A hindhu in USA

A hindhu in USA
A hindhu in USA collapses on road due to heart attack, Ambulance picks him up. Hindu starts chanting Hari Om, Hari Om, Hari Om. Ambulance raches his house. wife screams "why did you not take him to the hospital?" doctor replies "because he kept saying hurry home, hurry home!!!!!!!!!!!
  

May, 15 2010     286 chars (2 sms)     3297 views       Funny

more Funny SMS Messages

Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti



Ek larki bathroom me naha rahi thi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aur
.
.
.
Darwaza bund tha. :-) :-)}
Jamhouriat noon lawa lawa k dhappey,

Zardari kehnda "Pakistan Khappey"

Translation:
jamhouriat ko kar k bara pareshan
kehtey hein"khappey ch wady Pakistan"
Ciggerete Ek Lanat Hai . . .





Jo Humare Nau-Jawano Ko Tabah Ker Rahi Hai . . .




Aao Mil K Is Lanat Ka Khatima Karen . . .






1 Packet Aap Khatam Karo



1 Packet Hum Khatam Kerte Hain . . . ;->
''To Garam Hoti Hai
Garam To Custrad Bhi Hota Hai
Custrad To Peela Hota Hai
Peela To Chooza Bhi Hota Hai
Chooza To Ande Se Nikalta Hai
Anda To Safed Hota ai
Lal To Gulab Bhi Hota Hai
Gulab Mein To Kante B Hote Hein
Kante To Machli Mein B Hote Hain
Machli To Darya Me Hoti Hai
Darya Men To Pani Hota Hai
Pani Me To Kashti B Hoti Hai
Kashti Me Admi B Hote Hain
Admi To Road Per B Chalte Hein
"Chalne Se Yaad Aaya K Kal Meri Chappal Toot Gayi Thi".''
''Aaj Ke Baad Tum Mujhe Call Mat Karana,
Na Sms Karana, Baat Bhi Mat Karana,
Milane Ki Koshish To Bhul Se Bhi Mat Karana,
Kyonki Doctor Ne Mujhe
Mithi Cheejo Se Dur Rahane Ko Kaha Hai''


Koi Takleafday Cheez Rastay Se Hatana Neki Hai . . .




Awo Sub Mil Kar
ZARDARI Ko Rastay Se Hata Dain . .=P;->
GIRL: If U will try 2 kiss me,main shor macha dongi.
boy: lekin yahan tu dur tuk koi nahi ha
grl:i know but formatlity bhi tu pori karni ha
''Lafz lafz likhon teri tareef me?





lafz


lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz

lafz


kafi hai ya or likhon?''
Wait




Wait




Wait




Cool




Relax




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now







I m starting send
msgs...
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
''Plz don"t read this


Nahi to
ho jayega

Kya?

Arre wahi
jis se hum darte hai
?
?
?
wahi jo is umar me aksar ho jata hai
?
?
?
dekha ho gaya na
?
?
TIME WASTE!!''