Train mai aik husband apni wife say:

Train mai aik husband apni wife say:
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao
  

May, 18 2010     159 chars (1 sms)     3319 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tab tak pyar se pyar na karu, Jab tak pyar ap se pyar na kare
or pyar ap se pyar kare tu pyar ko itna karu k pyar kisi se pyar na kare
Newton law of Girl frnd :-

"Luv can niether b created nor b destroyed,

it can only changd from 1 girlfrnd to another,

with some loss of energy time & Money".
Wo mjhe ye kah kr chor gaye !
.
.
.
.
.
.
.*,
.
.
Ok bye.


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
If I was an artist,
you would be my picture!
If I was a poet,
you would be my inspiration!
If I was an author you would be my story!
But I''m only a cartoonist!
BaAp BeTa Se : TuM KaB TaK

PaRtHe RaHe ThE?

BeTa: RaT 12 BaJe TaK,LeKn

11 BaJe ToU LiGhT GaYe ThI,

BeTa: MoSmYaT Se MaI PaRhNe

MaI ItNa MaGaN ThA

K LiGhT JaNe Ka

PaTa Hi NaHe ChAlA . . . ;->
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???

. '' 12 '' .
9 0 3
'' . 6 . ''

On every tick of clock,
may GOD giv u
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Electricity Ameen!
(ALL Is WELL)"

Source of Vitamin
"Cricket balls are a rich source of Vitamin A, B, C, D & E.

I chew them regularly to stay fit"

-Shahid Afridi
Life Of A University Student

Wallet Hy
Paise Nahi
Lecture Hy
Attendance Nahi
Mobile Hy
Balance Nahi
Frnds Hyn
Grl Frnd Nahi
Exams Hyn
Tnsion Nhi
Parhna Hy
Mood Nhi ;->
Think, if all studnts start studyin & get gUd marks


But jobs r limited

then
more unemployment

more suicide
more crime

SO,

SAVE PAKISTAN

STOP STUDYING..!