The more I learn

The more I learn
The more I learn the more I get to know, the more I know the more I forget, the more I forget the less I know, so why should I be learning??
  

May, 24 2010     141 chars (1 sms)     3465 views       Funny

more Funny SMS Messages

''jee kia chaheyeh


haan kia chaheyeh???


msg parhna hai?



ULLU K PATHAY YEH KIA KER RAHE hoo


yeh mesg hee tu hai''


Husband wife mein larai hoi,
Husband ghar se chala gaya,

Husb:Rat ko phone pay,”Khanay mein kia hai”
Wife:Zeher.
Husb:Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:D


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)


1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
I Love Walking In FOG,

Beacause No One

Can Detect




I M








SMOKING....:P

HAPPY FOGGY WINTERz....
kal raati mein ik khwab weikheya,


Tooon meri wauti sein tey mein tera larda saan,
har passey loki hee loki san


kee dassan barda khaufnak manzar see
Think, if all studnts start studyin & get gUd marks


But jobs r limited

then
more unemployment

more suicide
more crime

SO,

SAVE PAKISTAN

STOP STUDYING..!
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->


After "Engagement" Pepole Askd What U Want?
Sardar Replied: Phansi

After Phansi

Pe0pLe Came 2 Know Sardar Waz Saying

"FIANCEE"
Husband And Wife are Like two tyres of a vehicle.

Even if one punctures , the vehicle can''t move further

So intelegent men always carry a stephny with them . :)
3 cockroaches are walking on the road. Suddenly 1 of them starts singing ''Tujhe Dekha To Yeh Jaana Sanam...'' And the other 2 die immediately. Why???????




Coz..

It was a HIT song
:)