Azaad Pakistan K NALAYAK

Azaad Pakistan K NALAYAK
Azaad Pakistan K NALAYAK SMS Parhne Walo

Agar Aj Valentines Day ya Frindship Day Hota To INBOX Full Hota Chalo

jaldi se utho aur sabko wish

karo

HappY QaiD DaY
  

May, 20 2010     172 chars (2 sms)     3718 views       Funny

more Funny SMS Messages

Indian Cricket Team
AUR
Toilet mai
Kya similarity Hai ?

?

Nahi Pata

?

Socho?

Think

?

Simple Yaar
?
"Dhoni" Yaha Bhi hai
aur
"Dhoni" Vaha Bhi Hai.
BOYS Are the most busy generation
in the world.
On bike 1 hand on clutch
1 hand on accelerator.
1 leg on gear
1 leg on break.
1 ear on music
1 ear on mobile
1 eye on Road
1 eye on girl
Nose on breath,
Lips on cigrate
All tensions 1 Time
Phir b Log larko ko Farig
kehte Hain…
That’s Not fair…
karachi mein itni mehngai

bad-amni

aur

hangama-aarai
k bawajood

agar aap
pur-sukoon aur
pur-aman KARACHI dekhna chahtay hain
to

.

.

.

PTV Lagain.


Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.
Dunya ka sab se Romentic Mulk kon sa hai??????
.
.
.
.
.
Pakistan Kyun?
?
?
kyun ka yahan har ghar me
rozana candle light dinner hoti hai.
thank you Wapda
Good time
Bad time
Day time
Work time
Off time
Night time
Happy time
Sad time
Sleep time
Kisi bhi time
~MERA Sms Aasakta Hai~
Ek Pathan BLOOD K Baare Main Book Parh Raha Tha

Wife Ne Poocha Aaj Ye Kyun Parh Rahe Ho ? ? ?


Pathan:
Mujhe Doctor Ne Kaha Hai Kal Mera BLOOD TEST Hai . . . ;->
Sitaron se aagay jahan aur bhi hain..
Parosan ki do Larkian aur bhi hain,..
Tu Nadan aik Biwi pe tik gaya hai..
Shariyat main 3 Biwiyan aur bhi hain.
Janix yEh Sms Naya
Aaya HaI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KAISA LAGA..........;->
Hey Dude
A Piece Of Advice
For You ... !!

Never Think Yourself

As An Ugly Person

Always

Consider Yourself

A Beautiful












Monkey ... ;->
Message Of The Year:

Women Live A Better,
Longer & Peaceful Life.. !!

Why?

Very Simple.....

A Woman Does Not Have A Wife !!!!
Wo bewafa hai to kiya hua?
Mat bura kaho usko
.
.
.
.
Kisi aur se "DOSTI" kro,
DAFA kro usko ;-)