If I was an artist,

If I was an artist,
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!

But I''m only a cartoonist!
  

May, 21 2010     167 chars (2 sms)     3180 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Sardar sent SMS to his BOSS:

Me sick, no work

Boss SMS back:

When I am sick I kiss my wife try it

2 hours later sardar sms 2 boss:

Me ok, ur wife very sweet..


* some text missing *
.
.
.


.

.


.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.



.

.
* full text missing * =P ;->
School me master ne chhote sardar se puchha,
jisme koi kami na ho use kya kahte he,
chhota sardar bola kamina.
A

Sincere

Pray

To

"GOD"



"O! God I Don''t Ask
Anything For Me.
Jus Bless My Parents
With
A
Smart
Beautiful
Gorgeous
&
Cute


* Daughter in Law * " ;->
Ik Admi 24 Ghante Pani Me

Sanass Rokay Raha


Ajj 5 Baje Us Ki Namaz-E-Janaza

Cantt Qabaristan Me Ada Hogi
''Girl to Teacher: Ye Pyar kya Hota Hai?

Teacher: Jab Tum Barri ho kar Achi Bachi Banogi to Tumhai 1 pyar karne wala mile ga.

Girl: Agar Achi na Bani to?

Teacher: To Bohat Saray Milenge.''
''Tum Sa koi Pyara koi Masoom Nahi Hai.(\./)/.".) "^----;";_\,,/"( , , )/ \ / Kia Cheez ho Tum Khud Tumhain Maloom Nahi Hai''
Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
DoNo EyEs pE,

DoNo CheEkS pE,


D0 bAr LipS pE,

Ek bAr nECk pE,

D0 bAr nECk sE zArA NeEChE,


SoNe sE pEhLe,



MoSpaiL zAr00r LagANA... ;->
Makan Malik-Mai tumko kiraya dene
k liye aur 3 din ki mohlat deta hu

Std-Theek hai ji,

Main
Diwali
Holi
Or
Chrismas

ke 3 din select karta Hun
Girl:Agr Tmhe Mjsy Shadi Krni Hai To Tmhe Hr Hafte Mumi Ko 10kg Ata Dena Hoga,

Papa Ki Car Me 10litre Petrol Dlwana Hoga
Boy:Acha BEHAN Ami Abu Ko Salam Kehna
Think Big..
Think Smart..
Think Positive..
Think Beautiful..
Think Great..
I know, That is too much for u, so here is a Shortcut...
Just Think about me..