Janix yEh Sms Naya

Janix yEh Sms Naya
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
  

May, 19 2010     147 chars (1 sms)     3173 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ab terey sath "Gold Leave" kon piyega "ZARDARI"

Sheerey Smoker AUnti ki to Chohti hogayeee..
If somebody comes n
Tell u,
That you Are FOOL,
Don''t Be Afraid,
Goto him
Catch his Neck
And Tell him

-

-


-
-

-

-
-
-
"kisi hor noo na dassi" ;->
Modeling offer for you

Apko karna ye hai k dopaty ki advrtisment
k lye PLAZA se kudna hai
or grne k baad khna hai:

Uff



Sar Phat Gya Mgr Dpata Nhi Phata.;->
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
Shoaib Akhtar Says :
Main India Ja Kr Pakistan Ka Naam Roshan Karunga.

Q K,,





Pakistan Main Light Jo Nahi Hoti |''!''|
Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
I Have No Gold To Send U ..

I Have No Diamond To Send U ..

I Have No Credit To Call U ..

I Have Just Desi Words To Say U That






"Chal Bay Nikal" :P ;->
Hight of friendship:

bush''s daughter marryin laden''s son n deir kid is named george bin laden!!!
Sardarji is filling up a job application...........................
He promptly fills in the lines on Name, Age, Addr,& etc.
Then came the column Salary Expected.....................
After much thought he writes: Yes.............................


Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
American.
Chinese.
Pakistani.
Chand par ponch gay
3no ne nechay jhank kar dekha to zamen pr 1 lambi line nazr aye.
American ye funelait ki building he
Chinese nhi ye
Dewar-E-Cheen he.
Pakistani paglo na ye koi building he or na koi dewar

ye pakistan mai UTILITY STORE k bahir aata lena walo ki line hay.