Janix yEh Sms Naya

Janix yEh Sms Naya
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
  

May, 19 2010     147 chars (1 sms)     3190 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Is The Moral Of Movie
Om Shanti Om . . . ? ? ?

















Ek Chutki Sinduur Ki Qeemat . . .











Ramesh Nahi Janta . . . ;->
Wo Kia Cheez Hy
Jo Biwi Apnay Husband Ko Sari Umar Nahi Deti
Bar Bar Magney Per Bhi Nain Deti.
Aur Yeh Illegal Bhi Nain Hy??



Guess??


Come On Yar?



Sakoon
(",)
_/))\_
>>

(,")
_/((\_
<<

(",)
_/))\_
>>

<('','')>
| |
_/ \_

('','')>
_/)(
<"\_

<('','')
) (">
_/ /_



Bandy Da Puttar Ban.

Nargis Da Na Ban. :-)
taarif karun kya aapki???......
taarif karun kya aapke baal ki???.......
taarif karun kya aapke hooton ki???.......
taarif karun kya aapke gaal ki???........
......................
..............................
........................................
saala aapmein kuch taarif k qabil dikha hi nahi!
to-taarif karun kya aapki???......
Q) Aisa kaunsa motion hai jisse insaan badaa uncomfortable ho jaata hai ??
.
.
.
.
.
Naa.. its not EMOTION
.
.
.
.
.
A) LOOSE MOTION :))
''SMS karne k fayde
1-Mobil ko zang nahi lagta.
2-Timpas hojata hai.
3-Ap jise karenge wo khush rahega.
4-Contact bana rahega.
5-Apko koi KANJUS NAHI kahega

A Sardar looking at sky asks another Sardar :
Is that a sun or moon?

Other Sardar replies :
Oye ! No idea…Im new to this city..
Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
Few Sweetest kisses...

loveliest kiss: on cheeks..

Romantic kissL on lips..

Hottest kiss: On ur Vehicals Silencer...

Yakeen nahi to try kar lena....
aagar apni cuzon phasaani ho tu....


jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko jhapee daaal lo

agar hans paray tu samjho phas gaye
or
agar gussa karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye"
kiya aap k sir pe seenhg hain..?
.
.
.
.
.
.
.
nahin..???.
.
.
.
.
.
.
plzz chek it again...!!
.
.
.
.
.
.
checked..??????
.
.
.
.
.
.
r u sure..???
.
.
.
.
.
.
.
yesss..!!!
.
.
.
.
.
.
koi bat nahin gadhey k bhi nahin hotey...!!!

hows it..!!
1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->