Two sardars are driving

Two sardars are driving
Two sardars are driving in a car,one sardar puts on the indicator and asks the other to check if it is working.He puts his head out and says…..yes..no..yes..no..yes..no…………!!!!
  

May, 22 2010     177 chars (2 sms)     2907 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yaad Rakho:
TalaaQ kisi MaslaY ka Hal nahin hai..

.

Ager Bivi Se Ikhtalaf ho to uss ko "QATAL" Karwa do..

( Peer Asif ZaRdaRi )
Book:
Baghairti k 14 Asool..!!
Akbar:Anarkali tjhe kya chahye

"Taj"ya"Takht"?

Anarkali:
Jahanpanah mujhe na Taj chahye aur na hi Takht

mujhe sirf 1 naya Connection chye

Talk shak ka :-)
Jalebi Ko Female Dish Kyun Kaha Jata Hai?
!

!


!


!


!



Kyun K Ye Kabhi Seedhi Nahi Ho Sakti.
Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
Ager pakre gaye to tere sare raz khol donga..
Aur
Ager burayi mujh pe ayi to bhare majme main tujhe behan bol donga..
Wife:Lagta hai Hamari Beti ki kisi Ladke k Saath Setting Ho Gayi h
Husband:Wo kaise?
Wife:Kafi Dino se ReCharge k Paise Nahi Mang Rahi Hai.
JIN.Admi se

Kia huqum hai mere aaqa?


ADMI.Jin se bola


mujhe aik khubsorat larki chahiyeh

JIN.bola.
me kokaf ka jin hon koi
Girlz hostil ka princpal nahi.. :p
W1y w2y w1y w5y
W5x w1y w2y w1y

Nhi smaj aya?
Zra ulta kr k dekho




HaHaHa!

Paagal!
Jab seedha smaj nhi aya to ulta kese smaj aaey ga
''Saaray gawahon aur bayanon ko

Mad-e-nazar rakhtay huey
ye Adalat

dafa 420 k tahet
$m$ Parhnay walay ko
$m$ na bhejnay k jurm main
.
.
“KANJOOS” Qarar deti Hay.!
Phone k rishtay b ajeeb hotay hain,

Balance rakh kr b log ghareeb hotay hain,

Msg karnay ki hoti nahi taufeeg jinko

Wo loug b kitnay maskeen hotay hain.
Agar Larkian BHi Masjid me namaz ParHne ati
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

To sub LaRke 5 waqt namazi Hote . .=P;-)

(Bolo Hote na)
Aaj Apne Dil Ke Derwaze Humare Liye Khøl Do,

Jo Kuch Hai Dil Me Bus Bol Do,

Ager Humara SmS Acha Nahi Hai Tou,

Isi Waqt Apna Mobile Tod Do . . . . . ;->