Fizao me tum h

Fizao me tum h
Fizao me tum ho hawayo Main tum ho Dhoop main tum ho .. chahyoo main tum hoo .

Sach hi suna tha buri aatma ka koi theikana nahi hota
  

May, 22 2010     136 chars (1 sms)     2846 views       Funny

more Funny SMS Messages

Eik bAr Eik kaNjos Ne Apne Dost kO MaryaL Ghora
Tohfay Mein Dia Magar Wo Ghora Usi Raat Mar gYa.

AgLy rOz kaNjoS Ne Dost ko pHonE kiA Aur Pocha kaHo GhorA kAiSA hAi tEz Dorta Hai Na

Dost Tanzia Andaz Mein kEhNy LaGa Han itNa tEz Dorta Hai k iS Dunya Se
Us Dunya Pohunch Gaya Hai. . //->
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
All flowerz don''t represent Luv but..

Rose did it.

All birds can''t speak but..

Parrot did it.

All monkeys can''t read msgs but..

U did it. Welldone
1pagal 2nd Se
Hath Ma Cigrete Daba K Pochta Ha: Batao Mre Hath Ma Kia Ha?
2pagal:
Train.
1pagal:Tmhe Kese Pta Chala?
2nd:Tmare Hath Ma Se Dhunwa Nkal Ra Tha ;->
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->
Urgent mSg...

Misomi komura.
Mai ukama.
Makaya Fula.
Taruma Wa Yalo.
Xambo.
Btmlu gpm.

Soch Kya Raha Hain?


Paisay mere Lagte hain jo dil karega bhaijun ga.... :P

KArAchi RoCk3rS
Yaar mainu ik call kri,koi khas kam nhi,meri ik friend hai,tery naal gall krna chandi hai,osnu yaqeen nhi honda k Bander v gallan kardy ne.
GIRL:Ye pyar kya hota hy?

TEACHR:Jb tum bari ho kar achi bachi banogi to tumhe B 1 pyar karnewala milega
GIRL:Achi na bani to?
TEACHR:To bht sarey milenge


Teacher: Johny,
if your father earned $100,000
and gave half of it to your mother,
what would she have?

Little johny: A heart a attack!
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.
There is a saying..
"if U want 2 be greAt U must walk with greAt people".
.
.
.
.

Seriously,
.
.
.
.

I have no objection, U can walk with ME... ;->
Bas bohot hogaya..
.
Ab Apko Bura lagay to Sorry
Mene neeche Saaf Saaf likh dia hai..
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
!
.
"SAAF SAAF"