Ankho mai kuch nami thi,

Ankho mai kuch nami thi,
Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehboba ki ammi thi... =P ;->
  

May, 14 2010     155 chars (1 sms)     2892 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khub surat pholon mai,

Haseen wadiyon mai,

Dil kash bagon mai,

Aap jesa
.
.
.
.
.
1 kira zaror hota hai..
Neeche mat jao neeche star plus laga howa hai!


Mat jao!



Plz mat jao!





* +


Daikh liya?
Hogaye tasalli?
Asif Zardari, America K Sadar Obama

K Rishtedar Hain

Qarebi Zraye Sy Pata Chala He K

Asif Zardari, America K Sadar Obama

Ki Phupho K

Kuttay Ka Puttar Hay... ;->
Aapko LAPTOP Gift Karna Chaha

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



Par
Tum Is Tarah Button Daba Daba K Kharab Kar Doge..
Is Liye AB Cancel
Murder Of English..!

Gimme A Red Colour Pen With Any Colour Ink

U 3 Boys Go n Stand In The Four Corners Of The Class.

Both Of U 3 Come Here n Kiss Me

I Have 2 Daughters & Both Are Girlz. ;->

kEEP sM|L|NG :->
B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
hockey aur cricket me kya fark hy ???

Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai

Jab ke

Cricket main 9 ghantay lag jate hain…
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
Ek Chota Bacha Bohat Dair Se Ro Raha Tha.
Uski Maa Ne Pocha
Mele Laal Ko Ka Chahiye?
Tofee
Bishkit
Ya
Doodh..?

Bacha:
Bash Ek Nai GIRLFLEND
Khubsurat Shi :->
Do You Know Khanani & Kalia Ka Case Lamba Kese Ho Gaya?

.

.

.

.

.

On Ka Kehna Hai Ke Hum Se
Bara Chor Or Pakistan Ko
Lotne Wala To Is Mulk Ka Sadar Hai ;)
why i hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..
The museum curator called today and spoke in animated tones.
He has a team of scientists who want to carbon date your bones!!
Have a great birthday