Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?

Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     3385 views       Funny

more Funny SMS Messages

Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .
Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Bikhari : Shahb 10 Rs Dedo
Chai Peeni Hai

Sahab : Lekin Chai Tou 5 Rs Ki Aati Hai . . . ???




Bhikari: (Sharmate Huey)

Sahab Girl Fend Bhi Saath Hai Na . . . ;->
After finishing MBBS… Dr Munna Bhai starts his practice.He checked his FIRST patient’s eyes,
tongue & ears by TORCH & finally what did he say?
“Battery is OK”


Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)
''ek admi kabar par betha tha,
musafir ne pucha dar nahin lagta???
admi:darne ki kya bat hai???ander garmi lag rahi thi to bahar aa gaya.''
2 pyaz , 3 lahsan , 5 gm jeera , 3 kali mirch , 2 spoon namak , 4 spoon oil , 1 cup water aur thoda hara dhania . Pata hai me kia bana rahe hun. . .Tumhe ullu
** Breaking News **

Karachi Millenium Main Dhamaka Hogaya Hai

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Ek Pent K Sath 2 Shirts FREE :p
Man: How old is your father?
Boy: As old as me.
Man : How can that be?
Boy: He became a father only when I was born.

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 ke pehle?
Samba: 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata>
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai, mujhe goli maar
''f ever in your life u r very sad n feel that u have lost everything, I’ll come, hold ur hand, take u 4 walk on a bridge and show u where 2 jump from.''