Janix yEh Sms Naya

Janix yEh Sms Naya
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
  

May, 19 2010     147 chars (1 sms)     3182 views       Funny

more Funny SMS Messages

How Come The Dove
Gets To Be The Peace
Symbol ?

How About Pillow ?

It Has More Feathers,
Than The Dove

And

It Doesn''t Have That
Dangerous Beak ... ;->
Interviewer:What is your birth date?
Sardar:13th October.
Interviewer: Which year?
Sardar furiously: Stupid...Every Year !!
;-)


SHAAN is remaking TITANIC with some changes.


In The End,

He does not die, But

Swims Across the Ocean with Heroin in One Hand and

Titanic on the other hand. :-)


Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
Aapke brain ki Xray report aa gyi

10g mitti
10g knkar-pathar
25 type k kire makore
5g makri k jale n
500g bhusa

KAMAAL HAI...! MUJHE LAGTA THA K KHALI HOGA


Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
3 Mice Were Boasting About Their Bravery
Mouse1: I Poisoned The Dogs Meat
Mouse2: I Ate Cheese From The Trap
Mouse3: Ok Guys I''m Leaving,I Hav A Date Wid Cat
Gaalib ne apni mashooka ko date par bulaya, Wo late aayi to ye sher sunaya ''Falak pe sitaron ko neend aa rahi hai, Dusri ka time ho gaya aur tu ab aa rahi hai''
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)

ItNi BtAmiz AurAt MAinE ZiNdAgi mEin nAhe dEkhi...










Jo kEhti hAi "App k AcouNT ki RAqAm iS cALL k Liye nA kAfi hy... ;->


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->