Boys Philosphy . . .

Boys Philosphy . . .
Boys Philosphy . . .

Shaadi Aise Ghar Main Ho

Jahan Sasur Maaldar Ho

Aur Saas Beemaar Ho

Biwi Kaisi Bhi Chale Gi

Par Saaliya''n d Chaar Ho . . . ;->
  

May, 20 2010     167 chars (2 sms)     2979 views       Funny

more Funny SMS Messages

Joe-How Long Have U Been Working Here?













Jack-Ever Since My Boss Threatened To Fire Me!

A Great JAPANESE Proverb:

"If one can do it, U too can do it, If none can do it, U must do it

&

Its PAKISTANI Version:

"If one can do it, let him do it. If none can do it, why waste our time on it.... ;->
''1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.

Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?

Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.

Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?

Bacha: Wo cricket khailny gay hen.

Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?

Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.

Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.

Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu''
During a mArAthon...
A persOn felL in tHe ditCh aNd stiLl cAme 1st..!
hOw??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
cOz eVeRy 1 said
''''aa pOpat,pOpat''''...

so he becAme a pOpAt aNd flEw AwAy...!

And cAme 1st..!
Dekho
Socho
Ghor
Karo
&
Yaad
Karo
K
Last
Sms
Kab
Kia
Tha
.
.
.
.
.
.
.
.
Khudhe Sharam Se Doooob K Marr Jao Ge.
dil hai k manta naheen,
dil hai k manta naheen,




na manein hum nein uss sey kab mashwara mangha hai
''DO U KNW WHAT IS GIRLZ??

G=GHOST
I=IN
R=REAL
L=LIFE

SO AVOID GIRLS AND SEND ME HERR NUMBERS
I''M PROFESSIONAL
GHOST RIDER''
Kahee''n Andhera Tou Kahee''n Shaam Ho Gi

Meri Har Khushi Tere Naam Ho Gi

Kuch Maang Tou Dekh Ae Dost

Bijli'' Telephone, Gas Ka bill Aur

Qarz Me Doobi Hui Property Tere Naam Hogi . . . ;->
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''


A boy goes to see a dance.

His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)


GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?