''A drunk phoned police to report that thieves had been in his car.

''A drunk phoned police to report that thieves had been in his car.
''A drunk phoned police to report that thieves had been in his car.

"They''ve stolen the dashboard, the steering wheel, the brake pedal, even the accelerator!" he cried out.

However, before the police investigation could start, the phone rang a second time with the same voice came over the line.

"Never mind," he said with a hiccup, "I got in the back seat by mistake."''
  

May, 24 2010     381 chars (3 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)
In Akho Se Spne Churaya N Kro

Hmari DOSTI Ko Azmya N Kro

Tmare 1sms K Badle 100Cal Krdu

Pr,Shart Y He K
Tm Phone Uthaya N Kro*


Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->
Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->
U r sweet as CHOCOLATE

Metha as GULABJAMN

U r sweet as CHOCOLATE

Metha as GULABJAMN

Rasila as RUS''MALAIE

Cool as ICE CREAM

ALLAH apko ßuri nazr se
ßchäiye!

Khin Tmko.
CHIYUN''TIYAN

Na LAY JAe .!!

Cool as ICE CREAM

ALLAH apko ßuri nazr se
ßchäiye!

Khin Tmko.
CHIYUN''TIYAN

Na LAY JAe .!!
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..


Read each word Reversely:

A’
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
$M$
revenehW
stI
nettirW
‘…ylesreveR
sTuDeNt:MiSs aP nE kAL MuJhE caLL KyOn Ki tHi kYa KaM tHa MuJh Se?

TeAcHeR:Mai Ne To Koi CaLL NaHi Ki

StuDnT:tO pHir mErE mObiLe pE KyOn LiKhA ThA 1 MisS caLL
Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
Muqadar mein "raat" ki neend nahi to kya howa "JAn|x"

Hum b muqadar ko choona laga kr din ko so jate hain...! ;->
By all means marry. If you get a good wife, you''ll be
happy. If you get a bad one, you''ll become a
philosopher.
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"