Shohr:Bagum mera

Shohr:Bagum mera
Shohr:Bagum mera fon ho tou keh dena k gar pe nh

Bagum:helo! Mere shohr gar mein hen

shohr:meine kaha tha keh deina gar pe nh hen

Bagum: G wo fone mera aya tha
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     2950 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!
God has given Eyes: To look at U. Hands: To pray for U. Mind: To remember U. Heart : To love U. And And Legs: To kick u if u 4get me.
Husband on wedding,askd his wife hd u any boy frnd befor our marriage?
Wife:silentHe said,mai iss khamoshi ko kya samjho,She replied

"TO0T PAINEA GINUN TE DE"
Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->


Newspaper Men Advertisement Aayi Hamare Pas Aisi Product Hai,

Jisko Pehan Kar Aap Pori Dunya Ko Dekh Sakte Hain,

Magar Aapko Koi Nahi Dekh Sakta.
Price 10,000 + Free Home Delivery

1 Shakhs Ne Ads Parhte Hi 10,000 Rs. Bheje.

Kuch Dino Bad TCS Wala 1 Packet Le Kar Aaya.

Us Shaks Ne Jaldi Jaldi Parsel Khola To Andar Se Ek


"BURQA" Nikla. :-)


pathan ki girlfriend ne usko message kya "I Miss U"



bohat dair sochny k baad pathan ne jawab dya:
"I Student U" =P ;->
U.S.A ne bridge bnaya jo 2citys ko milata ha
British ne esa bridge bnaya jo 2countrys ko milata ha PAKISTAN ne esa brige bnaya jo direct ALLAH TALA se milata ha
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta,
Sine theta by Cosine theta equal to Tan theta…



Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
Girl:”Is dress ka kya price hai.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”Sirf 5 kiss,
.
.
Girl:”Aur us dress ka.. ??
.
.
.
Shopkeeper:”10 kiss..
.
.
.
.
Girl:”Dono dress pack kardo, bill daadi
dengi..:p:p
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari