Always listen to your wife

Always listen to your wife
Always listen to your wife, she gives sound advice :

99% Sound and 1% Advice….
  

May, 20 2010     82 chars (1 sms)     3091 views       Funny

more Funny SMS Messages

If Some1 Asks Me Whom Do I Love The Most
I Would Sit Next 2 U
Put My Arms Around U
&
Say Proudly
I Love Animals
Especially Dis Monkey
Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Sardar ji ko sarak k kinaray peeshab kartay dehk kar 1 larki rasra badalnay lagi.
Sardar ji bole ,
" DARYE MAT AP JIS SE DAR RAHI HAIN USEY MAIN NE PAKRA HUA HA
Pathan Proposed girl wid a romentic poetry,
Kutta mar gaya razai main,
Main Paagal hun teri judai main.
Gobar pe machar baith nahi sakta,
Pathaan tere bin reh nahi sakta.
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
Before Marriage. . .
A Man Yearns For The Woman He Loves. . .
While
After Marriage. . .
The "Y" Becomes Silent. . . ;->
A Smile costs less than Electricity.
But…..
Gives more light !!
So Always Keep Smiling….. &
Prove that u’re the Best TubeLight !!
What is the difference between wife & saali?
Saali is Beauty,
Wife is duy,
Saali is passion,
Wife is tension,
Saali is patakha,
Wife is sayapa,
Saali is cool,
Wife is fool,
Saali is tuty-fruity,
Wife is qismat futi,
Saali is fresh cake,
Wife is earth quake
Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
Teacher: bachcho kya tum jante ho?

Qayamat kab aayegi?

Student: YE$ MI$$,

Jab Valentine day aur Raksha bandhan ek hi din hoga.
Shohar: Ye Tum Mujh Ko Bhary Bazar Main "A.G"

Kyoun Kehti Ho?

Biwi: Ab Bhary Bazar Main
"Abhy Ghady"

Kahoun Gi To Kya Acha Lagay Ga... :P ;->