If You Love

If You Love

If You Love
Someone / Something








Let It Go ...









If It Doesn''t Return ...










Hunt It Down
And
Kill It ...
  

May, 14 2010     163 chars (2 sms)     3391 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pyar
B Ajab Shay HePyar
B Ajab Shay He
Maa Se Ho To
"EBADAT"
Baap Se Ho To
"AQEEDAT"
Behan Se Ho To
"FARZ"
&
Bivi Se Ho To
Sub Kehtay Hen
"JORU" Ka Ghulam. . ;->

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
In which case-MAN start Swetting

in 10 mins & WOMAN wan 2 go On & On..



Think..


shopping
Womenz Day Par Aik Larki Ne Pathan Se Kaha

"Apko Pata Hai Aj Womens Day Hai?"

Pathan Ne Ghabra K Kaha:

"Kamaal Hai, Jb Hum Ghar SeNikla Tha

Tab Tu Tuesday Tha.
''Kuch Dost Meri Zindagi Main PAAD Ki Tarah Hain.


FARAZ


Mehsoos To Hotay Hain, Par Dikhai Nahi Detay. :-)''
• Thought of the day: Agar aap bus pe chade... ya phir bus aap pe chade... dono marthaba ticket aapka hi kat tha hai
Pakistan me
1 samandar

5 darya

9 dame

1843 nahren

638246 kuwain

98834672 nalkey

93167346 tankiyan

734219465 tOtiyan

Pr DOST,
ap nahate phr b nhi hO? :-D
2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Sardar Learning English, Introduces His family at a Party

Hi i''m Sardar,

This is my sardarni

He is My Kid

&

&

This Is My Kidney

1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->
Ek Bus Conductor Ki Shaadi Ho Rahi Thi.


Woh Stage pe Sofay Per Betha Hua, Apni Dulhan Se Bola:




Zara Idhar Ho Kar Betho Baaji! Ye 3 ki Seat Hai. :-) :-) :-)
Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->