A girl askd her boyfrnd:

A girl askd her boyfrnd:
A girl askd her boyfrnd: "Wat do u like most in me, my pretty face or my sexy body?"





He looked at her frm top to toe and replied:"I like ur sense of humour.." :P
  

May, 19 2010     173 chars (2 sms)     3484 views       Funny

more Funny SMS Messages

Karate is a form of martial arts

In whch ppl who hve had years & years of training can,
Using only their hands & feet,

Make some of d worst movies in d history of d world ...
Toffee Chabayi Nahi Jati

To Chocolate Kha Liya Karo !!

Aur Ladki Patayi Nahi Jati

To Behan Bana Liya Karo !!
Subah
SMS
Sham
SMS
Din Men
SMS
Raat Men
SMS
Ghar Men
SMS
Office Men
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS
Akhir Kya Hai
Ye SMS ?
?
?

!


S= SUB Ko
M= Mohabat Se
S= Satao.
Teacher asked : What is Ur caste
Student: Pehle to hum Singh the,
fir Rajput the,
fir Sharma ho gaye
abhi hai Darzi
Aage Mummy ki marzi
Always try 2 send nice msg,Bcoz jab teri saanse rukegi to,Log kehenge saala harami tha,Per sms achay bhejtatha...!!! ;-) "Just jokeing"Bt i m serious
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
Kanjusi ki had bhi w0 achank paar kr gaya,

Mere bicharay dil k tukry 4 kr gaya,

SMS aik bhi na kr saka w0 zalim,

Masjid k speaker mai PYAR ka izhar kr gaya.

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
Warid paish krta hai pehli bar aapke Mobile mein nahati hui larki


Aaj thand boht hai,

LARKI kal nahaye gi




WARID we care
Phatan train me su su kr k aya
.
.
BV:
Ap ka pyjama geela kyu hy?
.
Phatan:
Toilet mein likha hy
“Jisam ka koe b hesa bahir na nekale”
Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->