Peter : What

Peter : What
Peter : What a pair of strange socks you are wearing, one is green andone is blue with red spots!Kirk : Yes it''s really strange. I''ve got another pair of the same at home.
  

May, 24 2010     174 chars (2 sms)     2961 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tragedy of life:

Just about the time

when our income gets us

to a point where

food prices dont

matter anymore,

Calories start to

matter! ;-)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.

First pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli,

Warna.


Agar wazu ke chakar mai parte to namaz nikal jati.:-)

[0][3][2][1] [6][3][0][1] [0][0][0]

Ye lo bangali baba ka taviz
Jis larki kø bhejø ge wø foran set ho ja''aygi..


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”
Pathan,sindhi, Balochi Farishtay sy bolay k ALLAH sy arz karo k Jahan dekho har Mehkmay mein Punjabi hi hoty hain
Q?

Farishta bola:
Mai hunay Gya ty Hunay aya . . . ;->
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
Smile is a curve that sets everything straight and wipes
wrinkle away hope u share a lots and receive a lots 4 days
2 come
happy Birthday .......
Jaante Ho Raat Me Maza Kab Aata Hai?

.

.

.
Jab Kisi Sote Hue Ko Jaga Kar Pucha Jaye

K


K

K

K

K

So Rahe Ho Kya??
Mery Aziz Ham Watno Ham Ne Load Shading Ka Khatama Kr Dia Hy

Ta K Factrian Chal Paren Or Log Kam Pe Lag Jain Warna Log Wakilon

K Long March May Shamil Ho Jain Gey Jasy He Long March Nakam Ho Ga Apko

Phr Se Load Shading Ke
Khush Khabri Sunai Jaige... =P

Apka Khadim
Asif Ali Zardar
Mr. 100% . . . ;->

My name iz khan ka
Part 3 a anay wala hy . . .

My name iz gujjar n i m not a kanjar... ;->
''Tumhari yaad to muje aise ati hai...

dost











jese aandhi main shoper atay hain..''