Azaad Pakistan K NALAYAK

Azaad Pakistan K NALAYAK
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY
  

May, 20 2010     172 chars (2 sms)     3739 views       Funny

more Funny SMS Messages

Gaon main
Raat ko jab
Maan baap sotay nahi han
To
Bacha kehta hei
Soja baapu so ja
Nahi to 1 aur ho jaiga.....
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
''Hamari Mohabbat ka Imtehan mat lo Farzana...





Hamaray pehle hii Imtehan horahe hain Saalana. ;-)''
Gabbar : Arey Oo Samba ! Kitne Admi The Re?



Samba : Pata Nahi Sarkar ! Mein To Aurtein Hi Gin Raha Tha.
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho
''Jab paad diya to darna kya,
Jab paad diya to darna kya.

Paad diya koi Potti nahi ki,
Chup chup k Naak band karna kya.

Aaj karen ge khul k Pakhana,
Jaan bhi le le chahe Zamana.

Poti wohi jo dunya dekhe,
Patla sa dast ab karna kya.

Jab paad diya to darna kya''
Man on his Death Bed Confesses 2 his Wife; I had an Affair wid ur Sister, ur Best Friend & the Maid.Wife: I know Darling,now relax & let the poison work...!!!
A Sales Man Tired Of His Job... He Gave It Up To B''cum A PoliceMan.....
Several Months Later.. A Friend Askd Hiim
"How He Liked His New Job....?"

He Replied :
The Pay Is Good & The Hours Aren''t Bad
But
What I Like Best Is That " The Customer Is Always Wrong"..... ;->
7 angels came to me asked 4 da most intellgent ,smart, nice, sweet, well behaved, welgromed ,person , so i gave dem ur adress ." dekha kaise Ullu banaya Unko "

Pehle Bacho''n Ko Daily School Jana Parta Tha


Lekin Ab KhudKash Dhamake Aur Leaderz Ki Amwaat Ki Waja Se

School Band Rehte Hyn . . .

Farq Tou Para Hy

Bache Bache Ka Naara


"Geo Musharaf" ;->
Professor he aate hon hafta war college me

To uncha q na hoo taleem ka mayar college me

Agarcha dosre mashrob b mehenge nai milte

Magar chalta hai aksar sharbat''e didar college me

Wo degree k bajae ma''m lekar lot aya hai

Mila tha daakhla jisko samandar par college me

Mje shak hai hum dono samdhi na ban jaen

Teri GULNAR college me,

Mera GULZAR college me.... ;->


Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->