wht did the kangaroo

wht did the kangaroo
wht did the kangaroo say when she found her baby missing?
…….Aaila!!!!! kisne mera pocket maar liya
  

May, 22 2010     101 chars (1 sms)     2948 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ap Roothtay Rahy


Hum Manatay Rahy



Apki Rahon Me Palkain Bichatay Rahy


Ap ne kabi Murr k Na Dekha

Hum peechay Sy Apko


Munh Chiratay Rahy
New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
WOMAN: U Tell A Man Something, It Goes In One Ear & Comes Out Of The Other. . .

MAN: U Tell A Woman Something, It Goes In Both Ears & Comes Out Of The Mouth. . . ;->
Thought of the day:
“if u help a gal when she is in problem,
she will always remember u
only when she is in problem again..!!”

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Amrican:
Hmary tu Kutty chor pkar lety hen!
Japani:
Hmari fish tu Basket Ball khel leti hy.
Pakistani:
Lo dasso jee
Sady ty Bandar V msg parh lendy ny.
''Aya re larkiyon ki what lagane larkiyon ne kya hai larkon ko tang apni bi hai ab inse jung larkion ki baba assi tassi AYA RE LARKIOYON KI WHAT LAGANE BABA LARKE ZINDABAD''
Jamhouriat noon lawa lawa k dhappey,

Zardari kehnda "Pakistan Khappey"

Translation:
jamhouriat ko kar k bara pareshan
kehtey hein"khappey ch wady Pakistan"
''Sardion Ki Sham Thi,
Mein Ne Os K Hath Pe Hath Rakha tou wo Garam thi
mai ne Kaha Garam Hath Wafa Ki nishani Hotay Hain

Os Ne Hans Kr Kaha.

"Kuttey bukhar hai mjhe"''
Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->