Shohr:Bagum mera

Shohr:Bagum mera
Shohr:Bagum mera fon ho tou keh dena k gar pe nh

Bagum:helo! Mere shohr gar mein hen

shohr:meine kaha tha keh deina gar pe nh hen

Bagum: G wo fone mera aya tha
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     2943 views       Funny

more Funny SMS Messages

The Best And Fastest Way To Become Millionaire













Is . . . .













To Become A Billionire And



Then Lose Money . . . ;-
Actually I wanted to kill u for not messaging me..



but



But I can''t

According to section
340/B(1953)

Killing a Bander Is Punishable Offence.
Your love makes my days Happy and bright, Into my world you
Brought pure delight Joy beyond reason You"ve given me,
Our love is true This I can see.Happy Anniversary
Gabbar: Kitne admi they?
Sambha: Sardar 2
Gabbar: Mujhe ginti nahin aati, 2 kitne hote hain?
Samba: Sardar 2, 1 ke baad aata hai
Gabbar: Aur 2 ke pehle?
Samba: 2 k pehle 1 aata hai.
Gabbar: To beech mein kaun ata hai?
Samba: Beech mein koi nahi aata>
Gabbar:: To phir dono ek saath kyun nahin aate?
Samba: 1 k baad hi 2 aa sakta hai, kyun ki 2, 1 se bada hai.
Gabar: 2, 1 se kitna bada hai?
Samba: 2, 1 se 1 bada hai.
Gabbar: Agar 2, 1 se 1 bada hai to 1, 1 se kitna bada hai?
Samnba: Sardar maine aapka namak khaya hai, mujhe goli maar
Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar-Pyar- Pyar

Dekha ?



Kitna
''PYAR''-Bhra
Msg Bheja AapKo!

Kisi 0r Ne Kabi Beja Kya
GREAT NEWS !!!

Call ufone 2 ufone & ufone 2 Other Network @ Rs.0/month.

And LIFE TIME FREE SMS!
Just Type

"UFONE Meray bap ka hai"
& Send it to 333.......!
Being Single Is So
Lovely & So Lucky !!!
It Has Its Own Charm

Even If Somebody Asks
Why r U Single ?
Just Tell Them
"God Is
Writing d Best Love
Story Ever 4 Me "



Send Thi sSingle Msg
To All Ur Single Frndz
& Let Them Know Its
Great Time Buddy

~*~ Happy
Uncommitted Life ~*~ ;->
''Aap k haath mein Mobile hai,
chehray pe khoob Smile hai,
Msgs ki achi khasi File hai,
phir bhi sms nahi karte ho,
Ye kon sa STYle hai''
Q) Aisa kaunsa motion hai jisse insaan badaa uncomfortable ho jaata hai ??
.
.
.
.
.
Naa.. its not EMOTION
.
.
.
.
.
A) LOOSE MOTION :))
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!
Ek Ghar mai Twins Paida Huye to Saas Ne Kaha :

Mubarik Hoo Bhala Batao ...Hamari Duniya k Halat Daikh kar BAchay Bhi Duniya Mai Akele Ane Se Dartay Hain
Sardar Was Writing Something very slowly, friend asked: WHy u r writing so slowly ?
Sardar: I''m writing 2 my 6 year old son, he cant read very fast