Sardar was driving a jeep in a jungle.

Sardar was driving a jeep in a jungle.
Sardar was driving a jeep in a jungle...

Tourist:
"How do u escape if a lion comes now?"

Sardar:
"Give the indicator of RIGHT side & turn LEFT
  

May, 25 2010     151 chars (1 sms)     3136 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Woman Gets On A Bus With Her Baby.

The Bus Driver Says: Thats The Ugliest Baby

That Ive Ever Seen. Ugh

The Woman Goes To The Rear Of The Bus And Sits Down,

Fuming

She Says To A Man Next To Her

The Driver Just Insulted Me!

The Man Says: You Go Right Up There And Tell Him Off
Go Ahead, Ill Hold Your Monkey For You.
santa 2 his wife : light chali gayi hain...bahut garmi ho rahi hain..jara fan on karna...
santa''s wife : kar di na sardaaro waali baat...!! agar Fan on kiya to candle bhuj jayegi na...!!!!
Eik bAr Eik kaNjos Ne Apne Dost kO MaryaL Ghora
Tohfay Mein Dia Magar Wo Ghora Usi Raat Mar gYa.

AgLy rOz kaNjoS Ne Dost ko pHonE kiA Aur Pocha kaHo GhorA kAiSA hAi tEz Dorta Hai Na

Dost Tanzia Andaz Mein kEhNy LaGa Han itNa tEz Dorta Hai k iS Dunya Se
Us Dunya Pohunch Gaya Hai. . //->
U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p


,.+""-., ,.-""+,
#( -_-) (-_- )#
("<>") ("<>")
""-., ,.-""

Remember
























Bachy 2 hi Achay..;-)
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In


Camera man studio mein bachay se:
meri taraf dekho is cameray se kabootar niklay ga....

bacha:

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

focus adjust kar chawlan na mar... ;->














sorry
may b insan ho mera b dil kerta hy chawal marnay
ko.. =P ;->

Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
Subha shaam teri Yaad aave hai,
Sari sari raat jagavey hai,
Karne ko to kar lu call tujhe,
Per kambakhat customer service ki larki balance low batavey hai,
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)