One for Physics students!!

One for Physics students!!
One for Physics students!!
if a man if walking down from the 3 floor to the ground floor!! what does he need??



Ans: STEP-DOWN Transformer!!
  

May, 19 2010     148 chars (1 sms)     3423 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Tum Bade Hokar Kya karoge?
Santa: Shadi
Teacher:- Nahi mera Matlab h kya Banoge?
Santa-Dulha
Teacher:-I means Bade Hokar kya hasil karna hai
Santa- Dulhan
Shaitan: Sam Tmhari Duty Aj Se America
JULI Tum UK
PETER Tm India
Sam: Pakstan Ksko Bhijwya Ha?
Shetan:Ksi Ki Zrorat Nai I''m Satisfd Vid Zardri''s
Prformence ;->
WHEN U NEED HEART . . .
Ye Dil Aap Ka Hua



U NEED FRIEND . . .
Mujh Se Dosti Karo Ge



U NEED JOY . . .
Dhoom Macha Le Dhoom



U NEED HELP . . .
Main Hoon Na



U NEED BALANCE . . .
Hum Aap K Hain Kon ;->
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->
Meri GiRl FriEnd hai MotTI ch3hRA HaI uSKA chOKOR;


"BOLAY TO"


Sali Ek dUM . . .!"


1 2 ka 4


1 2 ka 4


Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
Judge: why r u arrested?

Sardar: for shopping early?

Judge: well, thats not a crime, anyway how early u shopping?

Sardar: before opening the
shop..... =P ;->


Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Bus chali
jhatka laga
ek sardar ek larki par gira
larki boli:
badtameez,kya kar rahe ho...
Sardar bola: SINDH University se B.COM kar raha hoon.


Passenger:Bhai.. Kitne ghante bus me rehtey ho?

Conductor: 24 ghantey..

Passenger: Kaisey?

Cond: 8 ghante bus me..
or baki 16 ghantey Biwi k bas me
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye
Ek Rat Husband Ny Wife Se Pani Manga Or So Gya

Bivi Sari Raat Khari Rahi Subha Hoi

Husband:Tum Sari Raat Yha Khari Rahi Bolo Kya Chaye

Wife:Gussy Se Talaq;-)