"First Million Bucks

"First Million Bucks
A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)
  

May, 13 2010     151 chars (1 sms)     3567 views       Funny

more Funny SMS Messages

Election Fever. . .


1 Janaza Ja Raha Tha Bohat Se Log Sath Ja Rahe Thay

1 Pathan B Janaze K Sath Mil Gaya

Kisi Ne Kaha
“Kalma-e-Shahadat”

Pathan Bola: ZINDABAAD. . . ;->
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
Tum Na Mile To Tumhari YADOON K Saharey He Jee
Lengey,

Warna Teri Shaadi Me Aa
K


K

K

K

K

K "*COCA COLA*"
He
Pee lengey... ;->
BrRrrrr =P
Andhy ki biwi ko behra bhaga kr le gaya, gonge ne dekh lia, ab batao k gonga andhy ko kesy bataye ga k us ki biwi ko behra bhaga kr le gya hai.
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
* Some Text Missing *











Jo Ukharna Hai Ukhar Lo .... ;->
If people says you are crazy, be patiend.
if they say you are monkey, relax. if they say you are stupid,be cool but if they say you are smart, Thapad maar sale ko.
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
If 007 Is JAMES BOND. . . . . . .









Then What Is 111. . . . ? ? ?









Think. . . . . .








Binary Version Of JAMES BOND. . . . ;->


Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.
Sitaroon se aagy jahan aur bhi hein,
Abhi muhabat k imthan aur bhi hein,
Tum hi nehi jalaty mere dil ko,
University mein ladkiyaan aur bhi hein
* * * * * *

Khuda bachaye hume in haseeno se…
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai