A girl askd her boyfrnd:

A girl askd her boyfrnd:
A girl askd her boyfrnd: "Wat do u like most in me, my pretty face or my sexy body?"





He looked at her frm top to toe and replied:"I like ur sense of humour.." :P
  

May, 19 2010     173 chars (2 sms)     3482 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Aaj, kal, harpal, har samay, har vaqt, maheno, salo saal se ek DIL tumhare liye dhadakta tha aur dhadakta rahega aur wo DIL hai ur"s own DEAR.''


''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.


Wah Wah


Jab Hota Hai Tera Deedaar,
Dil Dharakta Hai Baar Baar.

Aadat Se Majboor Ho Tum,
Janay Kab Maang Lo Udhaar. :-)
Q: Aik Over Mein Kitni Balls Phenki Jaati HaiN?
Kya Kaha..6?
Sorry Aik Over Mein Aik He Ball 6
Baar Phenki Jaati Hai.
Aaye Baray Cricket k Shoqeen ;->
7 saal pehle mobile cal 5
Rs ki thi or roti 2Rs ki..



or...



Aaj roti 5 Rs ki or call 2
Rs ki...



Kon Kehta hai mehngaie
hui hai..




GEO MUSHARAF.......;->
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
I want to share everything with u
Your sadness, ur happy moments
Every single second of the day
Let’s start with
Your bank account.
Aisi kon c cheez hay.
jo Woman mein aagay hoti hay or Cow mein peechay?

?

?

?
Its= " W "

WOMAN- W

COW- W
Her waqt Ghalat mat socha karo.Idiot
Wife : Honey ...... What are You Looking for ?
Husband : Nothing.
Wife : Nothing...?? U''ve been reading our marriage certificate 4 an
hour ...?? Husband : I was just looking 4 the expiry date.
SaRdar ji went to meet this Chinese fren who is dieing in Hospital!
Man says: CHIN YU YAN and dies.
Sardar jee goes 2 china 2 find meaning of fren last words
The meaning is -> YOU ARE STANDING ON THE OXYGEN TUBE!
Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,''Begarat Zameen Par''