titanic k saath 1

titanic k saath 1

TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
  

May, 06 2010     189 chars (2 sms)     3227 views       Funny

more Funny SMS Messages


Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->
()()
('';'')

Munnabhai-Yaar Mast Mast Jokes

Pane K Liye

Kya Karne Ka?

Circuit-Simple Bhai,

www.smsxone.com Likhne Ka
'''' Tum Kuttay Thay
Kuttay Ho Aur
Kuttay Hii Rahoge
Tumhare Bache Bhi Kuttay Aur Aane Wali Saato''n Naslai''n Kuttay Hii Rahenge ''''










Kutya Ne Kuttay Se Kaha Aur Maike Chali Gayi . . . ;->
BoyFrnd: Tumhare Ghar Gaya Thha, Muze Nhi Lagta Hamari Shadi ho Payegi.
GrlFrnd: Kyon Mere Papa se Mile Kya?
BoyFrnd:Nahi Tumhari Bahen Se
q.1: study=dont fail
Eq.2: dont study=fail
ading eq 1&2 study+dont study=fail+dont fail
taking comon, study(1+dont)=fail(1+dont)
sol: study=fail. HENCE PrOVED
Ek ladka ladki dekhne gaya...

Both are in a room for 10 minutes to talk each other...

Ladki (Darte hue) : Bhaiya aap kitne bhai bahen hain?

Ladka : Abhi tak to 3 the..lekin ab 4 ho gaye.
1 Bar 1 Larki Akeli Ja Rahi Thi
1 Larka Saamne Se Aaya Dono''n Bilkul Paas Aa Gaye
Larka Side Pe ho Gya Aur Larki Chali Gayi


Moral :

Har Koi Tumhari Terha Begairat nahi Hota ...


This is my head ….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Itni dair dabanay k liyay thanks.
I am feeling much better now:-)


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
''Shayar hun main aawara math samajhna,
logon ko hasaane wala hun joker math samajhna,
pati hun apni biwi ka kisi aur ka math samajhna,
agar yeh dekh kar aap hasey to mujhey shabashi de dena,
nahi hasey to ek aam shayar hun ghalib math samajh lena''
I''m on a mission!

Mission to make u cute,

2make u beautiful ,

2make u smart,

2make U genious...I

n short

.

.

.

MISSION IMPOSSIBLE!!
"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->