A girl askd her boyfrnd:

A girl askd her boyfrnd:
A girl askd her boyfrnd: "Wat do u like most in me, my pretty face or my sexy body?"





He looked at her frm top to toe and replied:"I like ur sense of humour.." :P
  

May, 19 2010     173 chars (2 sms)     3460 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum apko dekhne ki chahat rakhte hain,
Aapki har baat dil me chupaye rekhte hain,
Najane kub AAP T.V per aa jayen,
Isi liye din raat Cartoon Network lagae rekhtay hain..
Kya kal tm farigh ho?









Agr farigh ho to nahalena? Gande insan!
ik admi nay kaha:is zindagi sy to mot achi hay
foran ik jin namoodar hua aor bola may nay ap ki rooh leni hay:
admi foran bola yar abi admi kya mazaq b nahi kar sakta
Meine Poora Din Usay YAMAHA Pe Jholay Diye Pappu,



Sham Ko Kehne Lagi Main Te HONDA He Le Saan... ;->
Chaar Haathi He.
3 Haathi Laal Chaddi Pehne Hue He, Aur Ek Ne Pili.

Bolo Aisa Q ??

.
.
.

Q Ki Jungle Me Sale He... 3 Laal Chaddi Pe Ek Pili Chaddi Free He :)
Height Of Playin Games

A Sardar''s Dead Body Found In A Cupboard

&

Al Other Sardars Declard Him

Winner Of Last Year''s

Hide&Seek

Championship!
Bush asks God:When will Iraq be mine?
God:Not in ur life time.bush cries.
Mushraf asks God:When will Kashmir be in Pakistan?
God:Not in ur life time.mushraf cries.
And i asked God:When will this reader get brain?
This time God cries,and says:Not in my life time.


Larky ki Izzat Mitti Main Mil Jati Hai,
Jab Koi Larki Usey Sar-e-Aam Tamacha Maar dey.


Magar Ladki ki Izzat Aur Nazuk Hoti Hai.
Uske Liye Sar-e-Aam Chumna Kaafi Hai!

~William Innocent Nargis.
Question : Qalam Behtr Hai Ya Talwar?






Answer : Qalam Behtr Hai Q K Talwar Se Aap Shalwar Mein Nara Nahin Daal Saktay . . .!!
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.
Why is it written "May contain traces of peanuts or other kind of nuts" on peanut butter jars. Are people stupid enough not to realize it themselves?