Janix yEh Sms Naya

Janix yEh Sms Naya
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
  

May, 19 2010     147 chars (1 sms)     3167 views       Funny

more Funny SMS Messages

''''Jis tarah 1 machar ko marne se
tum shikari nahin ban jao gey
.
.
.
.







.
Theek usi tarah 2-3 SMS karney se
tum bhikari nahin ban jaoge !!!''
Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Kabhi yaad aye to fone ker lena,
Paisy kam hon to SMS ker lena,
Agar Yah bi na ker saky to mobile dahi main daal ker
VIBRATION on kerna,
or lassi bana ke pi lena
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo
Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
Why pakistan is in trouble ? Population: 16 crore
4 crore retired
3 crore in state govt don''t work
2 crore in school
2 crore under 5 year
2 crore unemployed
2 crore house wives
99,99,998 are any time in jail.
The balance is you & me. you are busy in checking SMS.

HOW can i handle pakistan alone? ;->
=|| cRaZy tHoUghT ||=

When A


Man Bring


His Wife Flowers


For No Reason,


There''s A Reason.
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*
In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
Hur karz dosti ka ada kaun kerey ga?
Hum na rahey tou dosti kaun kerey ga?
E khuda merey doston ko salamat rakhna
warna meri shaadi mein dance kaun kerey ga?
Qiamat ki 5 Nishania . . .

1-Har ghar se Jew Musharaf ki awaz aye gi..

2-Pani ka rate Petrol se ziada hoga..

3-Munshi ki fees wakeel se ziada hogi..

4-Logon k pas balance hoga par wo sms nahe karain ge..

5-Logon ko hansi aye gi par sharam phir bhi nahe aye gi . . . :p


Dil ke zakhmoon ko gr koi shaiyri Kahe tu Seh lete hain...

Takleef Tu jab hoti hai jab koi wah wah karta hai... ;->