Ankho mai kuch nami thi,

Ankho mai kuch nami thi,
Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->
  

May, 14 2010     155 chars (1 sms)     2890 views       Funny

more Funny SMS Messages

U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)


Police wala Thanay mein ek Mulzim ko bohat mar raha tha,aur us per bohat saray ilzam laga raha tha.

Isi doraan Usko ghar se fone aya k us k ghar beta paida huwa hai,
fone sun kar us ne doosron ko bataya, Mulzim ghussay se cheekha Or kehnay lga

"PA DE PA DE A V CASE MERE UTTAY PA DE"
Next Ik Month Tak Kise Ko Pashto Mein Mubarak Baad Na Do Warna Aap Baitullah Mehsud k Saathi

"koi Mulvi Sahab Smjhay Jain Gay

"WAZARAT E DAKHLA.

1 Din Zindagi Ne Mujh Se Poocha:
Tum Apne Dost k 7 Kab Tak Rehna Chahty Ho ?

?

Mene 1 " PAAD " Maar Dia Aur Kaha:

Jab Tak Tum Is Ko Pakar
Na Lo =P ;)
It Takes 1000 Workers To Built A Castle

Elven Players To Win A Match

Eight Semesters To Complete Engineering

Two Hearts To Make Love

But

A Single Woman Is Enough To Make A Home Sweet & Happy

Let Us Thank Our Mother

Love U Mom . . . =)
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
Ek bari ek bhikhari Santa ko kehta k bhagwaan ke naam pe kuch dede..Santa ne apni cycle bahar nikali aur usko.
.
.
.
.
.
.
Cycle pe "JHOOTHE" dene lagg gaya--..
1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.

Driver: Kaha jana hai?

Aurat: Jana 2 khi nhiBacha ro raha hai.
Zara bs ka horn poo-poo baja Do
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Kya Tmhain "YAAD" Hai ?


Wo Raat
Wo Mulaqat
Wo Mera Israar
Wo Tmhara Inkaar



Aur Phir Baat 50 Rs Main
Final Honay k Baad


Tum Ne















"Gutter Ki Safai Ki Thi" ;->
1 Pathan Ne 1 Bachi Se Pocha
Beta Kn Se Class Mai Parti Ho ?
Bachi:Kachi Mai

Pathan:Kachi Kon Si Class Hai?
Bachi:Hamre Class Mai Farsh Nahe Hai
Is Lye Hum Ausey Kachi Class Bolte
Hai . . . . . ;->

My name iz khan ka
Part 3 a anay wala hy . . .

My name iz gujjar n i m not a kanjar... ;->