If I was an artist,

If I was an artist,
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I''m only a cartoonist!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3199 views       Funny

more Funny SMS Messages

''aaj pink panther ki barsi hai,us k liya plz yeh sms kam se kam kisi 1 cartoon ko zaror send karen , main ne apna farz poora kar diay ,ab ap ki bari hay..
what is the diffrence b/w Egyptians Mummies and Pakistani Mummies..?

Children are afarid of egyptians mummies.../

aNd

fathers are afraid of
pakistani mummies .../ ;->

Message Of Da Day

Kisi ki taraf dosti ka haath itni jaldi na berhao!


Ho sakta hai us nay...







Washroom se aa kr haath na dhoey hon!
-Commandar Safegaurd
A girl asks her mom: I want some fresh air, can I go for a Walk?


Mom: Alright, but ask your fresh air to drop you home by 10 P.M. =P ;->
SACH KA SAMNA Me Mat Jana.
10 LacS Jitne Par B Kuch Nahi Bachega.
30% TAX Me Jayega
or
Baki K 70%











DIVORCE Ka Vakeel le Jayega..
How To Impress A Kam Wali ?
Tareqa Prhny Ke Lea Press Down Arow Key . . .






Lakh Lanat Hy Kam Wali Ko B Na Chorna Begherat
Is sard mosam me
tumhara sath ho



Garm bister me kambal orhe tum milo!





Mere hont tumhe chune ko tarsen




Kash esa kabi ehsas ho!




I LOVE U



"TAPAL CHAYE"
Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
SMOKE every day plz! SMOKE means S=Send M=Me O=One K=Kool SMS E=Every day! So feel free 2 SMOKE more
Do U know About the shortest boOk ever written????


its titled''''what women want?''''


And it has only one word...''''everything''''
I had many options...
POISON,
ELECTROCUTION,
SLEEPING PILLS,
HANGING BY NECK,
COMING UNDER TRAIN,
JUMPING FROM A HEIGHT,
But...
I Chosed Education..... :->
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....