If You Love

If You Love

If You Love
Someone / Something








Let It Go ...









If It Doesn''t Return ...










Hunt It Down
And
Kill It ...
  

May, 14 2010     163 chars (2 sms)     3395 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .

A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->


Dil k zakham kisi ko dikha na sako ge,
Dil mein jo he kisi ko bata na sako ge,

Karoo ge jawani me jo girlfriend pe kharche,
Budhape tak udhar chuka na sako gay:p
Aik Orat Kisi Molvi Nu Time de k na aai,molvi intizar krda rya,intzar krn to baad Masjid wich gia tay speaker nu on kr k kainda."Hazraat.! Changi nai keti"

Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->
Catch Her By Her Waist. . .




Bring Her Home. . .



Keep Ur Hand On Her Neck. . .





Put Ur Lips On Her Lips. . .





&

Have A Nice. . .



Drink. . . PEPSI TWIST. . . ;->
Bijli ki yad main

Pakistani Qoum kuch arsay bad bijli ki yad main bachon kay name is tarha rakhy gi

Boys:
Chaudhry Transfarmer
Meter Khan
Haji Taar memon
Sheikh Stabilizer
Molana Deep Freezer
Jumper Badshah
Mian Cut out

Girls:

Fridge un Nisa
Istree Bano
Tubelight Bai
Miss Low Battery
Saver Apa
Wapda Perween
Trip Bibi
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Q) "Woh Kaunsa Sawal Hain Jiska Jawab Aaj Tak Koi Khoj Nahi Paya?...




Socho...........












Socho............






A) "Choli Ke Peche Kya Hain"