After marriage,

After marriage,
After marriage, husband and wife become two sides of a coin;
they just can''t face each other, but still they stay together. . . ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3079 views       Funny

more Funny SMS Messages

laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
Wat Does A Witch Ask 4 When sHe Arrives At A HoteL?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Broom Service
1 morgi ne 3 anday diye .
Aur dua mangi babies naik nikley.
kuch din bad babies niklay.
pehla baby namaz parta hua nikla.
dosra baby tazbih parta hua nikla.
tesre anday se baby nahi nikla to murgi pareshan ho gai , itney mai andy se awaz aai , ammi mai aitekaf mai betha hun
1000 Pages ki Book kitne din mein parhi ja sakti hai?

Writer: 6 months

Doctor: 2 months

Lawyer: 1 month

Prof: 1 week

Student: Pehle ye batao paper kab hai?
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)
Lo meri girfriend ka
foto dekhoo,









Aage karo





Thoda&aage





Dikhi







Nahi dikhi























"KAMENAY"






Bhabhi ki nazar se dekhta to zaroor dikhti.->
Chahty hain wo hum sy waisi chahat ka wada!!!!
..

Jaisy!!!!!!
.
.
.
Lemon max, ghuly km or chaly ziada :-)
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
Masoom Dhamki:

1 chor chori kar k ghar se ja raha tha k bache ki aankhh khhul geyi

bacha bola:
Mera School Bag Bhi Le ja Kamine
Warna
Shor macha doonga
Mulana Fazl-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Huey . . .

Reporter: Aap K Haath Main Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Aap Kia Parhte Hain Tasbeeh Par ?

Mulana: Main Ayatal Kursi Parhta Hoon

Reporter : Aap Itni Jaldi Jaldi Ayatal Kursi Parh Lete Hain

Mulana: Main Waqt Ki Kami Ki Wja Se Kursi Kursi Parhta Hoon ;->
''OPEN WITH
LOVE
,,,,,/////////-\\\\\\\\,,,,,,,,,,


KUCH KEHNA HAI,,,,


TUM SE,,,,,,,,,,,


WOHI BAAT JO DIL KO CHOO JAYE......


BAS WOHI


3 LAFAZ!!!!!!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
INSAN BAN JA !
Wen Does A Frnd Bcum A Best Frnd????






Ans : Wen A Dialogue : I Care 4 U
Converts Into

Abey Oye!!

I’ll Kill U If U Don’t Care 4 Me ..!!