Golden Words:

Golden Words:
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
  

May, 14 2010     119 chars (1 sms)     8471 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Day A Man Called His
6 Childrn 2gethr n Askd
"Now Tell Me, Who''s
Been Mst Obedient
During Lst Week n Did
Evrythng Mummy Askd?"

All Answr In 1 Voice
"U, Daddy" ;->
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……
Jab Usne Humse Taluq Tora Hum ß Usey keh Aaye .....

ßil ßatori NaasAAn çhorri Adi Mithi Adi korri am sory am sory

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)
Tchr: Papu tum kal school kyo nahi ay?

Papu: sir gir gaya tha or lag gai thi

tchr: Kaha gir gaye thay or kia lag gai thi?

papu: Bistar par gir gaya tha or Ankh lag gayi thi sir
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
We live in a "COUNTRY"



1) Where Pizza home delivery is faster than Ambulance & Police services.

2) Where rice is Rs. 90/- per kg but SIM almost free

3) Where the shoes R sold in AC showrooms but vegetables R sold @ footpath.

4) Where lemon juices sold wid artificial flavours & dish wash wid real lemon

5) Where our leading class having fake degrees while educated R jobless.

Wat a NATION!

Spread the awareness the change v need,

Wake up PAKISTAN


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye!


Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"
Apni saanson ko rok lijiye,


Dil ki dharkanon ko thaam lijiye,


Dil ki gaheraai se mera naam lijiye,


Bus ab normal ho jaiye aur apna kaam kijiye..
:-).