Azaad Pakistan K NALAYAK

Azaad Pakistan K NALAYAK
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY
  

May, 20 2010     172 chars (2 sms)     3735 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man in USA sees a dog abt 2 bite a lady.He kicks d dog 2 death
A reporter wrote: USA CITIZEN SAVES LADY FRM DOG
The man says Am not USA citizen.
So report changd: FOREIGN HERO SAVES LADY FRM DOG.
The man says actualy,am frm Pakistan.
Next day"s headlines: TERRORIST ATTACKS LOCAL DOG !!
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
What Do U Get ?
When A Cow Dances.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
Vey Simple....
.
.
.
.
.

GUIDANCE.... (Gui-Dance)....!!
Ek Tusi sharmandey bohat ho ,Ek Tusi itrandey bohat ho,Dil kar da hai tuhano dinner tay lay jawan per tusi khandey v bohat ho.
Boy:Darling Hamare pyar ke bare mein kisi ko mat batana.

Girl: Sana ko to zaroor bataungi, kehti thi kaun paagal hoga jo tujhse pyar karega


Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P
Allah aap ko zindagi de
Allah aap ko daulat de
Allah aap ko khushian de
Allah aap ko kamyaabi de



sab yaad ho gaya????






Chal utha katora aur shurru ho ja! :p
Teacher:
Translate in urdu
"Aslam Unitted his Mother and Sister..


Student:
Aslam ne us ki MAA BEHEN aik kar di...:-D
What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Yaar mainu ik call kri,koi khas kam nhi,meri ik friend hai,tery naal gall krna chandi hai,osnu yaqeen nhi honda k Bander v gallan kardy ne.
Q: watz da opposite of IIT???.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

A: U U Coffee!
HaHa
HaHaHa
HaHaHaHa
HaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHa

Kuch Nahi
Aise Hi "Last Over"
Yaad Aa Gaya
Ajmal Ka . . . =P =D