Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?

Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     3390 views       Funny

more Funny SMS Messages

Police ki maar se koi mar to nai jata ……FAISAL

Bas uthne bethne ke andaz badal jate hain.
An important msg 4 U

I promise to my Allah that I''ll send balance
of rupees 50 to the sender of this msg
& will not foward this message to sender..
Thank''s..

B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
Jota chupai ki rasm k wqt dulhe ki 1 sali ne kaha: me tu 1100 lungi.2nd sali boli me tu 2100 lungi. peche se 1 memon bola baje 2310 lelo,us me FM be he
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
Doc: tum roz subha clinic k bahir khare ho kar aurtoon ko kyon ghoorte ho?
Santa: ji ap ne bahar likha hai: Aurtoon ko dkehne ka samay 9am-11am hai :)
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Uski aankhe toh sagar se bhi gaheri hai,
Main ijhar mohabat kar ke thak gaya,
Tab pat chala sali yeh toh behri hai...

Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia" ;->
Things To Remember
In Life ...

"Love Your FRIENDS
Not Their SISTERS"

And

"Love Your SISTERS
Not Their FRIENDS" ;->
Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->
Wife Or Husband Shop Se Niklay !

Ek Faqeer Bola : Shehzadii !

5 Rupee dey doo, Andha Hon
...
Husband : De do, Waqayi Andha hai
Height Of Dieting/Balance-Diet

.

.

.

Order Double Cheese Burgers

Larg Fries

And

A Diet Coke ... ;)