Peter : What

Peter : What
Peter : What a pair of strange socks you are wearing, one is green andone is blue with red spots!Kirk : Yes it''s really strange. I''ve got another pair of the same at home.
  

May, 24 2010     174 chars (2 sms)     2962 views       Funny

more Funny SMS Messages

How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 1.O bunty k pappa
Yr 1.Kahan mar gaye?
Yr 1.Tum aate ho k main aaon?
whAt is tHe similArity b3tw33n jOdhA AkbAr anD deepikA pAdukOne?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dOnO Achchee HAI bUt thOdee lAmbi hAi
Women Are Confusing

Before Marriage They Expect A Man

After Marriage They Suspect A Man

Afte He Dies They Respect The Man . . . ;-
''billi dum kuy hilate he..........?
batano na kyun........?
batano na kyun ........?
mein batayo kyun? kyun k!!!!!!!!!! dum bili ko nahi hila sakhti''
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?
2 men went 2 a callgirl.
1st went in and came out n said
“Na my wife is better.”
2nd went in and came out n said
“U R right ur wife is much better.”
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->
"==LyF Ki RiNgToNe=="

Gham Ko Karo Delete
Khushi Ko Karo Save

Rishton Ko karo Recharge
Dosti Ko karo Download

Dushmani Ko Karo Erase
Sach Ka Karo Broadcast

Jhoot Ko karo Switch Off
Tention Ko Karo Not Rechargeable

Pyar Ki karo InComing On
Nafrat Ki karo OutGoing Off

Lanuage Ko Karo Control
Hansi Ka Karo Outbox Full

Aansu Ka Karo Inbox Khaali
Gusse Ko karo Hold

Muskan Karo Send
Help Ko Karo Ok

Self Ko karo Autolock
Dil Ko Karo Viberate

Phir Dekho Lyf Ki Ringtone Kitni Polyphonic Ho Jaye Gi....... :->
Mama: Beta khaana Khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Mithae khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Icecream?

Beta: Nhi

Mama: Chocolate?

Beta: Nhi naaaaa

Mama: Baap pe gaya hai THAPPAR hee khayga.....


Mujhe Jee bhar k rone do


Faraz


.
Saari larkion k numbers abbu ne delet krdie hai :->
Badi Afsos Ki Baat Hy

Jitna Afsos Hua Hy Na Mjhe , Main Bata Nahi Skta






Parso''n FATHER''S DAY Tha
Aur
Tum Ne Mjhe Wish Bhi Nahi Kia ...
Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->