If You Love

If You Love

If You Love
Someone / Something








Let It Go ...









If It Doesn''t Return ...










Hunt It Down
And
Kill It ...
  

May, 14 2010     163 chars (2 sms)     3397 views       Funny

more Funny SMS Messages

InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->

Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
5 Things U Hate when Ur Parents Ask:
1-Y R U Late?
2-Y U Need So Much Money?
3-Y Does She/He Call U?
4-Y Such Low Marks?&
5-Y Can''t U be as good as MUZAMMIL;-)
What is the moral of movie RANG DE BASANTI?
Larkiyo ke lafre me mat paro…
Khali larkiya bachti hai,
baki sab larke mar jate hai..
Mere Dukho''n Ki Dhanak Main Rung Na Bhar

Mohabbat Aur Nafart Ki Jung Na Ker

Khushi Mere Ghum K Sung Na Ker


It Means

Pappu Yaar Tung Na Ker . . . ;->
A fat girl is waiting 4 bus at bus stop.How do u describe this in 1 word? Think!!Itna difficult question nai.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






MOTIVATING ;-)


Fat man: Dr. Main patla hona chahta hun

Dr.: tm rotiyan kitni khate ho?

Man: 12

Dr.: aj se tm 4 roti khao ge.

Man: in ko bad me khana hai k pehle :-)
Why Did The Statue

Of Liberty Have

To Be A Woman?

The Head Had To

Be Hollow To

Make A

Restaurant In It!
AAj ke friends I TELL U,
Kitne busy WHAT DO U DO,
Koi mujhe bole I MISS U,
Koi mujhe bole NO TIME 4 U,
Kash koi mujh se kahy

oh my dost/ i am just free 4
teenage girl was on fone for 30 min b4 she hung up.

Father: that wus short, u should atleast talk 4 2 hrs, wut happened??
Girl replied: it wus wrong number.

MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->