After marriage,

After marriage,
After marriage, husband and wife become two sides of a coin;
they just can''t face each other, but still they stay together. . . ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages


* T V na Dekhne Se
Gunaho''n Main Kami *

* Sabar Kerne Se
Jannat Main Janey k
Ziada Chances *





~ A Public Service
Message Brought To
You By "K.E.S.C" ~ ;->


Heart Of Boys are Like a Temple !!

Holy
Truthful
Pure




That''s Why



When Boys Say.
''I Love You''.

.

.

.


Girls Remove Their Sandals.
Wanted" A Heroen for Pakistani Movie
Height "koi b chaley ghee"
Waist "Minimum 36''
Age "Starting from 38"
Tone "bharkein mar saktee ho"
Action "Machine gun utha aur chala saktee ho"
( SHORTEST JOKE )

Fan 2 FIlmstar Meera: " HAPPY BIRTHDAY "

Meera : " SAME TO YOU "
Ek hi colour ka dress pehn kr hum sb lgte they kitne ache

School lgta tha poultry farm
Aur hum sb murghi k bachay

Mjhko smjh na aya aj tak teacher ka ye funda..

Humein bana deti thi murgha or khud copy pe deti thi anda..
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
Sorry to Distrub you At thIs tiMe Of the night.

if yOu aRe aWaKe And Free, Could U Plz Do Me a FavOur?

Please delete thIs mSg and Sleep. Gud Nite :)
Fact of classroom:

Jab professor apko class se bahr nikale

TO SAMAJ LO K TARAKI KR RHE HO.

He might be afraid dat u know more than him...!!
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''
Baba Black Sheep Do U Have Any Wool . . . ?


.



.



.




.




.




.





.




.


Abay Gadhe Black Sheep Sepoocha Tha
Tujh Se Nahi . . .
Begum ney Chand raat ku ham sey kaha key lao
jesa hey ye dupatta os hi sath ka print
bazaar kiya gae key printon main khu gae
chehrey pe le ke aagae aik hath ka print :-D

Child 2 d Sales Girl in a Sweets Shop:
Miss, will u marry me when I grow up.

Girl smiled & said:
Yes

Child:
Can u give ur Future Husband a free Chocolate! ;->