Azaad Pakistan K NALAYAK

Azaad Pakistan K NALAYAK
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY
  

May, 20 2010     172 chars (2 sms)     3738 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:
1877 Ko kya hua tha?

PATHAN:
I don''t know

Tchr:
Stupid,Quaid.e.Azam Peda Hue Thay
1881 ko Kya Hua tha?

Pathan:
Quaid.e.azam 4 Sal K Ho Gaye Thay!:-


Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!


A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.

Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.


Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
Sardar apne ghar walon k sath larki dekhne gya,

ghar walo ne dono ko akela chor dia
Sardar:Behn G ap kitne behn bhai ho?
Larki:Gusse se Pehle 3 thy ab 4 hogye..
''Saanp ne piya bakri ka khoon..
Wah wah..

Saanp ne piya bakri ka khoon.. Good Afternoon! Good Afternoon!''
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
What Will U Call A Crow Who |s Very Hard???












A-Crow-t
Lady 2 Another:
Tumhare Khyal Me Us Mard Ko Kia Saza Milni Chahiye Jo Kisi Aurat Se Shadi Ka Wada Kare Aur Phir Mukar Jaye....???


2nd Lady:Us Ki Shadi Zabardasti Ussi Aurat Se Kara Deni Chahiye..... ;->