Always listen to your wife

Always listen to your wife
Always listen to your wife, she gives sound advice :

99% Sound and 1% Advice….
  

May, 20 2010     82 chars (1 sms)     3082 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wait




Wait




Wait




Cool




Relax




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now







I m starting send
msgs...
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...
What makes a man think about a candlelight dinner?








A power failure!!
''Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha''''


Man: Yaar Mujhe Safar Main Neend Nahi Aati Hai.

.
.
.
.

Pathan: To Tum Rabi-ul-Awal Main So Jaya Karo. :-)
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car … ???
.
.
.
.
Everyone Knows
“The Mercedes bends” ;->
1 chutki

NASWAR

ki qemat tum kya jano

Pathan k sr ka taj hoti hai1 chtki

NASWARH

ar pan ki dukan pe aam hoti hai1 chtki

NASWAR

Sasti se sasti or mehngi se mehngi hoti hai1 chtki

NASWAR

Difrent green color main dastiab hoti hai1 chtki

NASWAR

Har jaga beth kr lagai jasakti hai1 chtki

NASWAR

Nashe ki shuruat hoti hai1 chtki

NASWAR

Plastic & rubber band ka sath hoti hai1 chtki

NASWAR

Pathan ki pukar

Khane ko tayyarAur kuch nahin bas1 chtki NASWAR ;->
Ek Larki Kisi K Saath
Bhaag Gai


Ek Larki Ko Kuch
Ghunday Utha Kr Le
Gaye


Ek Larki Apne
Shohar Se Larne
K Baad Apne Ghar
Aa Gai


Ek Larki Apni Saas k
Haatho''n Zulm Ka
Nishana Bani



El Larki Chhat Se Giri
Aur Usay Kafi Chotai''n Aai



















EXPRESS NEWS

Har LARKI Per Nazar ... ;->
Ab to khush ho na Hindustani ?
Raaj karegi imported Rani
217 Hizdo ne ek videshi ko di kaman
ab kabhi na kahna mera bharat mahan.
Agar kisiko kisise pyaar hojaye toh kya karna chahiye????









think!!!!!!!!!!!!










dono ki shaadi karwa deni chahiye...
SAALON KA BHOOT UTAR JAAYEGA....... ;->



Agr Mobile companies bijli banati to kya hota ?

Pehle 2 ghante k bad bijli free,

5 frnds n family members ko 600 unit free,

weekends pr bijli totaly free,

rat 12 bje se subah 6 bje tk bijli 5 rupe ghnta,

bijli TM HI TO HO,

unit bijli or bill pr NO SMJHOTA,

bijli the smart choice,

isse sasti srf mombti
Get Married....
n0t f0r urself,

but


f0r de future of ur children, dey are getting late for sch0ol nd fees are increasing day by day ;-