What does a buffalo produce during an Earth Quake?

What does a buffalo produce during an Earth Quake?
What does a buffalo produce during an Earth Quake?

A: Milk Shake
  

May, 20 2010     68 chars (1 sms)     3495 views       Funny

more Funny SMS Messages




2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->
Yeh pyar b na ajab shay hai


Maa sy ho to ibadat
Bap sy ho to muqaddas
Bhai say ho to aaqidat
Behan say ho to farz
B v say ho to...
.
.
.
.
Chunnu
munnu
guddu
pappu
A drunk was hauled into court. Mister,
the judge began, you’ve been
brought here for drinking.
Great, the drunk exclaimed. When do we get started. . . ? ;->
Train mai aik husband apni wife say:
tujh say shadi ker k pachta raha hun
dil kerta hai tujhey kuttay k agay dal dun

samnay wala passenger:wao wao wao wao


NAME:
Basheeran Maasi

PASSI0N:
Jhaaro Pocha

SPECIALIST:
Gattar or Pipe line kholna

Date of Birth:
16/03/75

WEIGHT:164 Kgs
HEIGHT:3''5"

COLOR:Dark Chocolate blck

BIRTH PLACE:
BhAiNs C0L0ny

DREAM:
ShAdi kArooNgi to Sirf sMs phArnE wALE sE... =P

Oy huy..
MuskurAhAt tu dEkho MErE dosT keE... ;->
Subha shaam teri Yaad aave hai,
Sari sari raat jagavey hai,
Karne ko to kar lu call tujhe,
Per kambakhat customer service ki larki balance low batavey hai,
Pathan: Molvi Sahab koi Aisa tareeqa batao k

Main Khaon Piyon, Aur Mera Roza na Tootay?

Molvi: Logon se Mukke aur Laaten Khao.

Aur Ghussa Piyo. Roza Nahi Tootyga.
Polio Team; Darwaze Par Bachey Hain?
Pathan; Beta Pistal Aur Cartoos Lay Ao.
Polio Team Bhagte Huwey Pichey Say Awaz Aiee,
Tehro Ye Mere Bacho K Name Hain...!


You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
Yesterday whole night i was thinking about only U...
.
.
.
.
.
Today i was
thinking of V
.
.
2nite i wil definitely think about..
W,X,Y&Z...hehehe!!!
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''
Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur''s own DEAR