your Silence.....

SO Don''t Disturb Me Please !!! ;->


Saas Bahu Se:Aaj Se Tum Muje MAA Or Saaur Ko PAPA Kehna
Bahu:Samajh Gai
Sham Ko uska Pati Ghar Aya 2 Boli:
Maa! Bhaiyya Ghar Aa gaye hai..
Shohar aur Bivi mein narazgi ki waja se baat cheet band thi,

Ek subha shohar ko zaruri kaam se jana tha to usne raat ko kagaz pe likh diya "MUJHE SUBHA 5 BAJE UTHANA "aur bivi k takiye k pas rakh diya.

Subha 8 baje utha to dekha k uske oopar boht se kagaz pare thy aur un pe likha tha "UTH JAYEN 5 BAJ GAYE HAIN"
Lab Pe Aati Hy Dua Ban K Tammana Meri

Sim band Ho Jaye Allah Kare Teri

Duur Dunya Main Chamakne Se Ujala Ho Jaye

Jo Mujhe Sms Na Kare Us Ka Rung Kala Ho Jaye

Ho Mera Kaam In Faqeero''n Ko Sms Kerna

In Kanjuso''n Ghareebo''n Ka Inbox Bharna

Mere Allah Inhain Bhi Gairat Aa Jaye

Ye Sms Parhte Hii In Ka Bhi Sms Aa Jaye . .
*some funny fact*
**kishor ka baap haklata tha agar wo thk se bol pata to aaj uski umra 3 saal jyada hoti

***mard aurat ko kamjor kahta hai lekin agar wo martban ka dhakkan band kar de to wo mard to ky uske baap se v nahi khulti

***ghore ke muh me hath dal ke uske daat ginane se pahle ye jarur khyal rakhe ki kahi ghora apna muh band karke kahi apke ungkiya na ginani shuru kar de

****hichki rokne ka ek aasan tarika hai ki saas rok ke hazar tak gino.
A Man Has A Crow . . .
Who Has Very Soft & Tender Feathers . .
What Does He Call It. . . ???







Any Guesses








Don’t Know









He Calls It







My-Crow-Soft . . . ;->
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P
when u give a flower to gilrz so rection in nation

Japniess: pass rakh k muskuria gi

Austrilan: pyar bhari nazar se dekhe gi

Kiwi: tumhare gal pe kiss kere gi

Indian: guldan mai saje gi

pakistani: soche gi kash yeh gobi ka phool hota
raat ko aalo(potato) milla k saag banati ;->
''Ho mera kam in fakiron ko sms karna,

In kanjoso garibon ka inbox bharna,

Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,

Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae……