Now-A-Days Our

Now-A-Days Our
Now-A-Days Our "Shoulder Angels" Are Also Disturbed.
Y?
Coz
I Heard Them Talking With One Another
K

"Gunnah Naye Time Par Likhain

Ya Puraney Time Par"
  

May, 17 2010     161 chars (2 sms)     2604 views       Funny

more Funny SMS Messages

This is a magic Trick

aik thanda paani lein aur us ko apney baraber wala par phenk dein yeh thanda paani us bandey ko garam kar dey gaa At your Own Risk
Ab Kare''n Apni Ya
Relative Ki Shaadi
Ki Booing
NATIONAL STADIUM
Mein ...


Kyun k






CRICKET Tou Ab PAKISTAN
Mein Hogi Nahi ... ;->
Most interesting line written
on the front of T-shirt of a girl,
.
.
.
.
.
.
.
Excuse me !
My face is above.;-)

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Ek Pathan ki 10 Betiyan thin:

Phir jaa kar usko Ek Beta Hua...

Pathan ne uska Naam kya rakh hoga???





Zaroorat Khan.
There are many brave men who are adventurous and are never afraid to fight..

Some join Pakistan army, others get married ... ;->
The best day to propose a gal/guy




april 1st ............!





















if she/he agrees then its ur luck





















if she/he rejects.......fool..!
sister/brother..... fool april fool.........!!!!!
Jane kis baat pe uss ne muje Chora hai Faraz ?





halää k wo shakhs to kisi k 10 rupey nhn chorta.
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
stupid questions with smart answers....
boy:may i hold u r hand?
girl:no thanks its not heavy.
boy:plz say u love me..
gorl:u love me..
girl:if we get engaged will u give me a ring?
boy:sure whats u r mobile no..
girl:darling,i want to dance like this for ever
boy:dont u ever want to improve...
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..