Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.
Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)
  

May, 13 2010     187 chars (2 sms)     3134 views       Funny

more Funny SMS Messages


Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->
New Sign board at a Pakistani Petrol Pump
“Please Don’t Smoke
here!
We know Your Life has no value
But
Petrol is very expensive”:-D:-)
Not every flower can represent love but roses did it. Not every tree can stand thirst, but cactus did it. Not every monkey can read SMS but hey you just did! Enjoy your day, and dont forget to smile!
Kab "TOOT" jaye,
"MOBILE" he to hai!

Kab "BADAL"jaye,
"SIM" he to hai!

Ap mairay " sMs" ki Aadat mat Dalna.


Kab "KHATAM" ho jaye " PACKAGE" he to hai... ;->

Qayamat Ki 5 Nishaniyan

1-Zardari Imandari
Krega

2-Altaf Karachi Ayega

3-Musharaf Pr Muqadma
Chalega

4-Sheri Rehman Parda
Kregi

5-Adliya Bahal Hogi ;)
BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun..

BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai... ;->
agar koi mujh sey pochchey "teri Mohabat ka naam kya hai?"




to mein kahoon" tenu kee takleef ee"
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
Best Sms Of 1947

















..










Tab MOBILE Tha Kya?





Kabhi Toh Thode

Dimag Ka Istamaal Kar Liya Karo!!!
*Nice Patriotic Story*

1 Pakistani, Jo Pakistan Se Nafrat Karta Tha, Aur Har Waqt Problms Ki Waja Se Pakistan Ko Bura Bolta Rehta Tha.

Us Pe 1 Din Bijli Ka Taar Gir Gaya



Wo Tarap Tarap K Marne Hi Wala Tha



K



Light Chali Gai



Pakistani Sari Nafrat Bhool K Khushi

Se Bola



*Pakistan Zindabad* ~¤
KESC main job ayi ha sallary Rs 20000 karna hai to reply karo ziada mehnat ka kaam nai hai"bus bijlli ki taron per geella kapra marna hai"
I

.


...


..


KNOW


.


...


..

U
.

...

..
R

.

...


..
SO
BUSY

.

...


..

IS LIYE

.

..

...



SMS MEI KUCH NAHI LIKHA K AP KO PARHNA PRAREGA...;->