wht did the kangaroo

wht did the kangaroo
wht did the kangaroo say when she found her baby missing?
…….Aaila!!!!! kisne mera pocket maar liya
  

May, 22 2010     101 chars (1 sms)     2947 views       Funny

more Funny SMS Messages


A Dog Fell In Love
With a Cat
Bt
Dog''s Parents
Refusd Cat
Gues Why?
They Gave a Solid Reason




Ladki To MUCHHO Wali hai
70 yr old man asked his wife "do u feel sad wen u see me running behind young girls?"wife replied ''No not atall, even dogs chase cars but they can''t drive it.
Bush: Meri behan de ghar KAKA hoya ae.

Musharaf:Mubarak howe.

Bush:Par afsoos di gal ae BANDE da pata nai chalya.

Musharaf:Koi gal nai ji USAMA te pa dio. . . ;->


Do U know why a sardar ji kept
the door open while taking a bath?

Because he was scared that someone
might see through the “KEY HOLE”.
--> Ek Pathan Mufafir ne kaha hai : " Mujay Samaj nahi aati Log Mahina mahina kaisay nahi nahatay , mujay tu 28 wain din kharish honi shoro ho jati hai " : D

1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->
Lo Meri Girl Friend Ka Photo Dekho









Press Down








Thora Aur Neeche












Dikhi Ya Nahi ...

Haram Khor Bhabhi Ki Nazar Se Dekhta Tou Zaruur Dikhti ... ;->
Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.
USA inventd a machine 2 catch thievs

In US
30min it caught 20thievs

In UK
30mins 30thievs

In India
30min 90thievs

Pakistan
In 5mins da machine was stolen:-)
Itni pyar bhari nazar se jo us ne dekha mujhe, dil to gaya hi gya,
;->



sath me 15 rupee wala samosa bi gir gaya
New scheme of school and college holidays

Summer vacations



Eid holidays



Winter holidays


And neW season of holidays
TALIBAN HOLIDAYS.:-D;-)
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D