An old to Doc

An old to Doc
An old to Doc: Doc, I think I''m getting senile. Several times lately, I have forgotten to zip up.
Doc: That''s not senility. Senility is when you forget to zip down
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     2337 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Aesi jga ka nam btao jise bnaya to admi ne hy lakin phir b wo wahan nhi ja skta?


Student kafi dair sochne k bad bola:


Ladies toilet
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
Heer Said To Ranjha :

"Ki Khatya Ve Main Teri Heer Ban K . . .?"




Ranjha Said :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Saliye Ranjha Ban K Main Kehra D.C Lag Gya Waan . . . " ;->
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
Ppl say opposite attracts...
So I sincerely ''HOPE''
you meet somebody
who is attractive,
honest,
intelligent,
and
cultured










Not Like U Jahil :P
''Kya bataen tujhe mere dost ab k saal,
Ja rahy thy yaadon ko dil main liye sambhaal,
1 Ajnabi ne achanak jo rok kar kahaa.
Chal oye!!! Mobile nikaal...''
Kabhi Kabhi Choti Choti Cheezein Bhi Bohat Takleef Deti Hain... faraz



Agar Meri Baat Par Yaqeen Nahi To...




Sui Par Beth Kar Dekho.
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...
Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P
"Winter magic"

1 glass me thanda pani lain
or
Usy Apney Qareeb Baithe shakhs pe dal den

wo thanda pani usay garam kar dega

aur

wo

uth kar apko thanda karega....!!

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->
One day Sardar happened to see a marathon race.
"What the guys are doing" asked the sardar.
" We are running a marathon. The winner will get prize" replied one runner.
"Only the winner will get prize! Then why others are participating!!" Exclaimed the Sardar