HUSBAND n WIFE were FIGHTING

HUSBAND n WIFE were FIGHTING
HUSBAND n WIFE were FIGHTING
HUSBAND:tu saali kutti..!!!
WIFE:tu saaala kutta...!!!!
their CHILD who was nearby said: MAIN SAAALA PUPPY....!!!
  

May, 22 2010     146 chars (1 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kaash Ladkian Papita Bechti Hoti To Ladkon Ko Bohut Faida Hota
Puchho To

Woh Kaise?

Ldka Ldki Se Kehta

Hello Madam

-

-

PAPPI TA DO
Dil Chahta Hy K Is Dunya Main Jo Sab Se Khubsurat Hai Usay Jaan Se Maar Doon

Par

Kya

Karun

Khud Kushi Karna B To Haraam Hai.
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
Aik pathan aurat bank check cash karany gai. clerk: yahan sign karo
aurat: kesay?
Clerk: jesay khat k akhir main likhti ho!
Aurat ny likha: " Twade kaky di maa"
Who was d 1st indian cricktr 2 Bcum captain in his 1st mtch,
score 100 in d mtch & hit a 6 of d last ball 2 defeat england..?

GUESS!
.
.
.
AAMIR KHAN in LAGAAN... ;->

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->

Boy To Teacher:

Mam I Love U .

Mam:Stupid I M Ur Mother ,

Boy Dailed A Number 4rm Mob & Said
"DAD I Have Done Ur Work,
Now Increase My Pocket Money"
Roses r red,
Voiles r blue,
Monkeys like u,
Should be kept in zoo,
Don’t get angry u’ll find me there too
Not in cage but laughing on u.
A BOY ON DATE WID GIRL in CaR,

Jan!

Mene tum sy 1 baat chupai k

i''m already married

Girl: oh God TUM Ne TU DaRA HI DIYA,main samjhi ye car tumhari nai he
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"
Two sardars are driving in a car,one sardar puts on the indicator and asks the other to check if it is working.He puts his head out and says…..yes..no..yes..no..yes..no…………!!!!