After marriage,

After marriage,
After marriage, husband and wife become two sides of a coin;
they just can''t face each other, but still they stay together. . . ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3066 views       Funny

more Funny SMS Messages

''1 admi apni biwi ko dafna k ghar aya to ASMAN per bijli karakne lagi or toofan aa gaya
admi asman ki taraf dekh kr bola lagta hy

"POHANCH GAI"''
Kajra Re"


If Amitabh Bchan Make Grand Father
Then Wht He Wud Say 2 His Nephew?

?

"Rishtay Me To Hm Tumharay Baap Ha¡N,Naam Hai Hamara Shanshah"
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
Teacher: Africa Mein Aise Mulk Bhi Hein

Ke Wahan Khane Peene Ka Kuch Nhi,

Bijli Gas OiL Bhi Nahi...

Pehenne Ke Kapre Bhi Nahi Hein...

Bacha: Sir Kya Wahan Bhi

PPP Ki Hukomat Hy? :-(

Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
I"ll always remember The day I married you,
Without you my love, my beauty,
I don"t know what I"d do
Your loving and thoughtful,
Just to mention two,
I adore your sweet smile
It makes me want you.Happy Anniversary
Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho
.
.
.
Wah wAh
.
.
.
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho,
Meri jaan sach sach batao ye kapde kaha se churati ho.
Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
If u have 1 father, call me.
If u have 2 fathers, sms me.
If u have 3 fathers, miss call me.
If i m your father, just ignore this message.
BV: aap ko mera banaya hua halwa pasnd nhi aya?
Bachy to 3 plates kha chuke hain

Ander se awaz aye...

Mama 1 or plate dena 1 kitaab ki jild reh gye hai. :-)