titanic k saath 1

titanic k saath 1

TITANIC k Saath 1
Memon Bhi Doob Raha
Tha ...

Aur Hans Raha Tha


Captain Askd:
Oye Hans Kyun Raha
Hy ... ?

Memon:
Shukar Hy Me Ne
Return Ticket Nhi
Khareeda ... ;->
  

May, 06 2010     189 chars (2 sms)     3236 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo haseena wo neelam pari

Hui thi election main khari

Pata nahin kahan se goli chali

Ho gaye musibat khari

Jane kya kya hua

Samjhayon main yeh ab kis kis ko

Dil main mere haiDard-e-Bhutto

Dard-e-Bhutto
Dard-e-Bhutto

Dil main mere hai

Dard-e-Bhutto
Dard-e-Bhutto
Dard-e-Bhutto
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''
Teacher: jab clock pe 13 bjy ka time ho to us tim kya wakt ho ga..?

Student: Sir us tim clock thek krwany ka wakt ho ga..!!

Yeh Alif Bay Pay Parh kar A to Z kehte hain,

Hum Inko Pagal,
Yeh hamay MAD kehte hain,

Chalo Ammi ko to Mummy,

Lekin Zinda Baap ko bhi DAD kehte hain.
Duniya Main Sab Se Himmat Wala Kaun?


DHOBI-

Kabhi Bhi Kisi Ke Ghar ja kar bol sakta hai sahib bibi ji ko bolo Kapray nikal kar rakhe main abhi aa kar le le leta hon
How can a Sardar Kill a Lion ?
Sardarji thinks N thinks hard
&
comes to a conclusion:
I’ll drink poison n let lion eat me.
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
How to ask your Boss for a salary increase..?



Dear Bo$$
In thi$ life, we all need $ome thing$ mo$t de $perately. I think you $hould be under $tanding of the need$ of your worker$ who have given $ o much $upport including $weat and $ervice to your company .

I am $ure you will gue $$ what I mean and re$pond $oon . . . ;->
Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)

Meri Har Zarurat Mere Dost Jc Hai

Mre DiL Mai Bani Murat Mere Dost Jc Hai

Yun Mat Kaho Mra Dost BANDAR Jsa Hai

U Kaho BANDAR Ki Surat Mere dost Jc Hai!.. ;->
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
Santa: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay.