Fizao me tum h

Fizao me tum h
Fizao me tum ho hawayo Main tum ho Dhoop main tum ho .. chahyoo main tum hoo .

Sach hi suna tha buri aatma ka koi theikana nahi hota
  

May, 22 2010     136 chars (1 sms)     2865 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Sardar & his wife were waiting for train
itne main KHYBER MAIL aa gaye
Sardar bhag k train mein charha
or
apni wife se bola
jab khyber female aye to tum bhi ajana
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....
Amir''s girlfriend is mudered by someone and Amir lost his memory and tries to find the killer for a revenge.

But

Suspence is [Amir himself is the killer]

NOw..

EnJoy

GHAJINI :P
(KAISA FILM KA MAZA KHARAB KYA) :D
Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
The Statement Below Is True ...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"cErTiFieD ...

AbSoLuTe ...

StUpId " ;->
3 Important Stages Of Life…
Before Marriage- ‘MAD For Each Other’
During Marriage- ‘MADE For Other’
After Marriage- ‘MAD Because Of Each Other..
Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
kuch loag sirf 2 ghantay
kertay hain



.



Kuch loag 4 ghantay
kartay hain


.



Aur kuch loag to poori
poori raat kartay hain.




abbay aapna moblie
charge!!!!


A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Pakistani Ny Chinese
Sy Kaha:
"Aao Hum Tumhe''n
Pakistan Ka Sadar
Banate Hyn"
Is Baat Pr Chinese Ny
Pakistani Par Case
Ker Dia k
"Ye Mujhy Chor
Samajhta Hy" ;->
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->