After marriage,

After marriage,
After marriage, husband and wife become two sides of a coin;
they just can''t face each other, but still they stay together. . . ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3067 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pakitan Means In 2008

P = Petrol 68.89 Rs Ltr

A = Aata 26 Rs Kg

K = Khud Kash hamle

I = Ilm Ki Kami

S = Sarko''n Pe Paani

T = Traffic Jamm

A = Awaam Helpless

N = No Electricity :-<

- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)

Teri Dosti Ko Me Nibhaoun Ga

Tri Khusiyon Pe Muskuraoung Ga

Badalna Nhi Waqt Ki Tarha A Dost

Warna Ho K Ganja "Ghajini"Ka Hero Banjaunga... ;->
Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
Teacher:
Bare hokr kiya bano gye?
Pathan:
Mera bap kehta hy jtna marzi parh, wo nahi ban sakta jo chahta hy.
Teacher:
Kiya banna chahty ho?
Pathan
"LADY DOCTOR"
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''
If Some1 Asks Me Wat Is Humanity,

I Wud Sit Next To U

Pull U Close To Me

Put My Arms Around U

And

Say Proudly








LOVING ANIMALS
That''s Humanity :P ;->
Your Arms Were Always Open When I Needed A Hug.

Your Heart Understood When I Needed A Friend.

Your Gentle Eyes Were Stern When I Needed A Lesson.

Your Strength And Love Has Guided Me And Gave Me Wings To Fly.
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Wait




Wait




Wait




Wait




Wait




Cool




Relex




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now



















Delete This
MESSAGE...........-;>
''Bhag Jaye Uski Beti Gadha Gaari Pe



FARAZ!!


Jisne Pabandi Lagai hai Double Sawaari Pe!!''
Teri Jheel Si Aankhon Me. . .




Doob Jaaane Ko Dil Chahta Hai








Agar Yaqeen Nahi Aata
Tou Suno




















"GHURRRUP" . . . ;->