BAAp: BEtA Aj AsmAAn sE Ek PAri aAyegi

BAAp: BEtA Aj AsmAAn sE Ek PAri aAyegi
BAAp: BEtA Aj AsmAAn sE Ek PAri aAyegi

Or Tumhen Chhoti MuNNi Gift de kr jAyegi

BEtA: Abbu ChutyA mAt bAnAyen,

HospitAL jAyen AmMi ki

DeL¡vEry hoNE wALi hy ;->
  

May, 17 2010     175 chars (2 sms)     3151 views       Funny

more Funny SMS Messages

Reaction of Girl When She Lost Dere Purse!


POOR GIRL: Oh ! I''ve Lost Money . . .



RICH GIRL: Oh ! I''ve lost Credit Cards . . . .




BEAUTIFUL GIRL: Oh !! Us Me RoCk3r Ki Photo Thee. . . . ;->
Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,



mental hospital walon ko tu ab tak milla naheen
Plz open this after 4days at thursday.
.
.
.
.
.

I know u can''t wait.
So Congratz.
U r a 1st FOOL of 2010.
April Fool in Advance
I Have No Gold To Send U ..

I Have No Diamond To Send U ..

I Have No Credit To Call U ..

I Have Just Desi Words To Say U That






"Chal Bay Nikal" :P ;->
Indian:
Humare pass kanjar hain,
kutte hain, Sowar hai.
Tumhare pass kia hai?


Pakistani:
Tum humara muqabla kabhi nhi kar sakte,
Humare pass ZARDARi hy =P ;->
Peter : What a pair of strange socks you are wearing, one is green andone is blue with red spots!Kirk : Yes it''s really strange. I''ve got another pair of the same at home.
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
A Truth

A woman marries a man expecting he will change, but he doesn''t.

A man marries a woman expecting that she won''t change and she does. . . ;->
ALLAH ne
tmhain paida kya k
tm uski ibadat
karo
Rozey rakho
Namaz parho
Quran parho
Uska Zikr karo
Deeni kitabain parho
Per tm

SMS Par rahe ho
SHARAM KARO....


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->


Attention

It''s Very Important Msg


Allah Ka Shukar Srilankn Team Par Karachi Me
Hamla Nahai Hoa Warna
Dabal Sawari Par Qayamat
Tak Pabandi Lag Jati... ;->