"First Million Bucks

"First Million Bucks
A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)
  

May, 13 2010     151 chars (1 sms)     3581 views       Funny

more Funny SMS Messages

Its a nice feeling when you know that someone likes you, someone thinks about you, someone needs you;but it feels much better when you know that someone never ever forgets your birthday."HAPPY BIRTHDAY".
1st girl, main to usss se shadi karon gi jo handsome ho


oor tum?


2nd girl,
main to uss say shadi karon gi jis k han UPS laga ho . :)
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Dog1 : Main Is Area Main Naya Aya Hun

Mujhe Yaha K Kutto K Sardar Se Milna Ha¡

Dog 2 : SsSshHh . . !

Chup . . .

Aawaz Mat Karo . .


Boss Msg Parh Rhe Hei
Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY


One Day I Saw Zardari At My Home. . . .

I Asked My Father

"Dad Kutta Ghar Mein Rakhne

Se Rehmat K Frishtay Dakhil Nai Hotay"=P;->


Wife:What is 10 years with me?
Husband:A second.

Wife:What is $1000 for me?
Husband:A coin.

Wife: Ok give me a coin.
Husband:Wait a second
I''m Not Well
.
.
.
.
.
.
Neither M I A River......!
Larki [Memon Larke Se] Aaj Mujhe Kisi Bhat Hii Expensive Jaga Ghuma Lao ....





















Memon Us Ko Petrol Pump Ghuma K Le Aaya ... ;->
Pathan:
Yaar Bakray Ki Zabaan Khao Gay?
2nd:
Nahi, Main Moun Say Nikli Hui Cheez Nahi Khata..
1st:
Acha,
To Phir Ye Lo,
Anda Khao..!!


Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->