Tum Badey Ho Kr Kia Karo Gy ?

Tum Badey Ho Kr Kia Karo Gy ?
Teacher: Tum Badey
Ho Kr Kia Karo Gy ?

Student: Shaadi ..

Teacher: nahi, Mera
Matlab Hy Kia Banogy ?

Student: Dulha ..

Teacher: Oho .. I Mean
Badey Ho Kr Kia Hasil
Kro Gy ?

Student: Dulhan ..

Teacher: Uffo .. Matlab
Aisa Kia Karo ge, Jo
Tum n e Pehly Kbhi
Nahi Kia >

student: Nikkah ... =P ;)
  

May, 13 2010     324 chars (3 sms)     2812 views       Funny

more Funny SMS Messages

# Bhikari Pathan Sy!
Mujhy Khaany Ko Kuch Mill Sakta Hai.

Pathan: Kal Ki Roti Kha Lo Gy?
bhikari: G Han Bilkul.

Pathan: Acha To Phir Kal Time Se Aa Jana... ;->
Buyer To Seller : Is It A Faithful Dog?

Selle r:Yes I Have Sold It 3 Times Earlier Also.

It Is So Faithful,

Everytime It Returned Back To ME
Ek Scientist ne Mera Brain Wash kia or phr Pocha:

Tmhe ab b koi Yad hy?

Me na Apka Nam lia to wo hans k Bola:

Kuch VIRUS kbi khatam nhi hote.

Miss u my frnd.
wen i was sad; u were thr...



wen i was crying; u were thr...



wen i was unhappy; u were thr...


ab mujhay pata chala k saray fasad ki jarh TUM ho..!!
Pathan went to meet a Frnd On Eid Day.

Frnd:
Eid Namaz kahan parhi?

Pathan:
Sath wale ground me.
Ajeeb namaz thi,
na sajda,
na rukoo,
aur
Molvi k agay koi charpai rakh k so raha tha.

Frnd:
Oye Pagal, Wo to janaza tha kisi ka.

Pathan:
Oho, Mein to buht se logo ko galay mil k Mubarakbad bhi de aya..
Teacher:
Translate in urdu
"Aslam Unitted his Mother and Sister..


Student:
Aslam ne us ki MAA BEHEN aik kar di...:-D
Apni saanson ko rok lijiye,


Dil ki dharkanon ko thaam lijiye,


Dil ki gaheraai se mera naam lijiye,


Bus ab normal ho jaiye aur apna kaam kijiye..
:-).
Girls are like phones. . . .

We love to be held. . .

Talked too. . .

But

if you press the wrong button you''ll be disconnected. . . ;-
Husband:u will never succeed
in making that dog obey u!
Wife:Nonsense it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first.
Khoon(Blood) se likh diya har diwar pe unka Naam . . .


Aur fir tor di har Diwar jis pe likha tha unka naam . . .




KYUNKI...!!!



















"SPELLING MISTAKE THI" . . . ;->
Q :
Mere Pass Chakku Hai
Churi Hai
Gun Hai
AK47 Hai
Tere Pass Kya Hai??



Answer :


Mere Pass




Mere Pass




NOKIA Hai Aur Usme

BL 5C No. Ki Battery Hai.


Weather Report Mein Bataya Gya Hai
k Yeh Taiz Hawa Apne Sath Sub
Bagirton Ko ley Jay Gi
Is Ley Ap Chaat Per Maze Lene Na Ana
Warna Kidnap Ho Jo Gay...=P;->