One for Physics students!!

One for Physics students!!
One for Physics students!!
if a man if walking down from the 3 floor to the ground floor!! what does he need??



Ans: STEP-DOWN Transformer!!
  

May, 19 2010     148 chars (1 sms)     3426 views       Funny

more Funny SMS Messages

GREAT NEWS !!!
Call Ufone 2 Ufone & Ufone 2 Other Netwrk FREE @ Rs.3/month ...
Just Type
"UFONE MERE ABBAY KA HAI"
& Send it to 420 !!
''Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya Mil Gaya...... :-''
Life Main Kabhi Comptomise Kerna Parey Tou. . .
Don''t Hesitate . . .
B''coz
Jhukta Wo Hi Hai Jis Main Jaan Hoti Hai
Aur Akar Hi Tou Murday Ki Pehchaan Hoti Hai . . . ;->
Puppy
hi u all
i hv one puppy 4 u
1puppy 4 ur friend
1 puppy for ur fri ke fri
u know why??? becuz............
ajj hi meray dogi nay 10 puppies ko janam dia hai
WiFe: WhAt WoUlD YoU LiKe To Do ToDaY?

HuSbAnD : Im NoT SuRe. LeTs ThInK ...

WiFe : No, LeTs Do SoMeThInG ThAt YoU CaN Do, ToO.
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi
Professional Lover''s:

Hajjaam:
Chehry Pe Mery Zulf Ko Bikhrao Kisi Din

Doctor:
Akhir Is Dard Ki Dawa Kya Hy?

Sunyara:
Kash Main Tery Haseen Hath Ka Kangan Hota

Wakeel:
Wo Qadam Qadam Pe Jeety, Main Qadam Pe Haara

Choki Daar:
Tooti Hy Meri Nend Magar Tumko Is Sy Kya?

Maali:
Suna Hy Boly To Baton Sy Phool Jharty Hain

Police:
Main Qatal Hova Kesy Mery Yar Sy Pocho

Driver:
Barra Kathan Hy Raasta Jo Aa Sako To Sath Do :-)
Afridi ko Gul Ahmad pehnao, Shoaib ko PEPSI pilao, Yousaf ko BRYLCREEM lagwao, Sami me CASTROL bharwao, lekin besharmo se cricket mat khilwao.
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
With love this wish is sent your way ,
for a very special kind of day
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->


Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu