Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?

Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?
Teacher:soch aur vehem me khy fark hai?




Student:Aap ki beti sexy hai
ye hamari soch hai lekin,



Wo hamare hath se bach jaye gi



ye Aapka vehem hai..->?
  

May, 19 2010     176 chars (2 sms)     3373 views       Funny

more Funny SMS Messages

Polio Team; Darwaze Par Bachey Hain?
Pathan; Beta Pistal Aur Cartoos Lay Ao.
Polio Team Bhagte Huwey Pichey Say Awaz Aiee,
Tehro Ye Mere Bacho K Name Hain...!
''Dekho yaar?




































































































kisi ne bilkul khali msg bheja he.''
Lo Jee!
Mitran Di Pur-Zor Frmaish, Tay Awam Day Jazbat Di Tarjmani Wastey...
Ik Wari Fair Paish Aye..


Na ZUBAN Se
Na MISS CAL Se
Na SMS Se
Na PHONE Se
Na POST Se
Na E-MAIL Se
DIRECT
;+""+.+""+;
+ DIL SE +
"+.
.+""+"

WAPDA Walyan Di Maa Di ...
Shiekh ka beta girl friend k saath ghoom phir k ghar aya to baap ne pocha kitne paise kharch kiye.
Beta: 50 rupay
Baap: Itne ziada
Beta: Us k pass itne hi thay
Kisi ko"ISHQ"ki tarap maar deti hai,

Kisi ko"PYAR"ki gehrai maar deti hai,

Jo is se bach jaye, use "Pakistan ki Loadsheding" mar deti hai. . . ;->
Sardar K Restaurant Per Customer Ne Kaha:

O Sardar Ji Soup Me Makkhi Hai,

Sardar Ji: Oye! Dil Bara Ker Yaar,

Makkhi Tera Kitna Soup Pi Jaye Gi... :-) :-)
Pathan:
Yaar Mere Pass Paise Nhi Hyn
Mjhe Ghar Lena Hy Kia Karo''n ?

Dost: Tou Bnk Se Loan Le Lo!

Pathan:
Loan Tou Le Lo Mgr
Hum Ko Srf Cotto Pehan''ne
Ki Aadat Hy ... ;->
Thakur Ko Tumhari Maa Ne Rakhi Bandhi To Wo Tumhara Kaun Hua?

Kuch Nhi..


Kyun Ki Uske Hath Nhi The
Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
''Usne mujhe rat ko jungle me akele chor dya faraz.
.
.
.
Ye keh kar k
Pyar kia to darna kia..?''
Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
FOOL se FOOL ne FOOLon ki FOOLwari me, FOOL k sath wish kiya,''U r the most beautiFOOL,wonderFOOL & colorFOOL amongst all FOOLS........!!!!!!!