Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?

Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     3379 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar ji Agar Ap ki Wife Ko Bhoot Utha Ley Jayein Tou Ap Kya Karein gey ??


Sardarje: Mein Kia Karna Hai,Galti Bhoot Ki Hay,,,


Ab Bhugtey.....
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
When swinning is good for the development of our arms & legs. . .





Than






Why dont fishes have arms & legs . . . ? ;->

TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
''I want U to know that U are very important to me, It''s impossible for me to live without U even 4 a second! U r my life & I can feel U everywhere.... DON''T MIND I WAS TALKING ABOUT OXYGEN...''
Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
''Teri surat pe ye dil haaru
Teri zarurat pe ye jaan vaaru
Jis din tera sms na aaye
Ji ye chahe teri kanpati pe 2 maaru.''
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!
Read Properly
.
.
.


Hakaya Makaya





Rumba Zumba





Timbak Tumbak





Gubba Jubba





Hiba Hu


Jinga Lala Hu...


Congratulation!
U R
Perfect Jungli ;)