Shohr:Bagum mera

Shohr:Bagum mera
Shohr:Bagum mera fon ho tou keh dena k gar pe nh

Bagum:helo! Mere shohr gar mein hen

shohr:meine kaha tha keh deina gar pe nh hen

Bagum: G wo fone mera aya tha
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     2960 views       Funny

more Funny SMS Messages

*@Happy 1st JANUARY@*







Aaj k din Quaid-e-Azam porey 7 din k ho gaye thay... =P =D
Arz kiya hai.....
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
wah wah! wah wah!
Aaj-kal aapke SMS aana band hai
ha ha ha ha.....
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
Mother''s Quote

Thomas Edison''s Mother:
"Of course Im
Proud Tht U Inventd
Electric Bulb. Nw Turn
It Off & Get 2 Bed"

Albert Einstein''s"
"Its Ur Senior Picture,
Can''t U Do Someting
Abt Ur Hair?
Styling Gel, Mousse
Something?"

Abraham Lincoln''s:
"Agn Wid d Stovepipe Hat?
Can''t U Just Wear A Baseball
Cap Like The Othr Kids ?"

Michelangelo''s:
"Cant U Paint On Walls
Like Other Kids? Do
U''ve Any Idea How Hard
It Is 2 Get Tht Stuff
Off d Ceiling "


Baloch Kafan Lene Dukaan par gaya.
Usne Dukandar se kuch kaha jisay sun kar Dukaandar Behosh hogaya.

Baloch: Kapra 2 Meter Ziyada Dena.
Shalwaar Gheron wali Banani Hia.
''"Khudi ko kar buland itna k K2 ki choti pe ja puhnche
K Iqbal tujh se puchhe, ulu k pathay utray ga kesay?"
people change wd time=P
6 weeks, 6 months, 6 years
Dating process :

6 weeks : I love U, I love U, I love U.
6 months : Of course I love U.
6 years : GOD, if I didn''t love U, then why the hell did I propose?
Shrminda Tb Nhi Hoty
Jb Zuban Se Buri Bat Nkal Jaye
Or Shrmnda Hm Tb B Nhi Hote
Jb Dil Se Kisiki Yad Nkal Jaye
Arey
Shrmndagi To Us Wqt Hoti Hy
Jb Shadi Me Khamoshi Ho
Or
ZOR SE PAAD Nkal Jaye :P ;->
Q: What do you call a laughing motorcycle?











Guess Karo
Ez Hai









Nahi Pata







It’s
A Yamahahaha. . . ;->
There are 3 Types of Men:

1. ASIAN: Has 1 Wife, 1 GF But he loves his wife the most.

2. AMERICAN: Has 1 wife, 1 GF But he loves his GF the most.

3. ARABS: Has 4 wives, 4 GF but he loves his housemaid the most!!!
Can v do romance in the evening today?
I''m in a good mood
Just a little bit of kissing and biting
reply me soon!
urs lovingly
"MOSQUITO"
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..