wht did the kangaroo

wht did the kangaroo
wht did the kangaroo say when she found her baby missing?
…….Aaila!!!!! kisne mera pocket maar liya
  

May, 22 2010     101 chars (1 sms)     2963 views       Funny

more Funny SMS Messages

Chubby Cheeks,
Dimple Chin,
Browny Lips,
tiny eyes&
Rosy Tongue
Actually I ws pointing out d similarities b/w U & vodafone dog.
it''s gr8!
Are u twins?
isko
Raat
Me
Prhna

Oh
Ho
Abhi
Nhi

Ary
Phr
Parh
Rhe
Ho

Ye
Cheating
He

Chalo
Agar
itni
Hi
Jaldi
He
To
Parh
Lo

I''m
da BEST... ;->
Hey friend remember dat. . .
Without Stupidity There Can Be No Wisdom
&
Without Ugliness There Can Be No Beauty. . .
So The World Needs YOU After All. . . ;-
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
kUCH KUCH HOTA HA



Exam pass aaye,sir
mera dukhaye,teacher
nd najaane kyun,dande
dikhae,ab to mera sir,
jage na sota hai,kya
karoo haye





KUCH KUCH HOTA HA
reshma ki jawani





reashma ki jawani




reshma ki jawani





ab hogai hai purani .........;->
Can U Tell Me The Answer
Of

Sun + Lion + 1/4.......????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
Socho....!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Ans:
Aftab Sher Pao........ ;->


Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
TU JH SY KRTA HUN
MULAQAAT SMITNY K
LEYE!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TUJH SY MIL TA HUN TO KUCH OR BIKHER SA JATA HUN?
Teacher : Btao Jehlum,Rawalpindi Aur PeshAwAr Kahan Hai...!

Student : Mujhe Kya MaloOm Sir...!

Ap Apni Cheezein Khud Sanbhal Kar Rakha Karein...!
Load-Shedding Mein kya,kya zulam Nahi Huwe Humray saath.
Faraz...

Naala khench Dala kisi Zalim ne Generater ki Rassi samajh kar...!