Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?

Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     3383 views       Funny

more Funny SMS Messages

Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"

Funniest Fact ...

When You Re-arrange
Word

"ELECTION RESULTS"



It Would Become


"LIES - LET''S RECOUNT"
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Raju: Meet my Wife Tina.
Raghu: Oh! I know her.
Raju: How?
Raghu: V were caught sleeping 2gether.
Raju: What d Hell?
Raghu: 10yrs ago, In d History Class... ;->
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
One Day Teeth and Tongue were in Conversation..


Teeth Said:
"If I just press u a little, you will get cut"


Tongue Replied:
"If I misuse one word against someone, all ur 32 will come out of the mouth... =P ;->
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
Ek Kana Kisi Ladki Ko Propose Kare To Konsa Geet Gayega?


?


?


?


?


?


1 Najar Se B Pyar Hota Hai, Maine Suna Hai.
Tere Naal Dosti Aakhri Sah Tak Nibawange

Tere Pairan Thalle Assi Ta Talliyaan Tikaawange

Jado Marzi Parakh Lai Mere Dosti Nu

Teri Mashook Assi Phasavange. . . ;->
Dear customer! You r requested to switch off ur Mobile to avoid any burn injuries........AS the SENDER of this Message is a DAM HOT..
Next Year Der Will Be Pakistan Premier

League Same As Ipl

Bt Only One Difference Is The



Cheer Girls Will Be Wearing Burkha..;->
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.