titanic k saath 1

titanic k saath 1

TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
  

May, 06 2010     189 chars (2 sms)     3245 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wy do the number of traffic accidents with stupid blond girls increase at April 1st?



When the traffic light is red they think it is a joke ;->
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.
Hum "MOHABBAT" wale,
Ap husn wale

Hum "DIL" wale,
Ap dolat wale

Hum "SMS" krne wale
OR Ap sirf
.
.
.
Free me parh k "MUSKURANEY" waley...!!


Jab se begum ne mujhe murgha bana rakha hai,
Main ne nazron ki tarhan sir bhi jhuka rakha hai,

Bartano aaj mere sir pe baraste kion ho ?
Mein ne dho dha k tumhain kitna saja rakha hai,

Roz leti he talashi wo police ki manind,
Pochti he kahan paison ko chupa rakha hai,

Wahi duniya main muqaddar ka sikandar tehra,
Jis ne khud ko yahan shadi se bacha rakha hai,

Pi ja is maar ki talkhi ko bhi has k shohar,
Mar khane mein bhi qudrat ne maza rakha hai..
A KISS ...

Can Be A Comma (,)
A Question Mark (?)
Or
An Exclamation Point (!) ...

That''s Basic Spelling
That Every Woman
Ought To Know ... ;->

Girl to Boy: Hum apney betay ka naam kia rakhain gey?

Boy!

Very Simple..
Ager shadi se pehley hoa to..
Asif Zardari,

Oor ager baad main hua to Nawaz Sharief..:-)
MSG karne pe jo mrtay hain..

CALL karne se jo darty hain..

BAD LUCK to dekho...!!!..???

Aisy KANGLAY dost meray he pally parte hain..!!!. ;-)
Load Sheding K Fawaid:

Genrator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Frahmi


Cell Chrge Na Hone Se Balnc & Time Saving

Sabr Krny Ki Waja Se Janat Milne Ka Chance.
''Kabhi hosla bhi azmaa lena chahiye, Bure waqt main muskura lena chahiye, Jab saat din main bhi khujali na mite, to 8th din naha lana chahiye.''
AYE KAAAASH....!
.
.
K TUM.....
;
;
;
;
;
;
;
;
MARASI HOTAY TO MAIN TUM KO APNI SHADI PAR
DHOL BAJANAY K LIYE BHULATA
Girls are never wrong..
Just sumtimes
confused
childish
stubborn
senseless
emotional
unchangeable
crazy
stupid
idiot ‘n even Mad!!
But,
Never Wrong..
BOYS Are the most busy generation
in the world.
On bike 1 hand on clutch
1 hand on accelerator.
1 leg on gear
1 leg on break.
1 ear on music
1 ear on mobile
1 eye on Road
1 eye on girl
Nose on breath,
Lips on cigrate
All tensions 1 Time
Phir b Log larko ko Farig
kehte Hain…
That’s Not fair…